S-market Karstulan uudistus alkaa elokuussa

Keskimaan S-market-ketju uudistuskierroksen on määrä valmistua vuoden 2022 aikana. Uudistusvuorossa on S-market Karstulassa, jossa remontti alkaa elokuun alussa. Uudistuksen myötä S-market Karstula saa avaran ja raikkaan yleisilmeen, uuden juomaosaston sekä asiakastoiveilla räätälöidyn valikoiman. Remontti valmistuu syys-lokakuun vaihteessa.

S-market Karstula saa avaran ja raikkaan yleisilmeen, uuden juomaosaston sekä asiakastoiveilla räätälöidyn valikoiman elokuussa alkavassa remontissa. Kuva: Tuija Sivula / Keskimaa

S-market Karstulan uudistuksessa myymälän ilme päivitetään uuden S-market-konseptin mukaiseksi. Kalustuksen osalta kaikki myymälän kuivakalusteet uusitaan. Remontin yhteydessä myymälätila laajenee entisen pullohuoneen verran, kun pullonpalautuspiste siirretään juuri uudistuneen Alkon liiketilan viereen.

− Pullonpalautuspiste siirtyy remontin yhteydessä lähemmäksi tuulikaappia, eli palvelu on jatkossa helpommin asiakkaiden saavutettavissa. Entisen pullonpalautushuoneen paikalle rakennetaan upea juomaosasto, kertoo S-market Karstula marketpäällikkö Anne Hankamäki.

Keskimaalla on käynnissä mittava hanke, jonka aikana uudistetaan kaikki Keskimaan S-marketit. S-market uudistuksia on jo toteutettu 18 S-marketissa Keskimaan alueella.

− S-marketeja uudistetaan Keskimaan alueella pitkäjänteisesti. Vuoden 2022 aikana saamme Keskimaan kaikkiin S-marketeihin uuden ja raikkaan ilmeen. Useissa myymälöissämme tehdään samalla myös isompia muutoksia, kuten nyt Karstulassa kalusteiden päivityksiä, valikoimien päivittämistä sekä myös pientä laajennusta tilojen osalta, summaa Osuuskauppa Keskimaan ryhmäpäällikkö Jarno Minkkinen.

− Uudistuksen myötä pystymme tarjoamaan asiakkaillemme Karstulassa entistä viihtyisämmän ja toimivamman myymälän, jonka valikoiman suunnittelussa on kuunneltu asiakkaiden toiveita. Lisäksi pääsemme laajentamaan valikoimiamme mm. panimojuomissa, mehuissa ja makeisissa. Valikoimia laajennettiin jo kesäksi tuoreessa lihassa ja ruokamakkaroissa, jatkaa marketpäällikkö Anne Hankamäki.

− Asiakkailla on mahdollisuus laittaa toiveita valikoiman suhteen sinuntoive.fi -palvelun kautta tai ihan meidän henkilökunnallemme voi kertoa tuotetoiveista, joita toteutamme mahdollisuuksien mukaan, Hankamäki jatkaa.

S-market Karstulan remontin uudistustyöt pyritään tekemään mahdollisimman pienin häiriöin, joten osa remontin vaiheista toteutetaan yöaikaan. Uudistus valmistuu syys-lokakuun vaihteessa. Investoinnin kustannusarvio on noin 400 000 €.

Osuuskauppa Keskimaa, S-market ryhmäpäällikkö Jarno Minkkinen, 010 767 3039, jarno.minkkinen@sok.fi

Osuuskauppa Keskimaa, S-marketpäällikkö Anne Hankamäki, 010 767 4095, anne.hankamaki@sok.fi

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 624 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 134 000. Keski-Suomen suurimpana yritystyönantajana työllistämme lähes 2000 keskisuomalaista.

Saunaravintolan rakentaminen on alkanut Jyväskylän satamassa – nimikilpailu uudelle rakennukselle on käynnissä6.7.2021 09:00:00 EEST | Tiedote

Osuuskauppa Keskimaa on aloittanut uuden saunaravintolan rakennustyöt Jyväskylän sataman kärjessä. Saunaravintolarakennuksen tiloihin rakennetaan uniikki ravintola, kokous- ja juhlatiloja sekä saunamaailmaa. Rakennustöiden edetessä Keskimaa on käynnistänyt sataman kärkeen rakentuvalle kohteelle nimikilpailun, jossa kerätään nimiehdotuksia uudelle saunaravintolarakennukselle. Saunaravintola avataan yleisölle alkukesällä 2022. Hanke on merkittävä kehitysaskel Jyväskylän ja Keski-Suomen matkailulle.

Keskimaa yhteistyökumppaniksi Uuraisten elinvoimahankkeessa17.6.2021 14:00:00 EEST | Tiedote

Osuuskauppa Keskimaa ja Uuraisten kunta ovat allekirjoittaneet yhteistyösopimuksen Uuraisten elinvoimahankkeesta. Uuraisten kunta on hakenut yhteistyökumppania, jonka kanssa Uuraisten keskustaan käynnistetään kaavoitus uuden liikekiinteistön rakentamiseksi. Keskimaan suunnitelmissa on rakentaa alueelle uusi päivittäistavarakauppa sekä ABC-polttoaineiden kylmäasema. Alustavan suunnitelman mukaisesti kohde valmistuu syksyllä 2023.