
PunaMusta Media Oyj hankki lisäväriä konserniinsa ostamalla näkyvyysratkaisujen osaaja Coloron

Yritysosto tukee PunaMusta Media -konsernin strategiaa, jonka päämääränä on toimia yritysten kokonaisvaltaisten erottuvien markkinoinnin ratkaisujen vastuullisena kumppanina.
- Colorolla on vaikuttava osaaminen täsmällisesti asiakkaan tarpeeseen vastaavien näkyvyysratkaisujen osaajana, mikä tukee loistavasti konsernimme strategiaa. Kaupan myötä saamme myös lisäkapasiteettia esimerkiksi myymälämateriaalien suunnitteluun ja tuotantoon, sillä Colorolla on Suomen suurin silkkipainokapasiteetti display-tuotteiden valmistamiseen. Asiakkaiden näkyvyystarpeisiin pystytään vastaamaan kokonaisvaltaisesti, laadukkaasti ja ripeällä vauhdilla, kertoo PunaMusta Median näkyvyys- ja painoliiketoiminnan johtaja Jari Avellan.
PunaMusta Median näkyvyys- ja painoliiketoiminnan muodostamaan PunaMusta-yritysperheeseen kuuluvat painotuotteistaan tunnetun PunaMusta Oy:n lisäksi tapahtumien ja yritysnäkyvyyden ratkaisujen ammattilainen PunaMusta PixMill, valaistusten ja digitaalisten näyttöratkaisujen osaaja Profilight, verkkopalvelujen ja verkkokauppojen huippuosaaja PunaMusta Digital sekä brändinhallinnan ja digitaalisen aineistonhallinnan ammattilainen Gredi.
- Coloron liiketoiminta perustuu kohtaamisiin, ja osana PunaMusta-yritysperhettä pystymme tekemään asiakaskohtaamisista entistäkin vaikuttavampia. Palveluvalikoimaamme kuuluvat nyt perinteisten näkyvyysratkaisujen, kuten myymälä-, tila- ja tapahtumaratkaisujen lisäksi erilaiset jättiscreenit, liikkuvaa kuvaa hyödyntävät seinät, katot ja lattiat, rakennusten ulkovalaistukset ja näyttävät projisoinnit. Näkyvyystarpeissa ei ole tarvetta kääntyä kenenkään muun puoleen. Meiltä saa kaiken tarvittavan suunnittelusta asennuksiin, kertoo Coloron kehitysjohtaja Sampsa Lilja.
- Myös arvot yhdistivät. Colorossa on koko sen historian ajan panostettu vastuullisiin toimintatapoihin ja materiaaleihin, ja on tärkeää, että hyvin tehty työ jatkuu ja siihen panostetaan myös osana PunaMusta-yritysperhettä. Yrityskauppa on todella iloinen ja tervetullut asia niin yhtiön kuin asiakkaidemmekin puolesta.
Yrityskaupan taustalla on PunaMusta Media -konsernin vuonna 2021 uudistettu strategia. Konserni tavoittelee voimakasta kasvua ja palveluvalikoiman laajennusta asiakkaidensa markkinoinnin kokonaisvaltaisena kumppanina.
- Näkyvyysratkaisuihin panostaminen on luonteva askel konsernimme kehityksessä. Tavoitteemme on, että yhdistämme kivijalan ja digitaalisen kaupankäynnin yhdeksi läpinäkyväksi kokonaisuudeksi asiakkaillemme. Olemme jälleen ottaneet askeleen kohti tavoitettamme, kertoo PunaMusta Median toimitusjohtaja Raimo Puustinen.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Mirka Lammimarkkinointi- ja vastuullisuusjohtajaPunaMusta Media Oyj
Puh:0445658976viestinta@punamustamedia.fihttps://www.punamustamedia.fi/Kuvat

Linkit
Tietoja julkaisijasta
Coloro CLR Oy -konsernin liikevaihto vuonna 2021 oli 6,7 miljoonaa euroa, liiketulos 0,3 miljoonaa euroa ja se työllisti keskimäärin 49 henkilöä.
PunaMusta Media Oyj on kotimainen media-, näkyvyys- ja painoliiketoiminnan ammattilainen, jonka palveluksessa on noin 630 alan osaajaa. Konsernin näkyvyys- ja painoliiketoimintaan kuuluva PunaMusta Oy palvelee asiakkaitaan mm. aikakaus- ja sanomalehtien sekä mainospainotuotteiden ja viestinnän materiaalien painamisessa sekä niiden suunnittelussa, suurkuvaratkaisuissa, brändinhallinnan ratkaisujen tarjoajana ja digitaalisen näkyvyyden palveluntarjoajana. Yhtiön medialiiketoiminta koostuu maakuntamedia Karjalaisesta, kuudesta paikallismediasta, kaupunkimediasta sekä radiokanavasta. PunaMusta Media -konsernin liikevaihto vuonna 2021 oli 106 miljoonaa euroa.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta PunaMusta Media Oyj
PunaMusta Media Oyj jatkaa strategiansa mukaista kasvua ostaen digitaalisiin tuotetiedon hallinnan ratkaisuihin erikoistuneen RockOn Oy:n osakekannan31.8.2022 12:05:00 EEST | Tiedote
PunaMusta Media Oyj on ostanut 31.8.2022 päivätyllä kauppakirjalla digitaalisiin, erityisesti tuotetiedon hallinnan ratkaisuihin erikoistuneen RockOn Oy:n koko osakekannan. Konserni tavoittelee voimakasta kasvua ja palveluvalikoiman laajennusta digitaalisissa palveluissa, joita yrityskauppa merkittävästi vahvistaa tuoden samalla lisää ammattilaisia konsernin palvelukseen.
PunaMustan organisaatiomuutoksen tueksi uudet johtajat Kaukokiidolta ja Postilta25.4.2022 13:36:40 EEST | Tiedote
PunaMusta Oy sai uutta osaamista johtoonsa, kun Timo Maijala aloitti yrityksen myyntijohtajana 17. maaliskuuta ja Ilkka Meriläinen tuotantojohtajana 1. huhtikuuta. Molemmat tehtävät ovat uusia ja niiden avulla on tarkoitus vahvistaa viime vuonna käynnistynyttä organisaatiomuutosta sekä tukea yhtiön uudistuneen strategian toimeenpanoa.
PunaMusta Media Oyj jatkaa strategiansa mukaista kasvua ostaen digitaaliseen aineiston- ja brändinhallintaan erikoistuneen Gredi Oy:n osakekannan30.9.2021 10:05:00 EEST | Tiedote
PunaMusta Media Oyj on ostanut 30.9.2021 päivätyllä kauppakirjalla digitaaliseen aineiston- ja brändinhallintaan erikoistuneen Gredi Oy:n koko osakekannan. Yrityskauppa toteuttaa PunaMusta Media -konsernin strategiaa, jonka visiona on tarjota asiakkaille kokonaisvaltaisia erottuvia ratkaisuja markkinoinnin tarpeisiin, ja yhdistää kaupankäynti kivijalassa ja digitaalisessa ympäristössä yhdeksi läpinäkyväksi, mitattavaksi kokonaisuudeksi sekä yhdenmukaiseksi brändikokemukseksi.
PunaMusta Media Oyj osaksi maailman suurinta yritysvastuualoitetta Global Compactia22.6.2021 13:00:00 EEST | Tiedote
Media-, näkyvyys- ja painoliiketoiminnan aloilla toimiva PunaMusta Media Oyj liittyi kesäkuussa YK:n Global Compactiin, maailman suurimpaan yritysvastuualoitteeseen. Yhtiö aikoo myös asettaa tulevaisuudessa päästövähennystavoitteensa Science Based Targets -aloitteen (SBTi) mukaisesti.
PunaMusta Media Oyj teki huhtikuussa kaksi yrityskauppaa uudistuneen strategiansa mukaisesti30.4.2021 10:05:00 EEST | Tiedote
PunaMusta Media Oyj osti tänään 30.4. visuaalisten näkyvyysratkaisujen, valaistusten ja projisointien osaaja Profilight Oy:n osakekannasta 70 prosenttia. Tehdyllä kaupalla konserni täydentää tarjontansa kattamaan kokonaisvaltaisesti yleisötapahtumien, messujen, festivaalien ja julkisten tilojen näkyvyysratkaisut.