Rax Pizzabuffet avautuu kauppakeskus REDIin 19.3.

Rax Pizzabuffet avataan suunnitelmien mukaisesti REDIn kauppakeskuksen ensimmäiseen kerrokseen 19.3.
Raxin pizzavalikoimasta löytyy myös perinteisiä suosikkeja, kuten Pepperoni.

”Elämme tällä hetkellä haastavaa aikaa, sillä koronaviruksen aiheuttamat vaikutukset ravintola-alaan ovat selkeät. Haasteista huolimatta katsomme tulevaan ja toivotamme asiakkaat edelleen lämpimästi tervetulleiksi aivan uuteen, 19.3. avautuvaan ravintolaamme kauppakeskus REDIin”, kertoo Rax Pizzabuffetin ketjujohtaja Sarita Lehtinen.

Sijainti kauppakeskuksessa on mitä loistavin: ravintolaan on sisäänkäynti sekä kauppakeskuksen puolelta että Kalasatamankadulta ja avoimesta ravintolasalista on suora näkymä yhtä kerrosta alempana sijaitsevalle esiintymisaukiolle. Asiakaspaikkoja uudessa ravintolassa on noin 100.

Poikkeustilanteessa asiakkaita palvelee erityisen hyvin myös herkullinen take away -pizzavalikoima, josta löytyy vaihtoehtoja sekä valmiilla täytevalinnoilla, että Fantasia-pizza, johon asiakas voi tilata omat lempitäytteensä. Take away -pizzat valmistetaan aina vasta tilauksesta asiakkaalle ja saatavilla on myös vegaanisia vaihtoehtoja. Noutotilauksen voi tehdä suoraan ravintolassa tai kätevästi etukäteen Restis-sovelluksella, mikä sujuvoittaa noutoa entisestään. Ravintolasta voi tilata ruokaa myös kotiin kuljetettuna Wolt ja Foodora -kuljetuspalveluiden kautta.

”On aina upeaa päästä avaamaan täysin uusi Rax. Kauppakeskus REDI ja Kalasataman alue kehittyvät ja kasvavat, joten on hienoa päästä Raxin kanssa mukaan tähän kehitykseen. Odotammekin vilkasta asiointia poikkeuksellisen tilanteen rauhoituttua. Tähtäimessämme on verkoston laajentaminen ja jatkossakin uusien, loistavien ravintolatilojen löytäminen. REDIstä on hyvä aloittaa tämä vuosi”, Lehtinen taustoittaa.

Sarita Lehtinen, ketjujohtaja Rax Pizzabuffet, +358 40 527 6899, sarita.lehtinen@restel.fi

Raxin pizzavalikoimasta löytyy myös perinteisiä suosikkeja, kuten Pepperoni.
Raxin kärkituote on maistuvat pizzat. Pizzoja saa tilattua myös take away -tuotteina.
Vegaaninen BBQ Vöner löytyy myös Raxin take away -valikoimasta.
Raxin monipuolisesta buffet-pöydästä löytyy herkuteltavaa moneen makuun.

RAX PIZZABUFFET

Rax Pizzabuffetin monipuolisessa buffet-pöydässä on herkuteltavaa moneen makuun. Raxissa jokainen kokoaa omanlaisensa annoksen raikkaasta salaatista, herkullisista pizzoista, maukkaista wingseistä sekä suussa sulavasta pehmytjäätelöstä. Raxissa asiointi on mutkatonta ja herkutella voi heti maksettuaan, sillä tuoretta ruokaa on aina valmiina tarjolla. Raxista voit ostaa tuotteita myös mukaasi.

Vuonna 1994 perustettuun Rax Pizzabuffet -ketjuun kuuluu 26 ravintolaa ympäri Suomen.

Restel Oy on suomalainen ravintola-alan yritys, johon kuuluu noin 170 ravintolaa, työllistäen yli 2 600 ravintola-alan ammattilaista. Restelin ravintoloita ovat BURGER KING®-, Taco Bell-, Rax Pizzabuffet-, HelmiSimpukka-, O'Learys-, Wanha Mestari-, Hemingway's -ravintolat sekä Food&Events Tapahtuma- ja Ruokaravintolat.