Prisma Riihimäessä avattiin Kauppakassin noutopiste

Kauppakassi-palvelu säästää aikaa kiireisessä arjessa. Omat ostokset tilataan ja maksetaan verkossa, ja ne voi noutaa valmiiksi pakattuna Prisman noutopisteeltä.

Asiakas valitsee verkossa haluamansa tuotteet ja noutaa ne valittuna aikana Kauppakassin noutopisteestä. Kuvituskuva.

Prisma Kauppakassi Riihimäki toimii osana Foodie-palvelua. Verkosta tilatut tuotteet ovat saman hintaisia kuin Prisman hyllyssä. Tuotteiden keräilystä syntyviä kuluja katetaan 6,90 euron keräilymaksulla.

– Lähdimme siitä, että hinta on kaikille asiakkaillemme sama. Satsaamme palvelun laatuun ja käytön helppouteen, kyse on asiakkaan arjen sujuvoittamisesta, prismajohtaja Jarmo Piiroinen kertoo.

Riihimäen Prisman Kauppakassi palvelee maanantaista lauantaihin klo 8–20, mutta verkossa tilauksia voi tehdä vuorokauden ympäri.

Nopea ja näppärä nouto

Uutta palvelua pääsee käyttämään kirjautumalla verkkokauppaan osoitteessa foodie.fi/prismariihimaki. Palvelun mobiilisovellusta voi käyttää sekä tabletilla että älypuhelimella.

– Asiakas valitsee verkossa haluamansa tuotteet ja noutaa ne valittuna aikana noutopisteestämme, joka sijaitsee erillisessä liiketilassa kauppakeskus Atomin päädyssä, selventää Piiroinen.

Kauppakassin asiakkaille on erikseen merkityt pysäköintiruudut aivan nouto-oven vieressä.

– Viemme kerätyt tuotteet noutopisteen isoon kylmiöön, jonka etuseinään on integroitu säilytyslokerikkoja. Olemme tarkkoja siitä, että kerätyt tuotteet säilytetään asianmukaisesti. Viileässä säilytettäville tuotteille ja pakasteille on omat noutolokeronsa.

Asianmukaisen säilytyksen lisäksi ruokatuotteiden keräilyssä kiinnitetään huomiota laatuun ja tuoreuteen. Palvelun kautta voi tilata myös valikoituja käyttötavaratuotteita.

Tilaamisen 5 askelta

Tuotteiden tilaaminen onnistuu varsin näppärästi Kauppakassi-palvelun kautta:

1. Mene osoitteeseen foodie.fi/prismariihimaki

2. Luo käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään Facebook-tunnuksillasi

3. Lisää haluamasi tuotteet ostoskoriin ja siirry tilaamaan ostoskärryikonin kautta

4. Vahvista tilauksesi maksamalla se ja tarkistamalla tilauksen tiedot

5. Nouda valmiiksi pakatut ostoksesi Prisma Riihimäen noutopisteestä

Osuuskauppa Hämeenmaa, prismajohtaja Jarmo Piiroinen, 050 328 4954

Hämeenmaa – 165 000 asiakasomistajan omistama paikallinen yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 21 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka työllistää noin 2 950 kanta- ja päijäthämäläistä. Osuuskaupan omistavat sen asiakasomistajat, ja Hämeenmaalla omistajia on jo yli 165 000. Edullisten ja luotettavien kauppapalvelujen lisäksi omistajuus palkitsee muun muassa kuukausittaisena Bonuksena. Tuloksensa Hämeenmaa käyttää jäsentensä palveluiden ja verkostonsa kehittämiseen.

Lahden Seurahuone tarjoaa turvallisemman hotellivierailun8.7.2020 13:47:23 EESTTiedote

Solo Sokos Hotel Lahden Seurahuone investoi uusien hotellihuoneiden lisäksi myös uudenlaiseen puhtauteen ja turvalliseen hotelliasiointiin. Virusten ja bakteerien leviämistä kosketuspinnoilta ehkäistään huolellisen siivouksen ja muiden toimenpiteiden lisäksi nyt myös nanoteknologiaan perustuvalla uudella suomalaisella innovaatiolla, katalyysipinnoituksella. Pintahygieniaratkaisuja tarjoavan Nanoksi Finland Oy:n pintojen katalyysikäsittely onkin ensimmäinen laatuaan, joka toteutetaan suomalaisessa hotellissa.