S-ryhmän vuoden 2018 yhteisövero 61,8 miljoonaa euroa

S-ryhmä maksoi vuonna 2018 yhteisöveroa yhteensä 61,8 miljoonaa euroa. Lukuun on laskettu S-ryhmän keskitettyjä ketjuohjaus- ja asiantuntijapalveluita tuottavan SOK:n sekä S-ryhmän alueosuuskauppojen sekä niiden tytäryhtiöiden maksamat yhteisöverot.

Kokonaisuudessaan S-ryhmän yritykset tilittivät Suomen valtiolle ja kunnille yhteensä lähes 1,8 miljardia euroa veroja ja maksuja vuonna 2018.

Lisätietoja:

viestinta@sok.fi

INSOMNIA Show & Dinner vie kiihkeän rytmikkäisiin klubitunnelmiin. Helsinkiläisravintolan 1.11. alkavassa pikkujouluelämyksessä nousevat tunnetut tanssitähdet lavalle.31.10.2019 10:00:00 EETTiedote

Insomnia-show’ssa viritetään käyntiin Helsingin kuumin radiokanava, jonka rytmit vievät juhlavieraat kuumiin klubitunnelmiin Roomasta aina Puerto Ricoon. Show-numeroita tähdittävät suositut musikaalitähdet sekä Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmasta tutut tanssijat. Helsingin ydinkeskustassa sijaitsevan Virgin Oilin pikkujoulukauden suosittuun ohjelmapakettiin sisältyy lisäksi aperitiivi ja runsas italialainen buffet-illallinen. Insomnia Show & Dinner on tarjolla 1.11. alkaen 14. joulukuuta saakka.

Helsinkiläinen funkkishotelli Vaakuna laajenee kokonaisella hotellikerroksella29.10.2019 10:00:00 EETTiedote

Helsingin keskeisimmällä paikalla sijaitseva Original Sokos Hotel Vaakuna laajenee yhdellä huonekerroksella. Uudet 72 huonetta rakentuvat tavaratalo Sokoksen käytössä tähän asti olleeseen viidenteen kerrokseen. Laajennuksen jälkeen hotellissa on yli 340 huonetta, osa omalla näköalaparvekkeella. Hotelli Vaakuna avautui olympiavuonna 1952 ja on funkkisarkkitehti Erkki Huttusen päätyö Helsingissä.