Rax Pizzabuffet lanseeraa Rax KotiBox -tilausmenun

Rax Pizzabuffet vastaa poikkeuksellisen kevään buffet-ravintoloille asettamaan haasteeseen päivitetyllä ja laajennetulla take away -menulla. Uusi tilausvalikoima mahdollistaa buffetista tuttujen suosikkien sekä uutuustuotteiden tilaamisen mukaan otettavina annoksina. Kaikki Rax KotiBox -menun annokset valmistetaan vasta tilauksesta, jolloin asiakas saa lämpimät ruuat uunituoreina ja salaatit raikkaina.
Rax KotiBox -menusta löytyy vaihtoehtoja jokaiseen makuun.

”Olimme uudessa tilanteessa, kun ravintolaliiketoimintaa rajoitettiin koronavirusepidemian takia. Asiakkaiden ateriointi siirtyi koteihin, mikä inspiroi meitä uudistamaan take away -valikoimamme. Monipuolinen Rax KotiBox -menu mahdollistaa annoksien tilaamisen mukaan vaivattomasti ja useasta ravintolastamme niitä saa myös kotiin kuljetettuna Woltin tai Foodoran kautta. Odotamme innolla, miten asiakkaat ottavat uuden menun vastaan”, kertoo Rax Pizzabuffetin ketjujohtaja Sarita Lehtinen.

Tilausmenuun kuuluu monelle jo aiemmin tutuksi tulleita pizzoja sekä herkullisia uutuuksia, kuten katkarapua, sinihomejuustoa ja viikunabalsamicoa sisältävä Shrimp Blues -pizza tai Pizzataskut, joissa yhdistyy pizzan mehevyys ja salaatin raikkaus. Menusta löytyy myös erilaisia lämpimien herkkujen boxeja, salaattivaihtoehtoja ja snackseja wingseistä mozzarellatikkuihin. ”Raxin vahvuutena on aina ollut monipuolinen valikoima, josta asiakkaat voivat koota annoksensa oman makunsa mukaisesti. Halusimme kunnioittaa tätä ajatusta myös take away -valikoimallamme, johon halusimme sisällyttää ehdottomasti myös muitakin annoksia laajan pizzalistan lisäksi. Ruokatilauksen voikin tehdä koko perheelle kätevästi samasta paikasta, vaikka annostoiveet vaihtelisivat salaatista ranskalaisiin”, Lehtinen vinkkaa.

Sarita Lehtinen, ketjujohtaja Rax Pizzabuffet, +358 40 527 6899, sarita.lehtinen@restel.fi

Rax KotiBox -menusta löytyy vaihtoehtoja jokaiseen makuun.
Katkarapua, sinihomejuustoa ja viikunabalsamicoa sisältävä Shrimp Blues -uutuuspizza (norm. 10,90 €, iso 19,90 €) vie kielen mennessään.
Vuohenjuustolla ihastuttava Honey Goat -pizzatasku (10,90 €) yhdistää pizzan ja salaatin parhaat puolet.
Rax KotiBox -menusta löytyy kolme ruokaisaa salaattia, joista kuvassa raikas Mango Pollo (10,50 €).

RAX PIZZABUFFET

Rax Pizzabuffetin monipuolisessa buffet-pöydässä on herkuteltavaa moneen makuun. Raxissa jokainen kokoaa omanlaisensa annoksen raikkaasta salaatista, herkullisista pizzoista, maukkaista wingseistä sekä suussa sulavasta pehmytjäätelöstä. Raxissa asiointi on mutkatonta ja herkutella voi heti maksettuaan, sillä tuoretta ruokaa on aina valmiina tarjolla. Raxista voit ostaa tuotteita myös mukaasi.

Vuonna 1994 perustettuun Rax Pizzabuffet -ketjuun kuuluu 28 ravintolaa ympäri Suomen.

Restel Oy on suomalainen ravintola-alan yritys, johon kuuluu noin 170 ravintolaa, työllistäen yli 2 600 ravintola-alan ammattilaista. Restelin ravintoloita ovat BURGER KING®-, Taco Bell-, Rax Pizzabuffet-, HelmiSimpukka-, O'Learys-, Wanha Mestari-, Hemingway's -ravintolat sekä Food&Events Tapahtuma- ja Ruokaravintolat.