Rita Jussila Suomen Seniorihoivan viestintä- ja henkilöstöpäälliköksi

Suomen Seniorihoiva Oy on nimittänyt viestintä- ja henkilöstöpäälliköksi VTM Rita Jussilan 1.9.2019 alkaen. Nimityksen myötä yhtiö vahvistaa panostustaan henkilöstön hyvinvointiin ja viestinnän kehittämiseen.

Rita Jussila on nimitetty Suomen Seniorihoivan viestintä- ja henkilöstöpäälliköksi.

Jussila on työskennellyt aiemmin viestinnän asiantuntija- ja johtotehtävissä muun muassa Editassa (Nordic Morning) ja Viestintätoimisto Axioma Oy:ssä, joissa hänen tehtäviinsä kuului myös henkilöstön kehittäminen ja johtaminen. Viime vuodet Jussila on työskennellyt hyvinvointialan yrittäjänä kunto- ja ravintovalmennuksen parissa.

- Toivotamme Ritan oikein lämpimästi tervetulleeksi tiimiimme! Rita on todellinen viestinnän ammattilainen ja hänellä on vankka kokemus henkilöstön johtamisesta ja kehittämisestä. Panostamme Ritan avulla jatkossa vahvasti henkilöstön hyvinvointiin sekä avaamme aivan uusia viestinnän muotoja, joista tiedotamme myöhemmin lisää, Suomen Seniorihoivan perustaja ja toimitusjohtaja Mika Suominen kertoo.

Suomen Seniorihoivassa Rita Jussilan vastuualueena on yhtiön ulkoinen ja sisäinen viestintä sekä henkilöstön kehittäminen. Jussila tuo mukanaan myös terveysliikunnan ja ravinto-ohjauksen osaamista yhtiön toimintaan.

- Seniorien laadukas hoito on minulle tärkeä asia. Suomen Seniorihoivassa kohtasin yrityksen, joka jakaa saman ajatusmaailman. Inhimillisyys, arvokkuus, eettisyys ja luotettavuus ovat arvoja, joita olen mielelläni mukana edistämässä, Rita Jussila kertoo.

- Suomen Seniorihoivassa saan käyttää eri työtehtävissä kertynyttä osaamistani monipuolisesti. Viestintä, henkilöstö, asiakkaat ja hyvinvointi kytkeytyvät vahvasti yhteen. Viestinnän aihepiireistä oma lempilapseni on liikunta ja ravinto, joilla on valtava merkitys myös henkiselle hyvinvoinnille.

Lataa
Lataa

Suomen Seniorihoiva Oy on täysin kotimainen hoiva-alan kasvuyritys, jonka tehtävänä on rikastaa senioreiden elämää. Yritys on perustettu vuonna 2013 ja se toimii seitsemällä eri paikkakunnalla työllistäen kymmenittäin hoiva-alan ammattilaisia. Yritys tuottaa luotettavia ja korkealuokkaisia avustus-, seuranpito- ja hoivapalveluita 24 tuntia vuorokaudessa vuoden jokaisena päivänä. Tulevaisuudessa yritys pyrkii olemaan merkittävä kotimainen sote-palveluiden tuottaja.

Suomen Seniorihoiva suosittelee lisää panostuksia kotihoitoon31.1.2019 07:35:00 EETTiedote

Suomen Seniorihoivalla ollaan seurattu viime päivien mediakeskustelua kaksijakoisin tunnelmin. Yhtiö suhtautuu hyvin vakavasti hoiva-alaa koskeviin laatu- ja turvallisuuspuutteisiin. Yhtiö haluaa kuitenkin muistuttaa, että nimenomaan kotihoitoa tekevät yritykset ovat eri asemassa hoivakotien kanssa. Alalla on lisäksi lukuisia eettisellä pohjalla toimivia yksityisiä yrityksiä, joissa henkilöstömitoitukset ovat kunnossa.