Resurssipula on suomalaisyritysten kansainvälisen kasvun este

Itsenäisten markkinointitoimistojen AMIN Worldwide -verkoston Euroopan, Lähi-idän ja Afrikan toimintoja johdetaan seuraavat kaksi vuotta Suomesta. AMIN Worldwiden-verkoston EMEA-alueen uusi presidentti Ismo Nikkola lupaa auttaa suomalaisia yrityksiä kansainvälisessä kasvussa.
Avidlyn Ismo Nikkola johtaa seuraavat kaksi vuotta AMIN Worldwiden EMEA-aluetta.

– Suomessa on paljon toimijoita, joiden kansainvälinen kasvu tyssää resurssipulaan, harmittelee Avidlyn strategiajohtaja Ismo Nikkola, jonka kaksivuotinen presidenttikausi itsenäisten markkinointitoimistojen verkostossa AMIN Worldwidessa starttasi kesäkuussa.

Näin ei kuitenkaan tarvitsisi käydä, sillä AMIN-verkoston avulla voidaan auttaa suomalaisyrityksiä kansainvälistymisessä ja kansainvälisessä kasvussa erittäin kustannustehokkaasti.

– Pystymme auttamaan melko pieniäkin yrityksiä kansainvälistymisessä – ja rohkenen väittää, että mikään muu suomalainen markkinointitoimisto ei pysty tällaiseen samalla tasolla kuin AMIN Worldwide -verkosto, Nikkola täsmentää.

– Olemme auttaneet suomalaisyrityksiä kumppanien valinnassa kohdemaissa ja tarjonneet tuotantoapua kuvauksiin Kanadan erämaassa, Etelä-Afrikassa ja paikoissa, joista osa ei ole ehkä koskaan kuullutkaan. Nämä voivat kuulostaa pieniltä asioilta, mutta ovat oikeasti todella merkityksellisiä asioita asiakkaillemme, Nikkola painottaa.

Luotettavia kumppanitoimistoja ympäri maailman

AMIN Worldwideen kuuluvia itsenäisiä toimistoja on kaikilla mantereilla. Kumppanitoimistot palvelevat asiakkaitaan toisten luotettavien toimijoiden kanssa.

– Yhteiset asiakkaat ovat AMIN-verkoston liiketoiminnallinen suola. Avidlykin on saanut kansainvälisiä asiakkaita verkoston kautta, erityisesti HubSpot Partner of the Year -tittelin ansiosta, Nikkola uskoo.

– Jos jää vain odottelemaan, että bisnestä tulee Suomeen, niin sitä saa odottaa maailman tappiin asti, Nikkola toteaa.

Lisätietoja:

Ismo Nikkola, strategiajohtaja, President of AMIN Wordwide, EMEA
Avidly
ismo.nikkola@avidlyagency.com

Avidly on johtava markkinointiteknologia-alan palveluntarjoaja, joka on listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Tarjoamme asiakkaillemme kokonaisvaltaisia digitaalisia markkinoinnin ja myynnin palveluja ja ratkaisuja. Asiakaskokemus, data ja teknologia kietoutuvat tiiviisti yhteen Avidlyn vaikuttavuushakuisessa kasvustrategiassa. Avidlyn tiimiin kuuluu noin 230 henkilöä yhteensä 16 toimipisteessä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Saksassa. Lue lisää: investors.avidlyagency.com

AMIN (The Advertising and Marketing Independent Network) Worldwide on yli 50 itsenäisen markkinointiyrityksen yhteisö Amerikassa, Euroopassa, Afrikassa, Lähi-idässä, Australiassa ja Aasiassa. Lisäämme jäsentemme ja asiakkaidemme mahdollisuuksia ulottaa toimintansa kansainväliseksi, tuomme asiantuntemusta eri toimialoista ja tarjoamme näkemyksiä globaaleista markkinoista sekä alan uusimmista trendeistä. Vuodesta 1932 AMIN on tarjonnut palkittuja ratkaisuja, jotka ovat auttaneet asiakkaamme kasvuun. Katso, miten olemme auttaneet yrityksiä saavuttamaan potentiaalinsa: AMINWorldwide.com