Sketsijengi ja SEA LIFE – kuin luodut toisilleen!

Akvaariokeskus SEA LIFE Helsinki ja Peacock -teatterissa 18.1. ensi-iltaansa viettävä Sketsijengi kutsuvat viettämään ikimuistoista treffi-iltaa vedenalaiseen maailmaan ja komedian pauloihin puolison, ystävän tai vaikka kaveriporukan kanssa Helsingin hauskimpaan kaupunginosaan. Sketsijengi -pääsylipulla sisäänpääsy SEA LIFEen 8€ (norm. 16,50€).

SEA LIFE Helsinki on Linnanmäellä Alppilassa sijaitseva, ympäri vuoden avoinna oleva akvaariokeskus. Keskuksesta löytyy noin 50 erikokoista allasta ja asukkeja aina tropiikista Itämereen. Tervetuloa luomaan unohtumattomia muistoja puolison, ystävien tai vaikka perheen kesken. Vierailun aikana tapaat myös pippuripallokala-Pörrön, seeprahai-Mussukan ja monet muut asukit!

Sketsijengi on Jarkko Tammisen ideoima sketsien ja musiikin täyteinen esitys, joka saa ensi-iltansa 18.1.2019 Linnanmäen Peacock-teatterissa.  Sketsijengi muodostuu seitsemästä näyttelijästä ja kolmen hengen live-bändistä, jotka esittävät illan aikana yli 20 sketsiä, joiden aiheet vaihtelevat parisuhdetilanteista jääkiekkoon ja koulun kevätjuhlasta lääkärin vastaanotolle. Näyttelijöinä lavalla loistavat Joonas Saartamo, Linda Wiklund, Hannes Suominen, Jaana Saarinen, Jarkko Niemi, Lotta Lehtikari ja Arttu Kapulainen. Käsikirjoitustiimikin on paras mahdollinen: Anna Dahlman, Niina Lahtinen ja Jarkko itse. Sketsijengi -liput käsittelykuluineen 39-55€. Esitykset 18.1.-23.3.2019. Liput: www.sketsijengi.fi.

Ystävänpäivä on tuloillaan – olisiko tässä sopiva vaihtoehto rakkaudentäyteisen päivän viettoon?

SEA LIFE Helsinki

Comedy Corner oy