Pyhtään asiakastyytyväisyys edelleen huippuluokkaa

Attendon tuottamat Pyhtään sosiaali- ja terveyspalvelut saavat pyhtääläisiltä hyvää palautetta. Viime vuoden asiakastyytyväisyyskyselyn tulos oli 4,81 asteikolla 1-5, joka on tuloksena erinomainen. Edellisvuoden tulos oli 4,72/5. Myös henkilöstötyytyväisyys on hyvä, kysymykseen ”Kuinka hyvin viihdyt työssäsi” vastaajien keskiarvo oli 4 asteikolla 1-5. Palvelujen käyttö oli myös laajaa, Pyhtään terveyspalvelujen asiakkaana vuonna 2017 oli miltei kolme neljäsosaa pyhtääläisistä. Asiakastyytyväisyystutkimuksen toteutti Kuulas Oy.

Attendo on viime vuosien aikana panostanut palvelukulttuurin parantamiseen. ”Olen erityisen ylpeä siitä, että kysymyksen ”Sain ystävällistä palvelua” vastauskeskiarvo oli 4,9/5. Se kertoo myös siitä, että henkilökuntamme sitoutuneisuus ja ammattitaito on huippuluokkaa”, toteaa Pyhtään palveluista vastaava johtaja Tarmo Pekola.

Parannettavaakin Pyhtään palveluissa toki on. Attendo haluaa tulevaisuudessa kehittää erityisesti kotihoidon kuntouttavaa työotetta ja syventää edelleen sosiaali- ja terveyspalveluiden integraatiota.

Attendon kokonaisulkoistus Pyhtäällä alkoi vuonna 2015.

Tarmo Pekola,
liiketoimintajohtaja
tarmo.pekola@attendo.fi

Attendo on Pohjoismaiden johtava julkisten hoiva- ja terveyspalveluiden yksityinen palveluntuottaja. Yritys on perustettu vuonna 1985, ja olimme ensimmäinen julkisia hoivapalveluja ikäihmisille tarjonnut yksityinen yhtiö Ruotsissa.  Ikäihmisille suunnattujen palvelujen lisäksi Attendo tarjoaa hoivapalveluja kehitysvammaisille ja mielenterveyskuntoutujille, sekä apua tarvitseville ihmisille ja perheille. Suomessa tarjoamme myös terveys- ja hammaslääkäripalveluja. Meillä on yli 20 000 työntekijää noin 500 toimipisteessä yli 200 kunnassa Ruotsissa, Suomessa, Norjassa ja Tanskassa. www.attendo.fi

Aino Health yhteistyöhön Attendo Terveyspalveluiden kanssa13.4.2018 14:37Tiedote

Aino Health ja Attendo Terveyspalvelut ovat allekirjoittaneet yhteistyösopimuksen koskien Ainon työkykyjohtamisen toiminnanohjausjärjestelmää HealthManageria. Ainon HealthManagerin avulla Attendo laajentaa portfoliotaan työkykyjohtamisen järjestelmän osalta. Yhteistyö Attendo Terveyspalveluiden kanssa mahdollistaa Ainolle skaalautumisen ja kasvun kumppaniverkoston avulla. Yhteistyö alkaa huhtikuusta 2018 alkaen.

Nuori, oletko vielä vailla kesätöitä? Attendo palkkaa n.300 nuorta kesätöihin hoivakoteihinsa ympäri Suomen29.3.2018 11:32Tiedote

Vielä ehtii hakea kesätyötä, sillä Attendo haluaa tukea nuorten työllistämistä ja työelämään tutustumista, ja palkkaa nuoria kesätyöntekijöitä hoivakoteihinsa ympäri Suomen Tutustu työelämään ja tienaa -kesäharjoittelun kautta. Hakuaika Attendolle on käynnistynyt ja päättyy 15. huhtikuuta. Attendo tarjoaa kesätyöpaikan noin 300 nuorelle. Kesätyötä voivat hakea 15 – 18 -vuotiaat nuoret.

Tilaelementtirakentamisena toteutettu Attendo-palvelukoti kohoaa reipasta vauhtia Raumalla28.3.2018 09:12Tiedote

Raumalle Rantasentielle tulee uusi mielenterveyskuntoutujien palvelukoti. Tontin perusteella ei arvaisi, miten pitkälle palvelukodin rakennustyöt ovat edenneet, sillä kiinteistö on valmis toukokuussa ja asukkaat pääsevät muuttamaan jo alkukesästä. Attendo rekrytoi Raumalle toiminnan käynnistyessä 11 sosiaali- ja terveysalan ammattilaista. Rakennustapana kohteessa käytetään tilaelementtiratkaisua, joka kuuluu kiinteistön urakoivan Mediset Hoivarakentajat Oy:n osaamisalueisiin.