Sky Park Oy

POHJOISMAIDEN ENSIMMÄINEN RUSH TRAMPOLIINIPUISTO AVAA OVENSA 16.4.2016!

Rush trampoliinipuisto saa adrenaliinit virtaamaan vauhdikkailla ja hauskoilla aktiviteeteilla, jotka sopivat kaiken ikäisille.

Helsingin Pitäjänmäessä Valimon aseman vieressä sijaitsevaanhalliin valmistuva 2800 neliötä käsittävä trampoliinipuisto on Pohjoismaiden ensimmäinen kokoluokassaan. Sisähalli on täynnä erilaisia trampoliinialueita, muun muassa polttopallo-, donkkaus- ja aerobictrampoliineja. Puistosta löytyvät myös huikeat Stunt Jump -hyppy viiden metrin korkeudesta ja Wipe Out, jossa tasapaino ja kestävyys laitetaan koetukselle.

Rush trampoliinipuisto tarjoaa fyysisesti tehokasta hauskanpitoa myös ryhmille kuten yritysten TYKY-tilaisuuksiin, polttareihin ja lasten synttärikutsuille. Trampoliinialueiden reunoilla on kallistetut trampoliiniseinät, joten seinille hyppiminen on täällä kirjaimellisesti sallittua.

Työntekijät rakentamassa tulevaa työpaikkaansa

Trampoliinipuisto työllistää useita kymmeniä nuoria ja nuoria aikuisia. Trampoliinipuisto on heti alkuvaiheista ponkaissut vauhtiin varsin innovatiivisissa merkeissä, kun puiston työntekijät ovat itse päässeet mukaan rakentamaan pala palalta omaa työpaikkaansa.

On ollut huikeaa olla omin käsin kokoamassa trampoliineja, maalaamassa seiniä ja kiinnittämässä telineitä. Tuntuu mahtavalta päästä vaikuttamaan siihen, minkälainen työympäristö ja minkälaisista tunneista, tempauksista ja aktiviteeteista päivät tulevat koostumaan. On aika huikeaa seisoa täällä ja sanoa, että minä rakensin tuon ja tuon”, kertoo Rushin parissa helmikuussa 2016 aloittanut Samuli Ylisoivio 22 v.

Turvallisuus edellä pomppimaan

Puiston varauskalenteri avataan Rush Helsingin nettisivuille lähipäivinä. Päästäkseen mukaan hauskanpitoon, tulee kävijöiden täyttää ja allekirjoittaa turvallisuusohje, joka löytyy etukäteen täytettäväksi puiston nettisivuilta. Alaikäisten pomppijoiden puolesta turvaohjeen täyttää huoltaja. Ovelta myydään myös lippuja, mutta Rushin väki suosittelee ajan varaamista etukäteen, sillä trampoliinipuisto on herättänyt laajalti mielenkiintoa jo ennen avaamista.

Rush trampoliinipuisto on avoinna ma-ti 12-21, ke-to 9-21, pe-la 9-22, su 9-21.

Sisäänpääsy puistoon 1h / 14 €, 1,5h / 20 €. Opiskelijat -10% opiskelijakorttia näyttämällä. Jokaisella hyppijällä tulee olla RUSH-trampoliinisukat. Sukkia myydään lipunmyynnin yhteydessä hintaan 3 €.

Myynnissä on myös sarjalippuja ja ryhmätilaisuuksia. Päivittäisen ohjelmiston tiedot tulevat löytymään trampoliinipuiston nettisivuilta www.rushfinland.fi

Trampoliinipuistoja operoivat Suomessa Mikko Vihersalo ja Harri Puhakka yhteistyössä Rush Trampoline parks of American kanssa.

Yhteystiedot ja haastattelupyynnöt:

Toimitusjohtaja Mikko Vihersalo
+358 400 498800 mikko@rushfinland.fi
www.rushfinland.fi
facebook.com/rushhelsinki
Instagram: rushhelsinki

Valimotie 25, Helsinki
(Valimon juna-aseman vieressä)

Korkearesoluutioista vapaasti käytettävää kuvamateriaalia on ladattavissa osoitteesta: