
PunaMusta Media Oyj hankki lisäväriä konserniinsa ostamalla näkyvyysratkaisujen osaaja Coloron

Yritysosto tukee PunaMusta Media -konsernin strategiaa, jonka päämääränä on toimia yritysten kokonaisvaltaisten erottuvien markkinoinnin ratkaisujen vastuullisena kumppanina.
- Colorolla on vaikuttava osaaminen täsmällisesti asiakkaan tarpeeseen vastaavien näkyvyysratkaisujen osaajana, mikä tukee loistavasti konsernimme strategiaa. Kaupan myötä saamme myös lisäkapasiteettia esimerkiksi myymälämateriaalien suunnitteluun ja tuotantoon, sillä Colorolla on Suomen suurin silkkipainokapasiteetti display-tuotteiden valmistamiseen. Asiakkaiden näkyvyystarpeisiin pystytään vastaamaan kokonaisvaltaisesti, laadukkaasti ja ripeällä vauhdilla, kertoo PunaMusta Median näkyvyys- ja painoliiketoiminnan johtaja Jari Avellan.
PunaMusta Median näkyvyys- ja painoliiketoiminnan muodostamaan PunaMusta-yritysperheeseen kuuluvat painotuotteistaan tunnetun PunaMusta Oy:n lisäksi tapahtumien ja yritysnäkyvyyden ratkaisujen ammattilainen PunaMusta PixMill, valaistusten ja digitaalisten näyttöratkaisujen osaaja Profilight, verkkopalvelujen ja verkkokauppojen huippuosaaja PunaMusta Digital sekä brändinhallinnan ja digitaalisen aineistonhallinnan ammattilainen Gredi.
- Coloron liiketoiminta perustuu kohtaamisiin, ja osana PunaMusta-yritysperhettä pystymme tekemään asiakaskohtaamisista entistäkin vaikuttavampia. Palveluvalikoimaamme kuuluvat nyt perinteisten näkyvyysratkaisujen, kuten myymälä-, tila- ja tapahtumaratkaisujen lisäksi erilaiset jättiscreenit, liikkuvaa kuvaa hyödyntävät seinät, katot ja lattiat, rakennusten ulkovalaistukset ja näyttävät projisoinnit. Näkyvyystarpeissa ei ole tarvetta kääntyä kenenkään muun puoleen. Meiltä saa kaiken tarvittavan suunnittelusta asennuksiin, kertoo Coloron kehitysjohtaja Sampsa Lilja.
- Myös arvot yhdistivät. Colorossa on koko sen historian ajan panostettu vastuullisiin toimintatapoihin ja materiaaleihin, ja on tärkeää, että hyvin tehty työ jatkuu ja siihen panostetaan myös osana PunaMusta-yritysperhettä. Yrityskauppa on todella iloinen ja tervetullut asia niin yhtiön kuin asiakkaidemmekin puolesta.
Yrityskaupan taustalla on PunaMusta Media -konsernin vuonna 2021 uudistettu strategia. Konserni tavoittelee voimakasta kasvua ja palveluvalikoiman laajennusta asiakkaidensa markkinoinnin kokonaisvaltaisena kumppanina.
- Näkyvyysratkaisuihin panostaminen on luonteva askel konsernimme kehityksessä. Tavoitteemme on, että yhdistämme kivijalan ja digitaalisen kaupankäynnin yhdeksi läpinäkyväksi kokonaisuudeksi asiakkaillemme. Olemme jälleen ottaneet askeleen kohti tavoitettamme, kertoo PunaMusta Median toimitusjohtaja Raimo Puustinen.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Mirka Lammimarkkinointi- ja vastuullisuusjohtajaPunaMusta Media Oyj
Puh:0445658976viestinta@punamustamedia.fiwww.punamustamedia.fiKuvat

Linkit
Tietoja julkaisijasta
Coloro CLR Oy -konsernin liikevaihto vuonna 2021 oli 6,7 miljoonaa euroa, liiketulos 0,3 miljoonaa euroa ja se työllisti keskimäärin 49 henkilöä.
PunaMusta Media Oyj on kotimainen media-, näkyvyys- ja painoliiketoiminnan ammattilainen, jonka palveluksessa on noin 630 alan osaajaa. Konsernin näkyvyys- ja painoliiketoimintaan kuuluva PunaMusta Oy palvelee asiakkaitaan mm. aikakaus- ja sanomalehtien sekä mainospainotuotteiden ja viestinnän materiaalien painamisessa sekä niiden suunnittelussa, suurkuvaratkaisuissa, brändinhallinnan ratkaisujen tarjoajana ja digitaalisen näkyvyyden palveluntarjoajana. Yhtiön medialiiketoiminta koostuu maakuntamedia Karjalaisesta, kuudesta paikallismediasta, kaupunkimediasta sekä radiokanavasta. PunaMusta Media -konsernin liikevaihto vuonna 2021 oli 106 miljoonaa euroa.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta PunaMusta Media Oyj
PunaMusta Media asetti kunnianhimoiset SBT-tavoitteet20.12.2023 11:09:58 EET | Tiedote
PunaMusta Media -konsernin tavoitteena on vähentää päästöjään 42 prosentilla vuoden 2030 loppuun mennessä
Fuusion myötä Exovesta johtava digitaalisten ratkaisujen kumppani31.10.2023 10:08:56 EET | Tiedote
PunaMusta Media -konsernin digitaalisen liiketoiminnan segmentin Exove Oy ja Gredi Oy fuusioituvat. Uuden yrityksen nimeksi tulee Exove.
Exove palkkaa 10 kokenutta digiosaajaa ja avaa toimistot Jyväskylään sekä Joensuuhun19.10.2023 10:00:00 EEST | Tiedote
PunaMusta Media -yritysperheeseen kuuluva Exove laajenee palkkaamalla uusia osaajia ja avaamalla toimistot Jyväskylään ja Joensuuhun.
PunaMusta Media palkkasi kasvujohtajan Milttonilta4.9.2023 10:47:51 EEST | Tiedote
Markkinoinnin, median sekä digitaalisen palvelukehityksen moniosaajakonserni PunaMusta Media Oyj on hankkinut uutta osaamista johtoryhmäänsä, kun Milttonilla asiakkuusjohtajana sekä kasvu- ja liiketoiminnan kehitysjohtajana toiminut KTM Joni Räikkönen, 33, aloitti yhtiön kasvujohtajana 4.9. Tehtävä on uusi, ja sen tavoitteena on vahvistaa ja tukea konsernin strategiaa, jonka johtotähtenä on toimiminen yritysten kokonaisvaltaisten markkinoinnin ratkaisujen kumppanina.
PunaMusta Media Oyj ottaa mittavan digiharppauksen kasvussaan ostamalla Exove Oy:n31.5.2023 10:24:46 EEST | Tiedote
PunaMusta Media Oyj on ostanut 31.5.2023 päivätyllä kauppakirjalla digitaalisia palveluja ja ratkaisuja tarjoavan Exove Oy:n koko osakekannan. Konserni tavoittelee voimakasta kasvua digitaalisissa palvelutoiminnoissa, joita yrityskauppa merkittävästi vahvistaa. Kauppa yli kaksinkertaistaa digitaalisen palvelukehityksen ammattilaisten määrän konsernissa.