

PunaMusta Media Oyj jatkaa strategiansa mukaista kasvua ostaen digitaaliseen aineiston- ja brändinhallintaan erikoistuneen Gredi Oy:n osakekannan
PunaMusta Media -konserni tavoittelee voimakasta kasvua ja palveluvalikoiman laajennusta digitaalisissa palveluissa. Yrityskauppa vahvistaa merkittävästi konsernin digitaalisten liiketoimintojen kasvua ja tuo lisää alansa huippuammattilaisia konsernin palvelukseen.
- Gredin saaminen osaksi konserniamme on jälleen iso askel uuden kivijalan rakentamisessa sellaisten osaamisten ympärille, joilla menestymme yhä digitalisoituvammassa maailmassa, kertoo PunaMusta Media -konsernin toimitusjohtaja Raimo Puustinen.
Gredi tarjoaa asiakkailleen arkea helpottavia ratkaisuja digitaalisen aineiston hallintaan, säilytykseen ja julkaisuun suuryritysten ja pienempien toimijoiden käyttöön. Yhtiön asiakkaita ovat mm. Sanoma Oyj, Ponsse Oyj ja Oy Sinebrychoff Ab.
- Gredi, yhdessä PunaMusta Digitalin merkittävien brändinhallinnan asiakkuuksien kanssa, tekee meistä nyt Suomen johtavan digitaalisen aineiston- ja brändinhallinnan palveluntarjoajan, kertoo PunaMusta Median näkyvyys- ja painoliiketoiminnan johtaja Jari Avellan.
- Tavoitteemme on olla kokonaisvaltainen markkinointiratkaisujen kumppani asiakkaillemme, ja digitaalinen palvelutarjontamme kattaa aineisto- ja brändihallinnan palvelun lisäksi esimerkiksi verkkopalvelujen ja -kauppojen rakentamisen ja kehittämisen sekä erilaiset analytiikkapalvelut, jotka tuovat läpinäkyvyyden markkinoinnin toimivuuteen. Ja luonnollisesti meiltä saa näkyvyys- ja painopalvelut entiseen tapaan.
Investoinnin avulla PunaMusta Media -konserni vahvistaa asemaansa asiakkaiden brändiarvon kasvattajana ja mahdollistaa entistä kokonaisvaltaisemman palveluvalikoiman markkinointiprosessin kaikkiin vaiheisiin.
Gredi Oy:n liikevaihto vuonna 2020 oli 2,0 miljoonaa euroa, ja sen liiketulos oli 0,2 miljoonaa euroa. Gredi Oy työllisti vuonna 2020 keskimäärin 14 henkilöä.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Mirka Lammimarkkinointi- ja vastuullisuusjohtajaPunaMusta Media Oyj
Puh:0445658976viestinta@punamustamedia.fiwww.punamustamedia.fiLinkit
Tietoja julkaisijasta
PunaMusta Media Oyj on kotimainen media-, näkyvyys- ja painoliiketoiminnan ammattilainen, jonka palveluksessa on noin 640 alan osaajaa. Konsernin näkyvyys- ja painoliiketoimintaan kuuluva PunaMusta Oy palvelee asiakkaitaan mm. aikakaus- ja sanomalehtien sekä mainospainotuotteiden ja viestinnän materiaalien painamisessa sekä niiden suunnittelussa, suurkuvaratkaisuissa, brändinhallinnan ratkaisujen tarjoajana ja digitaalisen näkyvyyden palveluntarjoajana. Yhtiön medialiiketoiminta koostuu sanomalehti Karjalaisesta, kuudesta paikallislehdestä, kaupunkilehdestä sekä radiokanavasta. PunaMusta Media -konsernin liikevaihto vuonna 2020 oli 103 miljoonaa euroa.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta PunaMusta Media Oyj
PunaMusta Media asetti kunnianhimoiset SBT-tavoitteet20.12.2023 11:09:58 EET | Tiedote
PunaMusta Media -konsernin tavoitteena on vähentää päästöjään 42 prosentilla vuoden 2030 loppuun mennessä
Fuusion myötä Exovesta johtava digitaalisten ratkaisujen kumppani31.10.2023 10:08:56 EET | Tiedote
PunaMusta Media -konsernin digitaalisen liiketoiminnan segmentin Exove Oy ja Gredi Oy fuusioituvat. Uuden yrityksen nimeksi tulee Exove.
Exove palkkaa 10 kokenutta digiosaajaa ja avaa toimistot Jyväskylään sekä Joensuuhun19.10.2023 10:00:00 EEST | Tiedote
PunaMusta Media -yritysperheeseen kuuluva Exove laajenee palkkaamalla uusia osaajia ja avaamalla toimistot Jyväskylään ja Joensuuhun.
PunaMusta Media palkkasi kasvujohtajan Milttonilta4.9.2023 10:47:51 EEST | Tiedote
Markkinoinnin, median sekä digitaalisen palvelukehityksen moniosaajakonserni PunaMusta Media Oyj on hankkinut uutta osaamista johtoryhmäänsä, kun Milttonilla asiakkuusjohtajana sekä kasvu- ja liiketoiminnan kehitysjohtajana toiminut KTM Joni Räikkönen, 33, aloitti yhtiön kasvujohtajana 4.9. Tehtävä on uusi, ja sen tavoitteena on vahvistaa ja tukea konsernin strategiaa, jonka johtotähtenä on toimiminen yritysten kokonaisvaltaisten markkinoinnin ratkaisujen kumppanina.
PunaMusta Media Oyj ottaa mittavan digiharppauksen kasvussaan ostamalla Exove Oy:n31.5.2023 10:24:46 EEST | Tiedote
PunaMusta Media Oyj on ostanut 31.5.2023 päivätyllä kauppakirjalla digitaalisia palveluja ja ratkaisuja tarjoavan Exove Oy:n koko osakekannan. Konserni tavoittelee voimakasta kasvua digitaalisissa palvelutoiminnoissa, joita yrityskauppa merkittävästi vahvistaa. Kauppa yli kaksinkertaistaa digitaalisen palvelukehityksen ammattilaisten määrän konsernissa.