S-Pankilla erittäin vahva alkuvuosi

Merkittävä syy vahvaan alkuvuoteen on tuotteiden ja palveluiden kysyntä, joka on ollut ennakoitua selvästi voimakkaampaa.

S-Pankilla erittäin vahva alkuvuosi

S-Pankin alkuvuosi sujui erittäin vahvasti.

Merkittävä syy vahvaan alkuvuoteen on pankin tuotteiden ja palveluiden kysyntä. Kysyntä oli selvästi ennakoitua voimakkaampaa vuoden ensimmäisellä puoliskolla ja kysynnän odotetaan säilyvän vilkkaana myös loppuvuonna.

Tammi-kesäkuussa kehitys oli vahvaa useissa tärkeissä tuoteryhmissä. Henkilöasiakkaiden talletukset kasvoivat 15,4 % ja asuntolainat 19,0 % vuotta aiempaan verrattuna. Hallinnoitavat varat olivat 25,3 % suuremmat kuin vuotta aiemmin.

S-Pankki-konserni odottaa kannattavuutensa parantuvan merkittävästi vuonna 2019.

S-Pankki julkistaa varsinaisen puolivuosikatsauksen ajalta 1.1.2019–30.6.2019 tiistaina 6.8.2019 klo 8.00.

Lasten ja nuorten hyvinvointiin 5 miljoonaa euroa S-Pankin ja FIMin johdolla – sijoittajina muun muassa S-ryhmä, LähiTapiola ja Sitra10.1.2020 07:00:00 EETTiedote

8 suomalaista organisaatiota sijoittaa yhteensä viisi miljoonaa euroa pääomarahastoon, josta rahoitetaan lasten ja nuorten hyvinvointia tukevaa sekä syrjäytymistä ennakoivaa ja ehkäisevää toimintaa. Pääomarahasto on osa Lapset SIB -hanketta, jossa kunnat, sijoittajat, järjestöt ja yritykset yhdistävät voimansa lasten, lapsiperheiden ja nuorten hyvinvoinnin tueksi.