Rakennusliiton Suokkaan blogikirjoitus: Lihansyönti vähenee

Lihansyönti vähenee, kun vielä omillaan toimeen tulevat työssä käyvät ajetaan köyhyyteen, kirjoittaa Rakennusliiton varapuheenjohtaja Kyösti Suokas blogissaan. Blogikirjoituksen voit lukea kokonaisuudessaan linkin takaa.

Kyösti Suokas
varapuheenjohtaja
puh. 050 1587.

020 774 003 (puhelinvaihde)http://www.rakennusliitto.fi

Varapuheenjohtajaksi valittiin Kimmo Palonen, Matti Harjuniemi jatkaa puheenjohtajana27.5.2019 09:47:25 EESTTiedote

Rakennusliitto asetti suuntaviitat toiminnalleen seuraavaksi neljäksi vuodeksi sekä valitsi liiton hallinnon ja johdon liiton 24. liittokokouksessa 24.-26.5.2019. Henkilövalinnat tehtiin sunnuntaina. Liiton puheenjohtajana jatkaa Matti Harjuniemi, 60. Harjuniemellä ei ollut vastaehdokasta. Liiton varapuheenjohtajaksi valittiin neuvottelupäällikkö Kimmo Palonen, 50. Hän voitti äänestyksessä oppilaitostiedottaja Niko Seppäsen äänin 152 – 32.

Rakentajat kokoontuvat liittokokoukseen Helsinkiin - Työtä ja turvaa!21.5.2019 13:47:19 EESTKutsu

Rakennusliitto asettaa suuntaviitat toiminnalleen seuraavaksi neljäksi vuodeksi sekä valitsee liiton hallinnon ja johdon liiton 24. liittokokouksessa Helsingissä perjantaista alkaen. Kokous alkaa avajaisistunnolla Marina Congress Centerissä Helsingissä perjantaina 24.5. kello 12. SAK:n tervehdyksen kokoukselle tuo varapuheenjohtaja Matti Huutola. Kansainväliset tervehdykset esittävät rakentajien maailmanliiton BWI:n pääsihteeri Ambet Yuson ja rakentajien Euroopan federaation EFBWW:n pääsihteeri Sam Hägglund.