Restel OyRestel OyRestel Oy

Radio Helsingin KESÄLIVE 2021

Tervetuloa nauttimaan kesätorstaista ja maksuttomista keikoista Radio Helsingin, Musiikkitalon ja Food&Events Tapahtumaravintoloiden kanssa!

Radio Helsingin KESÄLIVE tuo Musiikkitalon terassille Radio Helsingin kuratoimia artisteja genrerajoista piittaamatta. Kesän aikana terassilla esiintyvät Arppa, Ylva HaruNew RoBad SaunaJesse MarkinAHOYonaRohkeat kuvatHandshakingIisa (DUO) ja MALLA

Radio Helsingin KESÄLIVET torstaisin 3. kesäkuuta alkaen

3.6. ARPPA

10.6. YLVA HARU

17.6. NEW RO

24.6. BAD SAUNA

1.7. JESSE MARKIN

8.7. AHO

15.7. YONA

22.7. ROHKEAT KUVAT

29.7. HANDSHAKING

5.8. IISA (DUO)

12.8. MALLA

KESÄLIVEn esiintyjät aloittavat kesäterassilla klo 17.00. Konserteissa on väliaika.

Musiikkitalon kesäterassi Kansalaistorilla tarjoaa ilmaisia livekonsertteja läpi kesän 3.6.2021 alkaen. Päivittäin terassilla esiintyy Musiikkitalon kuratoimat artistit klo 17.00 ja torstaisin vuorossa on Radio Helsingin KESÄLIVEt.

Food&Events Tapahtumaravintolat

Food&Events Tapahtumaravintolat on osa suomalaista ravintola-alan yritystä Restel Oy:tä. Food&Events huolehtii tilaisuutesi tarjoiluista sekä palvelusta, jolloin sinä voit keskittyä juhlimiseen ja seurusteluun sekä nauttia itsekin tunnelmasta.

Food&Events tarjoaa ravintolapalveluita Suomen suurimmilla tapahtuma-areenoilla kuten Hartwall Arenalla, Helsingin Jäähallilla, Espoon Metro Areenalla, Tampereen Jäähallilla, Turun Messukeskuksessa, Helsingin Musiikkitalossa sekä Lahden Sibeliustalossa, Lahden Messukeskuksessa, Pianopaviljongissa ja Lahden Konserttitalolla sekä 1.8.2021 alkaen Suomen Kansallisoopperassa ja -baletissa.

Restel Oy on suomalainen ravintola-alan konserni, johon kuuluu noin 200 ravintolaa työllistäen noin 2 200 ravintola-alan ammattilaista. Restelin ravintoloita ovat BURGER KING®-, Taco Bell-, Rax Pizzabuffet-, Ísey Skyr Bar-, HelmiSimpukka-, Wanha Mestari-, Hemingway's -ravintolat sekä Food&Events Tapahtuma- ja Ruokaravintolat.

Mestaritalli laajentaa aukioloaikojaan, uudistaa ruokalistansa ja tuo ainutlaatuiset iglut palvelukokonaisuuteensa15.10.2021 09:02:11 EEST | Uutinen

Mestaritalli aukeaa asiakkaille perjantaina 15.10. ja suositut viikonlopun Skumppabrunssit alkavat 16.10. Remontin läpikäyneessä Mestaritallissa nautitaan jatkossa talviaukioloajoista sekä uudistuneen ruokalistan annoksista, joista osa valmistetaan Big Green Egg® -hiiligrillissä. Täysin uutta ovat terassin ainutlaatuiset lasiset Iglut, joissa voi ihailla Taivallahden maisemia säältä suojassa.

Restel valmentaa nuoria myös tulevaan työelämään22.6.2021 12:00:00 EEST | Uutinen

Vuonna 2020 alkaneessa Burger Kingin ja Diakonissalaitoksen yhteisessä Yhdessä työhön -hankkeessa on ollut tavoitteena helpottaa nuorten työhön pääsemistä ja samalla parantaa heidän työelämätaitojansa. Kohderyhmänä ovat olleet erityisesti heikossa asemassa olevat nuoret. ”Haluamme oikeasti kuunnella nuoria ja ymmärtää heidän erityistarpeitaan työpaikoilla, siksi lähdimme mukaan hankkeeseen”, kertoo Restelin ketjujohtaja Siru Kalpio. Ravintolatoimija Restelin Burger King -ketjussa työskentelee paljon työelämän ensikertalaisia. Tämä on tiedostettu yhtiössä jo pitkään ja sen takia nuoria on valmennettu myös pikaruokaravintolauran jälkeiseen työelämään. Restelissä on tahtoa luoda jokaiselle yhtiön ravintoloista eteenpäin työelämään lähtevälle nuorelle hyvät edellytykset menestyä kaikenlaisissa töissä ja työyhteisöissä. Ravintolaympäristö on oivallinen paikka harjoitella taitoja, joita tarvitaan myös muualla; asiakaspalvelun, myynnin, tiimityöskentelyn ja johtamisen osaamisesta on hyötyä al