Radikaali uudistuminen – miten johtaa murroksessa?

Haluaisitko tietää, miten uudistutaan murroksessa ja minkälaista johtamista radikaalissa uudistumisessa tarvitaan?

Valtiotieteiden tohtori ja VTT:n työelämäprofessori Nando Malmelinin Radikaali uudistuminen -kirja perustuu ajankohtaiseen tutkimukseen, jonka havainnot syventävät ymmärrystä ihmisten johtamisesta pandemian jälkeisinä muutosaikoina.

Kirjasta on hyötyä kaikille, jotka haluavat uudistaa organisaatioita, innovoida uusia tuotteita ja palveluja, rakentaa tulevaisuuskestäviä yrityksiä ja kyseenalaistaa ajatteluaan.

Ymmärrä yhdeksän uudistumisen hidastettasi ja suuntaa ambidekstriseen johtamiseen

Erityisesti teoksessa pohditaan, minkälaista uutta ihmislähtöistä ajattelua, osaamista ja johtamista uudistuvissa organisaatioissa tarvitaan. Lisäksi perehdytään yritysten uudistumisen esteisiin, tarpeisiin ja mahdollisuuksiin.

Työkaluja strategiseen ennakointiin ja tulevaisuuden lukutaitoon

Kirja on tarkoitettu yrityksille, jotka pyrkivät kehittämään tuloksellista mutta samanaikaisesti radikaalisti uudistuvaa liiketoimintaa. Se on suunnattu kaikille johtajille ja asiantuntijoille, jotka rakentavat rohkeasti ajattelevia ja radikaalisti innovoivia työyhteisöjä.

KUTSU

Radikaali uudistuminen - miten johtaa murroksessa kirjan julkistamistilaisuus 9.4. klo 14.00–15.30

Tervetuloa seuraamaan striimattua kirjan julkistamistilaisuutta

Lisätietoa:

Taina Parviainen, tuottaja, Helsingin seudun kauppakamari
Puh.: 050 358 0846, taina.parviainen@chamber.fi

Katariina Suominen, myyntipäällikkö, Helsingin seudun kauppakamari
Puh.: 045 773 32978, katariina.suominen@chamber.fi

Kauppakamari on arvostettu ammattikirjallisuuden kustantaja, joka julkaisee vuosittain kymmeniä ajankohtaisia teoksia mm. juridiikan, johtamisen ja työsuhteen, taloushallinnon ja verotuksen aihealueilta. Muita suosittuja tuotteita ovat mm. www.kauppakamaritieto.fi, ammattilaisen ajantasainen verkkopalvelu, sekä säännöllisesti päivitettävät kansiot.

www.kauppakamarikauppa.fi.