S-market Sysmän palvelut laajenevat

Sysmän S-marketiin on avattu ruoan verkkokaupan pop up -noutopiste, ja viime kesältäkin tuttu Salpausselän Kalan pop up-tiski täydentyy lihatuotteilla. Asioinnin nopeuttamiseksi ja helpottamiseksi myymälään asennetaan itsepalvelukassat alkukesästä.

S-market Sysmän palvelut laajenevat tänä kesänä. Kesä tuo Sysmään paljon mökkeilijöitä, ja Sysmän väkiluku kasvaakin kesäisin hurjasti. Aiempaa monipuolisimmista palveluista sekä laajasta valikoimasta hyötyvät alueen asukkaat sekä mökkeilijät.

S-markettiin avattiin ruoan verkkokaupan pop up -noutopiste, jossa verkossa tehdyt ostokset noudetaan myymälän lastauslaiturilta sovittuna ajankohtana. Omat ostokset tilataan ja maksetaan verkossa osoitteessa s-kaupat.fi tai S-kaupat-mobiilisovelluksessa. Pop up -noutopiste on avoinna toistaiseksi. Kesäkuun aikana myymälässä otetaan käyttöön myös asiakkaiden toivomat itsepalvelukassat, jotka nopeuttavat ja helpottavat asiointia.

Sysmän S-marketissa sijaitseva, jo viime kesästä tuttu Salpausselän Kalan pop up -tiski täydentyy nyt lahtelaisen Lihasammon tuotteilla. Lihasampo on lahtelainen lihatukkuliike, joka luottaa tekemisessään paikallisuuteen, laadukkaisiin raaka-aineisiin sekä itse käsin tekemiseen. Salpausselän Kala sitä vastoin on Lahdessa toimiva tuoreen kalan käsittelyyn ja jalostukseen erikoistunut yritys, joka niin ikään valmistaa tuotteensa käsin.

– Meillä on erinomaiset kokemukset yhteistyöstä Salpausselän Kalan kanssa viime kesältä. Olemme erittäin innoissamme siitä, että tänä kesänä saimme tilaisuuden laajentaa tarjoomaamme vastaavan tyyppisellä, paikallisella liha-alan toimijalla. Tällä yhteistyöllä pystymme tarjoamaan asiakkaillemme entistä kattavamman valikoiman laadukkaita kala- ja lihavaihtoehtoja kesän herkkupöytiin, iloitsee marketpäällikkö Marjukka Heinonen.

Viikolla 21 pop up-tiski on auki perjantaina 27.5. klo 10-19 ja lauantaina 28.5. klo 9-16. Kesäkauden ajan 1.6.-12.8. tiski on avoinna ke-to 10-17, pe 10-20 ja la 10-16. Tiskin ollessa suljettuna suosituimpia tuotteita on myynnissä valmiiksi pakattuina.

Osuuskauppa Hämeenmaa, marketpäällikkö Marjukka Heinonen, 040 669 4550

Hämeenmaa – 168 000 asiakasomistajan omistama paikallinen yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 21 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka työllistää noin 3260 työntekijää. Osuuskaupan omistavat sen asiakasomistajat, ja Hämeenmaalla omistajia on jo yli 168 000. Edullisten ja luotettavien kauppapalvelujen lisäksi omistajuus palkitsee muun muassa kuukausittaisena Bonuksena. Tuloksensa Hämeenmaa käyttää jäsentensä palveluiden ja verkostonsa kehittämiseen.

Geego ja Osuuskauppa Hämeenmaa tekevät ruutuajasta laadukasta27.6.2022 10:06:40 EEST | Tiedote

Lasten liikunnallisten taitojen ja aktiivisuuden suunnannäyttäjä Geego Kids Oy, Hämeenmaan Osuuskauppa ja B4G Group Oy aloittivat luovan ja kunnianhimoisen yhteistyön. Tavoitteena on tehdä lasten ruutuajasta laatuaikaa ja nostaa perheet ylös sohvalta ja viettämään yhdessä liikunnallisia hetkiä, uusia taitoja oppien. Yhteistyö tuo kaikkien perheiden saataville Geegon tuhansien liikunnallisten haasteiden sovelluksen, perheitä liikuttavat lastenkirjat sekä edulliset Geego by Exel- liikuntavälineet.

Huimasti laajentunut S-market Idänpää kätkee sisäänsä asiakkaiden toiveiden mukaista tuotevalikoimaa sekä uudenlaista palvelua8.6.2022 12:00:35 EEST | Tiedote

Laajennuksen kokenut hämeenlinnalainen S-market Idänpää avaa ovensa huomenna torstaina 9. kesäkuuta. Kevään aikana tehdyn remontin myötä myymälä on uudistunut uuden S-market-konseptin mukaiseksi ja on nyt entistäkin laadukkaampi ja energiatehokkaampi. Lisäksi myymäläuudistuksessa on otettu huomioon paikallisten asiakkaiden tarpeita ja toiveita.