Kymen Seudun Osuuskauppa

S-ryhmä palkitsi huippuosaajiaan – KSO:n ravintolat vahvasti edustettuina

Jaa

S-ryhmän ravintoloiden vuoden parhaat teot ja tekijät palkitaan vuosittain järjestettävässä gaalassa, joka on odotettu tapahtuma S-ravintoloiden ammattilaisten keskuudessa. Tänä vuonna palkintokriteereissä näkyi vahvasti työntekijöiden saavutukset asiakastyytyväisyyden kasvun osalta. S-ravintoloiden asiakastyytyväisyys onkin kasvanut viimeisen vuoden aikana ennätyslukemiin.

KSO:n ravintoloiden ammattitaitoinen palvelu sekä liiketoiminnan kehitystyö on näkynyt erityisesti asiakkaille, mutta niin se näkyi myös palkintoraadille – tästä osoituksena Kymenlaaksoon suuntasi kolme Vuoden ketjuravintola -palkintoa sekä parhaimman NPS-asiakastyytyväisyyden palkinto!

- Palkinnot ovat erityisen merkityksellisiä tällä kertaa, jossa ajanjakso on ollut poikkeuksellisen haastava. Henkilökuntamme on tehnyt erinomaista työtä korona-aikana ja osoittaneet rautaista ammattitaitoa tilanteessa, jossa oma työympäristö on välillä voinut vaihtua myös toiselle toimialalle, kertoo KSO:n toimialajohtaja Mikko Virtanen.

Vuoden Juomaravintolan 2020 palkinto myönnettiin Public Corner Kotkaan. Tämän ravintolan yhteen sitoutunut henkilöstö suorittaa asiakaspalvelua korkealla tasolla vuodesta toiseen. Asiakastyytyväisyyden keskiössä on paitsi loistava henkilökunta, mutta myös esimerkillinen johtaminen ja koko henkilökunnan osallistaminen yhteiseen tekemiseen.

Vuoden Rosson 2020 palkinto myönnettiin Rosso Kuusankoskelle. Kyseinen Rosso on viime vuosien aikana kehittänyt asiakastyytyväisyyttään erinomaiselle tasolle päättäväisesti ja sinnikkäästi, koko henkilökunta yhteen hiileen puhaltaen. Asiakastyytyväisyys on ketjun ykkösluokkaa ja asiakkaat tulevat uudelleen tähän Rossoon jopa 95 % todennäköisyydellä.

Vuoden Frans & Les Femmes 2020 palkinto myönnettiin Frans & Rose Kouvolaan. Tämän ravintolan asiakastyytyväisyystutkimuksen NPS on ollut kiitettävällä tasolla vuodesta toiseen. Ravintolassa on keskitetty asiakaspalvelun ja laadun johtamiseen niin salissa kuin keittiössä ja näiden yhteisvaikutuksella vuoden ravintolan pysti matkasi Kouvolaan.

S-ryhmän kaikkien ravintoloiden parhaimman NPS-tuloksen vuonna 2020 nappasi Public Corner Kotka. NPS on maailman johtava mittari asiakastyytyväisyyden ja -uskollisuuden mittaukseen sekä siihen, onko asiakkailla halua suositella yritystä muille. Public Corner Kotkan asiakkaista huikeat 99 % tulisi käyntinsä perusteella uudestaan ravintolaan.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Kuvat

Tietoja julkaisijasta

Kymen Seudun Osuuskauppa
Kymen Seudun Osuuskauppa
Tommolankatu 9
45130 Kouvola

010 76 2400http://www.kymenseudunosuuskauppa.fi

Kymen Seudun Osuuskauppa, eli KSO, on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja 100 toimipaikassa Kymenlaaksossa. Kymen Seudun Osuuskaupan omistavat yli 86 000 kymenlaaksolaista kotitaloutta ja se työllistää 1 600 eri ammattialojen osaajaa.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat mediatiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Kymen Seudun Osuuskauppa

Kotkan Seurahuone 60-vuotta – talo kätkee sisälleen lukuisia muistoja niin asiakkailta kuin henkilökunnalta13.10.2021 16:45:12 EEST | Tiedote

Kotkalaisia sekä matkailijoita 1960-luvulta palvellut Seurahuone on tunnettu maamerkki Keskuskadun varrella. Kiinteistö on alun perin rakennettu Kymenlaakson Työväen Säästöpankin pääkonttoriksi ja rakennuksen suunnittelivat maineikkaat arkkitehdit Kaija ja Heikki Siren. Seurahuoneen avajaisia vietettiin 5.10.1961 ja siitä lähtien se on toiminut samassa rakennuksessa aina tähän päivään saakka. - Hotellipalveluiden lisäksi kiinteistössä on aina ollut ravintolatoimintaa, joka on kasannut niin kotkalaisia kuin kauempaakin saapuneita yhteen viettämään vapaa-aikaa: on syöty hyvin, tanssittu päivätanssien muodossa, laulettu karaokessa tai juhlittu aamun pikkutunneille saakka, kertoo hotellinjohtaja Olli Järvinen. Hotelli kerää parhaillaan Facebook-tilillään asiakkaiden muistoja vuosien varrelta, joita onkin tullut runsaasti – yli 400 kommenttia erinäisiä tarinoita, joita kaikkia yhdistää muistot hotellista tai sen ravintoloista. - 60 vuoteen mahtuu valtaisa määrä tarinoita ja sattumuksia; on

Kymen Seudun Osuuskauppa mukaan ennätyslaajaan Pidä huolta -kampanjaan nuorten mielenterveyden edistämiseksi24.9.2021 15:04:34 EEST | Tiedote

Korona-aika on lisännyt nuorten pahoinvointia ja ahdistuneisuutta. Tämä näkyy matalan kynnyksen mielenterveyspalvelujen ruuhkautumisena paitsi valtakunnallisesti, myös Kymenlaaksossa. Toivon Kärki ry:n ja MIELI ry:n yhteisen Pidä Huolta -hyväntekeväisyyshaasteen avulla kerätään rahaa nuorten mielenterveystyöhön yli 70 suomalaisen artistin voimin. Kymen Seudun Osuuskauppa liittyy 10 000 euron lahjoituksella osaksi LähiTapiolan ja S-ryhmän yhteistä puolen miljoonan euron kokonaislahjoitusta.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme