Pyhtään asiakastyytyväisyys edelleen huippuluokkaa

Attendon tuottamat Pyhtään sosiaali- ja terveyspalvelut saavat pyhtääläisiltä hyvää palautetta. Viime vuoden asiakastyytyväisyyskyselyn tulos oli 4,81 asteikolla 1-5, joka on tuloksena erinomainen. Edellisvuoden tulos oli 4,72/5. Myös henkilöstötyytyväisyys on hyvä, kysymykseen ”Kuinka hyvin viihdyt työssäsi” vastaajien keskiarvo oli 4 asteikolla 1-5. Palvelujen käyttö oli myös laajaa, Pyhtään terveyspalvelujen asiakkaana vuonna 2017 oli miltei kolme neljäsosaa pyhtääläisistä. Asiakastyytyväisyystutkimuksen toteutti Kuulas Oy.

Attendo on viime vuosien aikana panostanut palvelukulttuurin parantamiseen. ”Olen erityisen ylpeä siitä, että kysymyksen ”Sain ystävällistä palvelua” vastauskeskiarvo oli 4,9/5. Se kertoo myös siitä, että henkilökuntamme sitoutuneisuus ja ammattitaito on huippuluokkaa”, toteaa Pyhtään palveluista vastaava johtaja Tarmo Pekola.

Parannettavaakin Pyhtään palveluissa toki on. Attendo haluaa tulevaisuudessa kehittää erityisesti kotihoidon kuntouttavaa työotetta ja syventää edelleen sosiaali- ja terveyspalveluiden integraatiota.

Attendon kokonaisulkoistus Pyhtäällä alkoi vuonna 2015.

Tarmo Pekola,
liiketoimintajohtaja
tarmo.pekola@attendo.fi

Attendo on Pohjoismaiden johtava julkisten hoiva- ja terveyspalveluiden yksityinen palveluntuottaja. Yritys on perustettu vuonna 1985, ja olimme ensimmäinen julkisia hoivapalveluja ikäihmisille tarjonnut yksityinen yhtiö Ruotsissa.  Ikäihmisille suunnattujen palvelujen lisäksi Attendo tarjoaa hoivapalveluja kehitysvammaisille ja mielenterveyskuntoutujille, sekä apua tarvitseville ihmisille ja perheille. Suomessa tarjoamme myös terveys- ja hammaslääkäripalveluja. Meillä on yli 20 000 työntekijää noin 500 toimipisteessä yli 200 kunnassa Ruotsissa, Suomessa, Norjassa ja Tanskassa. www.attendo.fi

Teemahoivakodissa lähihoitaja pääsee toteuttamaan taiteellista puoltaan10.8.2018 12:10Blogi

Anna-Mari Uskin lapsuutta ja nuoruutta väritti taiteellisuus. Taide on pysynyt tärkeässä roolissa myös aikuisiällä. - Isän puolelta kaikki piirtävät, mutta molemmat vanhempani ovat taiteellisesti lahjakkaita. Katselin 5-vuotiaana äitiä, tätiä ja mummoja neulomassa ja isää sukulaisineen piirtämässä. Päätin silloin, että minäkin haluan neuloa ja piirtää, sanoo Anna-Mari Uski. Siitä lähtien on Anna-Mari piirtänyt, maalannut ja tehnyt käsitöitä, mutta taide elättää vain harvan Suomessa, joten Anna-Marillakin on päivätyö, jonka hän nimeää toiseksi kutsumuksekseen. - Tykkään äiti-hahmona hoitaa ihmisiä. Minulla on ollut aina vähän hoivavietti. Saan hyvän mielen, kun kiitetään ja tiedän tehneeni työni hyvin, kertoo Uski. Pian kolme vuotta lähihoitajana vanhusten parissa työskennellyt Anna-Mari siirtyi Attendo Marsalkanhoviin Mikkeliin, kun kulttuuri- ja taidepainotteinen hoivakoti avattiin loppukeväästä. Teemakoti on ollut mieluisa työpaikka. - Meillä on rento ja yhteisöllinen ilmapiiri. Olem

Vuoksenniskalla rakennustyöt hyvässä vauhdissa: ensimmäiset asukkaat pääsevät muuttamaan jo maaliskuussa2.7.2018 10:02Tiedote

Attendo avaa ensi keväänä palvelukodin mielenterveyskuntoutujille Imatran Vuoksenniskalle Havurinne 3:en. Attendo Havurinteeksi nimetty palvelukoti koostuu yhteensä 43:sta tehostettuun palveluasumiseen, kevyempään palveluasumiseen sekä tuettuun asumiseen soveltuvasta asunnosta. Rakentaminen on alkanut kesäkuun puolivälissä. Ensimmäiset asukkaat pääsevät muuttamaan maaliskuussa 2019.