Pohjoinen Teollisuus -tapahtuma siirtyy kesäkuulle 2021

Syys-lokakuun vaihteeseen suunniteltu Pohjoinen Teollisuus siirtyy järjestettäväksi ensi vuonna. Tapahtuman uusi ajankohta Ouluhallissa on 2.-3.6.2021. Tapahtuman järjestää Expomark Oy.

Pohjoinen Teollisuus järjestettiin edellisen kerran 2018 Ouluhallissa.

Kulunut vuosi on mullistanut monien tapahtumajärjestäjien suunnitelmia. Pohjoisen Teollisuuden siirtopäätös syntyi hyvässä yhteistyössä tapahtuman näytteilleasettajien ja muiden yhteistyökumppaneiden kanssa.

”Pohjoinen Teollisuus -tapahtumalla on oma ainutlaatuinen paikkansa Suomen teollisuustapahtumien joukossa. Haluamme toteuttaa tapahtuman sen ansaitseman arvon mukaisesti ja kutsua pohjoisen teollisuuden toimijat koolle, kun kaikilla on jälleen mahdollisuus osallistua. Tapahtumiemme perusta on tuoda yhteen alojen tärkeimmät yritykset, osaajat ja toimijat”, sanoo Expomark Oy:n toimitusjohtaja Tomi Niemi.

Näytteilleasettajien osallistuminen siirtyy automaattisesti uuteen ajankohtaan.

Pohjoinen Teollisuus on teollisuuden ammattilaisten kaksipäiväinen tapahtuma, joka esittelee laajasti teollisuuden palveluita, tuotteita ja uusinta tietoa. Edellisellä kerralla, vuonna 2018 Ouluhallissa tapahtumaan osallistui satoja näytteilleasettajia ja yli 4000 messuvierasta.

Pohjoinen Teollisuus seuraavan kerran Ouluhallissa 2.-3.6.2021, www.pohjoinenteollisuus.fi

Lisätietoja: Expomark Oy, Tomi Niemi, 040 765 6248, tomi.niemi@expomark.fi

Pohjoinen Teollisuus järjestettiin edellisen kerran 2018 Ouluhallissa.

Expomark Oy järjestää teollisuuden ja terveyden alan merkittäviä ammattitapahtumia ja -messuja yli 30 vuoden kokemuksella. Olemme Suomen Messujen tytäryhtiö, toimipisteemme sijaitsee Jyväskylässä.

Apuväline 2019: Apuvälineen oikea käyttö mahdollistaa yhdenvertaisen arjen ja osallisuuden aitoja kokemuksia8.11.2019 06:00:00 EETTiedote

”Apuvälineen oikeanlainen käyttö mahdollistaa käytännössä parempaa elämänlaatua. Kun on saanut vaikkapa pyörätuolin käyttöön oikeaa ohjeistusta ja se on mahdollisimman ergonominen, sen kanssa ulos kodista lähteminen ja asioiden hoitaminen on paljon helpompaa. Ja kun arjen osallistuminen on mielekkäämpää, se toki vaikuttaa itsenäiseen elämään, itsetuntoon ja omakuvaan”, Validia Kuntoutuksen vertaisohjaaja ja liikunnanohjaaja Markku Poikela alleviivaa apuvälineen oikean käytön merkitystä.

Apuväline 2019: Miten yhdenvertaisuus toteutuu apuvälineitä käyttävien arjessa?31.10.2019 06:30:00 EETTiedote

”Yli 40 vuoden fysioterapeutin kokemuksellani kohtaan yhä tilanteita, joissa apuvälineen käyttäjä huomaa, ettei olekaan saanut käyttöön tarvittavaa opastusta ja harjoittelumahdollisuuksia. Eri puolilla Suomea harjoittelua ei aina automaattisesti järjestetä. Se olisi kuitenkin toivottavaa, sillä esimerkiksi pyörätuolia käyttävän kohdalla puhutaan päivittäisistä mahdollisuuksista liikkua ja osallistua.”