S-ryhmä lanseeraa uusia FFP2-maskeja – hinta laskee entisestään

S-ryhmä vastaa FFP2-maskien kasvavaan kysyntään uudella tuotteella, jossa yhdistyy kirurgisen maskin käyttömukavuus sekä FFP2-tason suojaus. Uudet maskit tulevat kaikkien S-ryhmän marketkaupan myymälöiden valikoimiin syyskuun aikana.

FFP2-maskien myynti on kolminkertaistunut S-ryhmän myymälöissä loppukesän aikana. Voimakkainta kysyntä on ollut pääkaupunkiseudulla. Oikein käytettynä FFP2-hengityssuojain suojaa käyttäjäänsä.

”Myyntidatasta on nähtävissä, että yhä useampi asiakkaamme valitsee nyt FFP2-tason hengityssuojaimen. Haluamme vastata kysynnän nousuun tällä uudella tuotteella, joka vastaa käyttömukavuudeltaan kirurgista suu-nenäsuojainta ja suojaa käyttäjäänsä. Uudet FFP2-maskit ovat myös visuaalisesti miellyttävämmän näköisiä kuin aiemmin myynnissä olleet”, sanoo myyntipäällikkö Marko Väänänen S-ryhmän marketkaupasta.

Luvassa myös erilaisia värivaihtoehtoja: valkoisen ja mustan maskin lisäksi valikoimiin tulee heti syyskuussa punainen maski. Valikoima täydentyy myöhemmin syksyllä grafiitinharmaalla versiolla.

Uudet FFP2-maskit tulevat myyntiin kaikkiin S-ryhmän ruokakauppoihin (Prisma, S-market, Sale, Alepa, Food Market Herkku) sekä liikennemyymälöihin (ABC). Maskit myydään 25 kappaleen pakkauksissa (9,90 €/pkt) eli maskien kappalehinta on noin 0,40 €.

”Olemme tähänkin asti myyneet FFP2-maskeja erittäin kilpailukykyiseen hintaan, mutta uuden tuotteen myötä kappalehinta laskee entisestään”, Väänänen huomauttaa.

FFP2-maskien lisäksi S-ryhmän ruokakauppojen valikoimista löytyy edelleen myös kirurgisia suu-nenäsuojaimia sekä yksittäispakattuina että suuremmissa pakkauksissa.

Marko Väänänen, myyntipäällikkö, S-ryhmän marketkauppa, marko.vaananen@sok.fi, puh. 010 76 81637

Uusi FFP2-maski kasvoilla
Uusi FFP2-maski kasvoilla

Olemme suurin yksityinen työllistäjä Suomessa - meitä s-ryhmäläisiä on lähes 40 000. Ilmastotavoitteemme ovat maan kunnianhimoisimmat, ja olemme Suomen suurin kotimaisen ja lähiruoan myyjä. Verojalanjälkemme on lähes 1,8 miljardia euroa, ja investoimme Suomeen vuosittain noin 500 miljoonaa euroa. ​​

Sokotel Oy:n toimitusjohtaja vaihtuu29.9.2021 16:30:00 EEST | Tiedote

S-ryhmän hotelliyhtiö Sokotel Oy:n toimitusjohtaja Jarkko Härmälä siirtyy pois S-ryhmän palveluksesta. Uuden toimitusjohtajan rekrytointi aloitetaan heti. Yhtiön väliaikaisena toimitusjohtajana toimii 29.9. alkaen SOK Liiketoiminta Oy:n toimitusjohtaja Jari Annala. ”Haluan kiittää Jarkkoa työstä erityisesti matkailu- ja ravitsemisalan haastavana aikana”, sanoo Jari Annala. Sokotel Oy operoi Sokos Hotelleja ja Radisson Blu Hotelleja pääkaupunkiseudulla ja Tampereella, sekä Radisson Blu Hotel Oulua, Oulun Break Sokos Hotel Edeniä ja Original Sokos Hotel Royal Vaasaa.

”Ilmastoystävällisempi ruokailu ei vaadi lapsiperheessä ihmetekoja” – Ässäkokki innostaa ilmastofiksuun kokkaamiseen28.9.2021 08:30:00 EEST | Tiedote

Lasten pitäisi syödä viidestä kuuteen kourallista kasviksia päivässä, mutta suomalaislasten lautasilla on keskimäärin vain puolet tästä*. S-ryhmä haluaa innostaa lapsia, nuoria ja perheitä kiinnittämään huomioita itselle ja ilmastolle fiksuihin valintoihin ja julkaisee lapsille suunnattuja Ässäkokki-reseptejä: lisää kasviksia, palkokasveja ja kalaa, vähemmän kovaa rasvaa, sokeria ja punaista lihaa.