S-market Mäntän uudistuksella säästetään sähköä 29 omakotitalon vuotuisen sähkönkulutuksen verran

S-market Mäntän uudistustyöt alkavat 7. tammikuuta. Koko myymälän kattava uudistus valmistuu huhtikuussa.

Kylmäkalusteet vaihdetaan nykyaikaisiksi ja ovellisiksi. Valaistuksessa hyödynnetään LED-tekniikkaa. Myös lauhdelämmön talteenottoa parannetaan. – Uudistuksilla tullaan säästämään yhteensä yli 500 MWh sähköä vuodessa, mikä vastaa noin 29 sähkölämmitteisen omakotitalon kokonaissähkönkulutusta, ryhmäpäällikkö Asta Haapanen iloitsee.

Salaattibaari, lämmin broiler ja minipikassat helpottavat arkea

S-marketiin tulee uutuutena raikas salaattibaari, josta on helppo keräillä mukaan vaikkapa oman maun mukainen lounas. Helpotusta kotikokkien arkeen tuovat uutuutena myös mukaan ostettavat lämpimät broilerit.

– Henkilökunta odottaa jo uudistusta innoissaan. Autamme mielellämme asiakkaita löytämään tuotteita muutostöiden keskellä, marketpäällikkö Petra Häkkinen lupaa.

Minipikakassat otetaan käyttöön tammikuun puolivälissä. Niillä asiakas pystyy nopeasti ja kätevästi maksamaan kortilla pienemmät ostoksensa. Minipikakassoilla ei voi ostaa alelaputettuja tuotteita, alkoholia eikä tupakkatuotteita. – Minipikakassat ovat aiempaa nopeampia, sillä asiakkaan ei tarvitse sijoittaa tuotteita lainkaan vaa’alle ostotapahtuman yhteydessä, kuten vanhemman mallisissa pikakassoissa, Haapanen summaa.

Marketpäällikkö Petra Häkkinen, petra.hakkinen@sok.fi, 010 767 1600.
Ryhmäpäällikkö Asta Haapanen, asta.haapanen@sok.fi, 010 767 2891.

Juhannusviikolla avattavassa S-market Viialassa asiakasta odottavat pullantuoksu ja 2000 uutta tuotetta10.6.2019 07:06:00 EESTTiedote

Kalusteet kaipaavat jo uudistusta ja tilat ovat käyneet ahtaaksi 2006 avatussa S-market Viialassa, minkä vuoksi valikoimaakaan ei ole enää voitu laajentaa. Tähän on saatu muutos. 18.6. klo 8 avajaisiaan viettävä, uudistunut S-market Viiala on freesi kauppa, jossa asiointi sujuu kuin leikki. Asiakkaat pääsevät herkuttelemaan avajaisissa Kolmeasataa ensimmäistä asiakasta odottaa tuore Niemipellon riisihiivaleipä. Kahvikupposella ja kakulla pääsee herkuttelemaan klo 10–18. Soma-nalle viihdyttää perheen pienimpiä ja jakaa ilmapalloja klo 10–18 tasatunnein. Mikäli S-Etukorttia ei vielä löydy plakkarista, bonusneuvoja auttaa mielellään klo 10–16. Avajaistarjoukset ovat voimassa 18.–19.6. Yli 2000 uutta tuotetta, myös mökkiläiset huomioitu – Tilanpuute on kiusannut asiakkaita ja meitä, koska ei olla voitu laajentaa valikoimaa toivotulla tavalla. Nyt saadaan muutos, marketpäällikkö Jani Svensberg iloitsee. Asiakkaat tulevat kohtaaman herkullisen vastapaistetun pullan tuoksun, joka leijailee uu

”Tämän lähempää leipä ei voi tulla” – Fazer Leipomot Linnainmaan, Kangasalan, Koivistonkylän ja Nokian Prismoihin4.6.2019 08:30:00 EESTTiedote

Kalevan ja Lielahden lisäksi tuore leipä tuoksuu pian useammassa toimipaikassa, kun Pirkanmaan muut neljä Prismaa saavat kesän ja alkusyksyn aikana omat Fazer Myymäläleipomonsa. Vastavalmistetut leivät ja leivonnaiset syntyvät artesaanileipureiden käsityönä alusta loppuun joka päivä. Omalta myllyltä tulevat kotimaiset jauhot, taikinan pitkä patalepo sekä rohkea paisto takaavat rapean kuoren ja suussa sulavan sisustan.

Tampereen vanhin pubi sulkee ovensa kesäkuun lopulla16.5.2019 07:07:00 EESTTiedote

Tampereen vanhin, Pyynikintorin laidalla sijaitseva pubi Tuoppi on ollut samalla paikalla yli 50 vuotta. Viimeiset oluset lasketaan tuoppeihin 25.6.2019. – Tilan vuokrasopimus päättyy. Kiitämme asiakkaitamme hauskoista yhteisistä hetkistä, toimialajohtaja Anna Mari Koutroukides kertoo. Tuopin kuusi työntekijää työllistyvät muualle Pirkanmaan Osuuskauppaan. Valkoisten pöytäliinojen ravintolassa oli yksi paha puute Tuoppi aloitti aikanaan ruokaravintolana valkoisine pöytäliinoineen kaikkineen. Yksi paha puute Tuopissa kuitenkin ensimmäisinä vuosikymmeninä oli. – Rouvat kerran minulle muistelivat, miten olivat nautiskelleet käsilaukuistaan virvokkeita salaa vessassa, kun väkeviä juomia ei vielä myyty, ryhmäpäällikkö Marko Lehtinen nauraa. Väkeviä alkoholijuomia asiakkaat pääsivät tilaamaan vasta 90-luvun alussa. Tuopin äärellä ovat monet asiakkaat parantaneet maailmaa, jakaneet ilot ja surut, viettäneet aikaa yhdessä. – Oli ennen yhdeksää jo pitkä jono, portsari laski sitten vähitellen vä

Nokialaiset saavat kolmannen ABC:n – valtatiellä 12 liikkuvat pääsevät nyt kätevästi tankille2.5.2019 10:54:25 EESTTiedote

Sale Sorvan paikoitusalueelle Nokialle on nyt avattu uusi ABC-korttiautomaattiasema. Kaikki valtatie 12:lla liikkuvat pääsevät matkansa varrelta kätevästi tankille. – Enää sorvalaistenkaan ei tarvitse lähteä kauas tankille kerryttääkseen Bonusta. Samalla kauppareissulla tankataan ihmiset ja auto, myyntipäällikkö Timo Willandt iloitsee. Asemalta löytyy neljää erilaista polttonestettä: 95E10, 98E5, Smart diesel, Eko E85. Pirkanmaan Osuuskaupalla on nyt 11 Eko E85 -asemaa. – Ympäristöasiat huolettavat yhä useampaa asiakastamme. Eko E85 on suurimmaksi osaksi bioetanolia, jonka valmistukseen käytetään meidän kauppojemmekin hävikkileipää. Eko E85 vähentää autoilun fossiilisia hiilidioksidipäästöjä jopa 80 %, joten tankkaamallakin voi vaikuttaa, Willandt vinkkaa. Maailman helpoin tankkaustapa Mobiilitankkaus tekee tankkaamisesta maailman helpointa ja turvallisinta. Lataa ABC-mobiili, lisää S-Etukorttisi tiedot ja pääset tankkaamaan: 1. Aja ABC-asemalle ja avaa puhelimestasi ABC-mobiili. 2. So