S-market Petäjäveden uudistus on valmistunut etuajassa

Osuuskauppa Keskimaa on uudistanut Petäjäveden S-marketin syksyn aikana. S-marketin myymäläilme on päivitetty uuden S-market konseptin mukaiseksi, myymäkierto on selkiytynyt ja kaikki vanhat kalusteet on uusittu. Uudistustyöt ovat sujuneet aikataulussa ja valmiin myymälän avajaisia vietetään tulevana viikonloppuna.

S-market Petäjäveden yleisilme on muuttunut uudistuksen myötä avarammaksi. Asioinnin helppoutta lisäävät leveät käytävät, selkeämpi pääkierto ja houkuttelevammat esillepanot. Kuva: Mikko Lehtinen / Keskimaa.

Petäjäveden S-marketissa syyskuussa alkanut remontti on valmistunut. Remontin aikana myymälän sinikeltainen väritys on vaihtunut päävärin osalta hillitympään harmaaseen ja kalusteet on uusittu kauttaaltaan. Yleisilme on muuttunut avarammaksi, kun käytäviä on pystytty leventämään ja pääkiertoa selkeyttämään.

− Remontti oli hyvin suunniteltu ja ammattilaisten toteuttama, se jopa valmistui viikon etuajassa. Haluankin kiittää meidän asiakkaitamme maltillisuudesta ja henkilökuntaamme kovasta työstä ja joustavuudesta remontin keskellä työskennellessä, S-market Petäjäveden marketpäällikkö Arto Pänkäläinen kiittelee.

− Erityisenä piirteenä tämän remontin aikana oli se, että myynnit jopa nousivat edellisestä vuodesta remontin aikana. Usein kuitenkin remonteilla tuppaa olemaan juurikin päinvastainen vaikutus myyntiin. Toki taustalla on myös koronan tuomat muutokset asiakkaiden ostokäyttäytymiseen, myös mökkiläiset ovat tänä syksynä viihtyneet pidempään paikkakunnalla, Pänkäläinen jatkaa.

Myymäläkierron osalta isoimpia muutoksia on kylmäkalusteiden sijoittelu pääkierron varrelle. Tuoretuotteet muodostavat oman selkeän kokonaisuuden. Esillepanot ovat nyt entistä selkeämmät ja houkuttelevammat, näistä erityisesti hedelmä- ja vihannesosasto sekä juomaosasto ovat uudistuneet näyttäviksi. Leveämmät käytävät helpottavat asiakkaiden asiointia, myös hyllytystyö onnistuu entistä sulavammin myös ruuhka-aikoina.

Sisällä tapahtuneiden muutosten lisäksi S-market Petäjäveden katolle on asennettu kesällä aurinkopaneelit, jotka on saatu käyttöön. Tavoitteena on, että aurinkopaneelit tuottavat parhaimmillaan jopa 20 % kohteen kokonaissähkön kulutuksesta.

Avajaisia Petäjäveden S-marketissa vietetään avajaistarjousten merkeissä to 29.10. - su 1.11.2020.

Osuuskauppa Keskimaa, Arto Pänkäläinen, marketpäällikkö, 010 767 4385, arto.pankalainen@sok.fi
Osuuskauppa Keskimaa, Mikko Lehtinen, S-market ryhmäpäällikkö, 010 767 3032, mikko.lehtinen@sok.fi

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 632 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 133 000. Keski-Suomen suurimpana yritystyönantajana työllistämme lähes 2000 keskisuomalaista.

Keskimaan työyhteisötutkimuksessa koronavuonna kaikkien aikojen paras tulos27.11.2020 08:15:00 EETTiedote

Palvelualalla historiallisen vaikeasta vuodesta huolimatta Keskimaan tuoreessa henkilöstötutkimuksessa on saavutettu kaikkien aikojen paras tulos. Ihmisten turvallisuudentunne ja työtyytyväisyys ovat säilyneet tai jopa kehittyneet haastavista olosuhteista huolimatta. Vuosittain toteutettavaan työtyytyväisyystutkimukseen vastasi lähes 1700 Keskimaan työntekijää, mikä on peräti 92,7% henkilöstöstä. Tulokset paranivat edellisestä vuodesta jopa neljä pistettä, ennätykselliselle 78,2 tasolle.

Keskimaan Ilo auttaa -hyväntekeväisyyskampanja auttaa yhteen yli 101 000 keskisuomalaista16.11.2020 09:45:00 EETTiedote

Osuuskauppa Keskimaa toteuttaa jo neljännen kerran Ilo auttaa -hyväntekeväisyyskampanjan, jossa keskitytään keskisuomalaisille iloa ja hyvää mieltä tuottaviin konkreettisiin tekoihin. Tänä syksynä Keskimaa etsi yhteistyökumppaneita, jotka pystyvät auttamaan keskisuomalaisia kohtaamaan toisensa poikkeusaikaan sopivalla tavalla. Hakemuksia tuli yli 130 taholta, joista 56 lahjoituskohteen myötä mahdollistetaan yli 101 000 keskisuomalaista kohtaamista. Lahjoituksen kokonaissumma on lähes 138 000 euroa.

Keskimaan edustajiston vaalit vuonna 2021 – ehdokkaiden liityttävä jäseniksi viimeistään tämän vuoden aikana2.11.2020 13:55:00 EETTiedote

Osuuskaupan edustajiston vaalit järjestetään joka neljäs vuosi. Seuraavat Osuuskauppa Keskimaan edustajiston vaalit pidetään syksyllä 2021. Osuuskaupan vaaleissa voi olla ehdokkaana jäsen, joka on hyväksytty osuuskaupan jäseneksi vaalivuotta edeltäneen vuoden loppuun mennessä, on maksanut osuusmaksun, on täysivaltainen ja asuu jäsenalueella.