Ryhmä Hau -elokuva saapuu teattereihin syksyllä - uusi pentu esittäytyy trailerissa!

Syksyllä ensi-iltansa saavassa Ryhmä Hau -elokuvassa tutun pentupoppoon joukkoon liittyy uusi pentu Lilli.
Ryhmä Hau -elokuva  / Stillkuva
Ryhmä Hau -elokuva / Stillkuva

Suomalaisten lasten rakastama, maailmanlaajuiseksi ilmiöksi kasvanut Ryhmä Hau saapuu elokuvateattereihin ensimmäisessä valkokangasseikkailussaan. Ryhmä Hau -elokuva saa ensi-iltansa Suomessa 3.9.2021.

Elokuvassa joukon suurimmasta vastustajasta, pormestari Hanttisesta tulee läheisen Jännälän kaupunginjohtaja, ja hän ryhtyy heti aiheuttamaan ikävyyksiä. Rikun ja sankaripentujen on matkustettava Jännälahdesta kaupunkiin uusiin haasteisiin. Yksi pennuista joutuu kohtamaan menneisyytensä, ja koko tiimi saa uuden apurin etevästä mäyräkoira Lillistä. Pennut varustautuvat uusilla huikeilla laitteilla ja vekottimilla ja lähtevät pelastamaan Jännälän kaupungin asukkaat!

Ryhmä Hau -elokuvan stillkuva, juliste ja traileri

Lisätiedot medialle elokuvasta:

Liisa Sauri

Finnkino / Elokuvalevitys

liisa.sauri@finnkino.fi

www.finnkinob2b.fi/elokuvalevitys/

facebook.com/leffamaailma

instagram.com/leffamaailma

twitter.com/leffamaailma

Katsoaksesi videon lähteestä www.youtube.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.Ryhmä Hau -elokuvan traileri YouTubessa

Ryhmä Hau -elokuva  / Stillkuva
Ryhmä Hau -elokuva / Stillkuva
Ryhmä Hau -elokuva  / Stillkuva, uusi pentu Lilli
Ryhmä Hau -elokuva / Stillkuva, uusi pentu Lilli
Ryhmä Hau -elokuva  / Juliste
Ryhmä Hau -elokuva / Juliste

Finnkinon elokuvalevitys levittää ja markkinoi Suomessa Universal Pictures ja Paramount Pictures -studioiden elokuvia. Julkaisemme noin 30 elokuvaa vuosittain valkokankaalla. Finnkinon elokuvalevitys jakelee edustamiaan elokuvia kaikille Suomessa toimiville elokuvateatteriyrityksille.

Ensi-iltaelokuviemme lehdistönäytökset, pressikuvat ja muut materiaalit löydät Filmikamarin pressipalvelusta.