Prisma Rovaniemen ABC CarWash -autopesu on avattu

Rovaniemen Prismakeskuksen palvelutarjonta laajeni odotetulla uutuudella, kun ABC CarWash –autopesu avattiin tänään 26.10. Uusi autopesu sijaitsee Prisman piha-alueella eteläpäädyssä.

-Uusi autopesu on täysin automatisoitu korttiautomaattiasema, jossa hyödynnetään uusinta tekniikkaa ja teknologiaa, kertoo Osuuskauppa Arinan ABC-toimialan myyntipäällikkö Olli-Pekka Pohjanen.

Kaksikaistainen pesuhalli ja maksuautomaatti ovat asiakkaille vaivattomia, turvallisia ja helppoja käyttää. S-Etukortilla saa autopesuista Bonuksen lisäksi myös hintaedun. Autopesu palvelee Prisman aukioloaikojen mukaisesti.

Ympäristöystävällinen vaihtoehto

Autopesun yhteydessä nousee usein esiin huoli pesun ympäristövaikutuksista. Pohjanen kuitenkin kertoo, että ABC-autopesu on myös ekologinen valinta.

– Uusin pesutekniikka tekee ABC CarWash –autopesusta energiatehokkaan ja vettä säästävän. Aineet ovat ympäristömerkittyjä ja -hyväksyttyjä ja huolehdimme myös niiden oikeaoppisesta viemäröinnistä, mitä esimerkiksi kotipihassa autoa pestessä on vaikea toteuttaa.

Rovaniemen uusi autopesu on viides Osuuskauppa Arinan ABC CarWash –toimipiste.

- Rovaniemen Prismakeskus on vilkas kauppapaikka, ja meillä on täällä loistava palvelukeskittymä. Nyt voimme tarjota omistajillemme mahdollisuuden poiketa autopesulla vaivattomasti, kauppareissun yhteydessä, Pohjanen toteaa.

Takuuvarman pesutuloksen lisäksi uusi pesuasema tarjoaa jotakin mitä Rovaniemellä ei ole aiemmin nähty:

– Modernin tekniikan myötä autonpesuun on luvassa myös täysin uudenlaista elämyksellisyyttä, Pohjanen vinkkaa.

Olli-Pekka Pohjanen, myyntipäällikkö
olli-pekka.pohjanen@sok.fi, p. 044 788 4857

Osuuskauppa Arina on kuluttajaosuuskunta, jonka omistaa lähes 170 000 pohjoissuomalaista kotitaloutta. Osuuskaupan tarkoitus on tuottaa palveluja ja hyötyjä omistajilleen. Arinalaiset tarjoavat market- ja ABC-kaupan, tavaratalo- ja erikoisliikekaupan sekä matkailu- ja ravitsemiskaupan palveluja yli 170 toimipaikassa eri puolilla Pohjois-Suomea lähes 3000 työntekijän voimin. Omistajat saavat palveluja käyttämällä omistajahyötyjä keskimäärin yli 500 euroa taloutta kohden vuodessa.

Limingantullin Prismakeskus juhlii 20-vuotispäiväänsä sunnuntaina 10.3.20196.3.2019 16:42:19 EETTiedote

Tulevana sunnuntaina tulee kuluneeksi tasan 20 vuotta siitä hetkestä, kun Prisma Limingantulli avasi ovensa ensi kertaa omistajilleen. Palvelut ja valikoimat ovat vuosien varrella kasvaneet ja kehittyneet, viimeisimpänä alkuvuodesta valmistuneen myymäläuudistuksen myötä. Tänä päivänä Pohjois-Suomen suurin ja upein hypermarket palvelee Oulun seudun asukkaita entistä kattavammilla valikoimilla.