S-market Revontuli suljetaan - kaikki työntekijät siirtyvät maaliskuun aikana avattavaan Talvitien S-marketiin

Osuuskauppa Arina kävi S-market Revontulessa muutosneuvottelut marraskuussa. Neuvottelutuloksen seurauksena myymälä päätettiin sulkea alustavasti tammikuun lopussa. Kaikki työntekijät siirtyvät ns. vanhoina työntekijöinä maaliskuussa avattavaan Talvitien S-marketiin. S-market Revontulen loppuunmyynti käynnistyy 16.1.2023

− S-market on kuulunut kauppakeskuksen palvelutarjontaan alusta alkaen, muttei valitettavasti saavuttanut tavoiteltuja asiakasmääriä ja kannattavuutta. Nykyisen vuokrasopimuksen päättymisen lähestyessä päädyimme S-marketin sulkemiseen. Onneksi voimme työllistää kaikki työntekijät marketpäälliköstä myyjiin uuteen Talvitien S-marketiin. Haluan kiittää kaikkia Revontulen S-marketin asiakkaita asioinnista keskustan tuntumassa. Tavoitteena on tulevina vuosina kehittää osuuskaupan ruokakaupan palveluja myös keskusta-alueella, kertoo Osuuskauppa Arinan toimialajohtaja Mikko Polso.

Arina kävi S-market Revontulessa muutosneuvottelut koskien koko vakituista henkilökuntaa, yhteensä 11 työntekijää. Arinan palvelujen kehittyessä Rovaniemellä kaikille työntekijöille voitiin tarjota töitä ns. vanhoina työntekijöinä uudessa maaliskuun aikana avattavassa Talvitien S-marketissa.

S-market Revontulen loppuunmyynti käynnistyy 16.1.2023ja myymälä suljetaan alustavasti tammikuun 2023 lopussa.

Osuuskauppa Arinan omistavat tasavertaisesti lähes 180 000 pohjoissuomalaista kotitaloutta. Yli 3000 Arinalaista tarjoavat market- ja ABC-kaupan, tavaratalo- ja erikoisliikekaupan sekä matkailu- ja ravitsemiskaupan palveluita yli 180 toimipaikassa eri puolilla Pohjois-Suomea. Omistajat saavat palveluja käyttämällä omistajahyötyjä keskimäärin yli 500 euroa taloutta kohden vuodessa. Arinan tuotot palautetaan aina pohjoiseen, pohjoisen ihmisten ja alueen hyväksi.

Osuuskauppa Arinan kesätyöhaku 2023 on käynnissä18.1.2023 11:42:08 EET | Tiedote

Osuuskauppa Arina palkkaa kesäksi 2023 yli 1000 kesätyöntekijää. Näistä paikoista noin 400 on tarkoitettu yli 18-vuotiaille ja noin 900 14–17-vuotiaille kesä-ässille. Yli 18-vuotiaiden osalta kesätyöhaku päättyy 5.2.2023 ja kesä-ässien haku 31.3.2023. Kesätöitä on tarjolla laajasti Pohjois-Suomessa Osuuskauppa Arinan eri toimialoilla ja ketjuissa. Kesätyöntekijöiden onnistuneeseen kokemukseen panostetaan muun muassa laadukkaalla perehdytyksellä ja joustavilla työsuhteilla.

Break Sokos Hotel Leviä uudistetaan – Grill It! saapuu Leville17.1.2023 10:11:28 EET | Tiedote

Levin alppikylässä sijaitsevassa Break Sokos Hotel Levillä aloitetaan hotellin asiakastilojen sekä ravintoloiden täydellinen uudistus. Uudistuksen työvaihe on tarkoitus aloittaa heti Levin kevätkauden päätyttyä 2.5. ja hotelli avataan uudelleen juhannusviikolla. Täydellisen uudistuksen saavat Kiisa ja Coffee House avautuvat hotellin mukana juhannukseksi ja uusi Grill It! -ravintola avaa ovensa elokuussa.

Kiimingin LähiStopin kahvio ja Hesburger suljetaan – muut lähipalvelut jatkuvat22.12.2022 13:01:52 EET | Tiedote

Osuuskauppa Arina on päättänyt sulkea LähiStoppi Kiimingin joulukuun lopussa. Jo pidempään vähentyneen kysynnän vuoksi kannattavan liiketoiminnan edellytyksiä ei enää ollut. Kiimingin LähiStopin henkilöstöä koskeneet muutosneuvottelut ovat päättyneet ja työntekijöille pyritään tarjoamaan töitä Arinan muista toimipaikoista. Arina kiittää Hesburgerin ja kahvion asiakkaita kuluneista vuosista.