Radio Patmos jo viiden miljoonan suomalaisen ulottuvilla

Radio Patmos aloitti uuden tuotantokauden maaliskuun alussa. Ohjelmaa lähetetään viikon jokaisena päivänä ympäri vuorokauden 14 vakituisella (vuoden 2020 alussa 15:llä) ja 12 väliaikaisella taajuudella. Radio Patmoksen kuuluvuusalueella elää 4,9 miljoonaa suomalaista. Ohjelmia voi kuunnella myös netin välityksellä kaikkialla radio.patmos.fi

Radio Patmos, sloganillaan Asiaa ajallemme, on aikaansa seuraava kristillinen mediakanava, joka tuo sovituksen ja rauhan hyvän uutisen suomalaisten kuultaville.

Vuosi 2019: Suomi kahden ristin alla -teema kulkee Radio Patmoksen ohjelmissa läpi ohjelmiston, onhan tänä vuonna kahdet tärkeät vaalit, eduskuntavaalit ja EU-vaalit.

Radiogaala-kilpailuun osallistuneet äänestivät Radio Patmoksen aamu -livelähetyksen kuuden parhaimman ohjelman kärkeen kisaamaan Vuoden radio-ohjelmasta. Samassa kilpailussa Radio Patmoksen toimittaja Satu Panula äänestettiin kuuden Suomen tunnetuimpiin kuuluvan radiopersoonan kanssa kilpailemaan Vuoden radiojuontaja -tittelistä.

Kanavan päätoimittajana jatkaa Leo Meller, vastaavana tuottajana Timo Uuspelto, ja vahvistuksena Radio Patmoksen toimituskuntaan liittyi maaliskuun alussa Leena Metsämäki nimikkeellä erikoistoimittaja.

Patmos Lähetyssäätiön tuottamia kristillisiä ohjelmia on kuultu lukuisilla kaupallisilla paikallisradioasemilla halki Suomen vuodesta 1985 lähtien. Pysyvällä toimiluvalla syksyllä 2016 aloittanut Radio Patmos on vakinaistanut paikkansa suomalaisessa radiokentässä.

Pajuniityntie 1

RADIO PATMOS sai pysyvän toimiluvan - Lähes neljän miljoonan suomalaisen ulottuvilla28.9.2016 11:35:10 EESTTiedote

Radio Patmos aloittaa uuden tuotantokauden lauantaina FM-taajuuksilla 1.10.2016 klo 8. Väliaikaisilla toimiluvilla aiempina vuosina toiminut kristillinen radiokanava on saanut pysyvän toimiluvan 10 kuuluvuusalueelle vuoden 2019 loppuun ja väliaikaisen luvan 14 paikkakunnalla vuoden 2016 taitteeseen. Ohjelmaa lähetetään viikon jokaisena päivänä ympäri vuorokauden. Radio Patmoksen kuuluvuusalueella elää 3,9 miljoonaa suomalaista. Ohjelmia voi kuunnella myös netin välityksellä kaikkialla patmos.studio24.fi.