S-market Itäkeskuksen remontti valmistui

HOK-Elannon S-market-ketjun laaja remonttikierros etenee, ja S-market Itäkeskuksen remontti on saatu valmiiksi. Uudistuksen myötä myymälän yleisilme päivittyi, valikoimaa päivitettiin yhteistyössä asiakkaiden kanssa ja palvelutarjoamaa parannettiin. Marketpäällikkö Tapio Kääriäinen ja hänen 30 hengen tiiminsä veivät remontin maaliin myymälän palvellessa liki normaalisti samanaikaisesti.

- Uudistuksen myötä pystymme palvelemaan S-market Itäkeskuksen asiakkaita entistäkin paremmin. Myymälä sai uuden ilmeen ja palvelutarjontaa parannettiin muun muassa tuomalla monipuolisempi valikoima Ruokatorille. Myymälän remontti tehtiin myymälän ollessa auki, joten myös tästä kiitos asiakkaille ja henkilökunnalle, Kääriäinen toteaa.

Uudistetun S-market Itäkeskuksen valikoimaa on työstetty asiakkaiden kanssa, ja paikallisten toiveet on otettu huomioon

- Asiakkaiden osallistaminen valikoiman suunnitteluun on ollut hieno juttu. Kysyimme jo ennen remonttia asiakkailtamme tuotetoiveita, ja näitä pääsemme nyt toteuttamaan. Yhteistyö valikoimasuunnittelussa jatkuu, ja myymälän valikoimaan voi vaikuttaa jatkossakin kertomalla omia toiveita sinuntoive.fi-sivulla, Kääriäinen kertoo.

Ruokatorin monipuolinen tarjoama, laaja luomutuotevalikoima ja palvelut näkyvät uudistuksessa

Paikan päällä valmistettua napolilaista pizzaa, uudistettu herkullinen hevi-osasto ja monipuolinen luomuvalikoima vastaavat tämän päivän kuluttajien tarpeisiin.

- Luomuruoan kysynnän kasvu näkyy koko pääkaupunkiseudulla, ja etenkin hevi-osasolla luomuvaihtoehto sujahtaa ostoskoriin entistä useammin, Kääriäinen summaa.

S-market Itäkeskuksessa kysyntään on vastattu, ja myymälän valikoimasta löytyykin yli 450 eri luomutuotetta. Suomen suurimpana luomukauppiaana HOK-Elanto myy noin 20 prosenttia vähittäiskaupoissa myydyistä luomutuotteista Suomessa.

HOK-Elanto uudistaa koko S-market-ketjun – toivoo asiakkaita mukaan uudistusten suunnitteluun

HOK-Elannolla on käynnissä mittava hanke, jonka aikana se uudistaa kaikki 60 S-markettiaan Uudellamaalla ja Keski-Uudellamaalla. Uudistushanke alkoi viime vuonna ja valmista on määrä tulla alkuvuodesta 2022. Remontin myötä kaikki S-marketit saavat uuden, raikkaan ja avaramman ilmeen ja tuotetarjontaa kehitetään vastaamaan entistä paremmin asiakkaiden toiveita. Seuraavaksi remontista valmistuvat helmi-maaliskuun aikana Bulevardin ja Pakilan S-marketit Helsingissä sekä Olarin S-market Espoossa. HOK-Elanto toivoo muutostarpeista asiakkaiden näkemyksiä ja ideoita uudistusten suunnitteluun.

S-market Itäkeskus
Itäkatu 7 E 45, 00930 Helsinki
ma-la 7–22, su 9–22
www.sinuntoive.fi

Marketpäällikkö Tapio Kääriäinen, p. 010 76 62961

Anniina KorpelaViestintäpäällikköHOK-Elanto

Autan mielelläni, kun tarvitset tietoa HOK-Elannon kaupoista, ravintoloista, muista liiketoiminnoista, kuluttajatrendeistä, vastuullisuudesta tai organisaatiosta yleisesti.

Puh:+358 (0) 10 7660 593anniina.korpela@sok.fi