S-market Mäntän uudistuksella säästetään sähköä 29 omakotitalon vuotuisen sähkönkulutuksen verran

S-market Mäntän uudistustyöt alkavat 7. tammikuuta. Koko myymälän kattava uudistus valmistuu huhtikuussa.

Kylmäkalusteet vaihdetaan nykyaikaisiksi ja ovellisiksi. Valaistuksessa hyödynnetään LED-tekniikkaa. Myös lauhdelämmön talteenottoa parannetaan. – Uudistuksilla tullaan säästämään yhteensä yli 500 MWh sähköä vuodessa, mikä vastaa noin 29 sähkölämmitteisen omakotitalon kokonaissähkönkulutusta, ryhmäpäällikkö Asta Haapanen iloitsee.

Salaattibaari, lämmin broiler ja minipikassat helpottavat arkea

S-marketiin tulee uutuutena raikas salaattibaari, josta on helppo keräillä mukaan vaikkapa oman maun mukainen lounas. Helpotusta kotikokkien arkeen tuovat uutuutena myös mukaan ostettavat lämpimät broilerit.

– Henkilökunta odottaa jo uudistusta innoissaan. Autamme mielellämme asiakkaita löytämään tuotteita muutostöiden keskellä, marketpäällikkö Petra Häkkinen lupaa.

Minipikakassat otetaan käyttöön tammikuun puolivälissä. Niillä asiakas pystyy nopeasti ja kätevästi maksamaan kortilla pienemmät ostoksensa. Minipikakassoilla ei voi ostaa alelaputettuja tuotteita, alkoholia eikä tupakkatuotteita. – Minipikakassat ovat aiempaa nopeampia, sillä asiakkaan ei tarvitse sijoittaa tuotteita lainkaan vaa’alle ostotapahtuman yhteydessä, kuten vanhemman mallisissa pikakassoissa, Haapanen summaa.

Marketpäällikkö Petra Häkkinen, petra.hakkinen@sok.fi, 010 767 1600.
Ryhmäpäällikkö Asta Haapanen, asta.haapanen@sok.fi, 010 767 2891.