Sokoksen ja Woltin yhteistyö tiivistyy Helsingissä

Joulupukkikin on koronajouluna enimmäkseen etätöissä, mutta ovelle saattaa kolkuttaa pukin apuri. Helsingin keskustan Sokoksen tuotteita voi 2.12. alkaen tilata nopeasti kotiin Wolt-sovelluksella. Sokos Kaaresta toimitukset alkavat 3. joulukuuta.

Valikoimassa on noin 500 lahjakauteen sopivaa tuotetta; tuoksuja, pörrösukkia, aamutossuja, pipoja, huiveja, pieniä sisustustavaroita jne.

- Korona tämänkin palvelun kehittämisen taustalla tietysti on. Jos ei itse pääse viemään tuoksulahjaa tyttöystävälle tai aamutossuja appiukolle, ne voi tilata valmiiksi paketoituina tunnissa lahjansaajan ovelle, HOK-Elannon Sokos- ja Emotion -ketjujen johtaja Sanna Mäenpää toteaa.

HOK-Elannon Emotion-ketjun neljä myymälää ovat tarjonneet Wolt-palvelua elokuusta alkaen. Positiivisten kokemusten ja asiakaspalautteiden rohkaisemina yhteistyötä päätettiin laajentaa Sokoksiin.

Verkkokauppojen kysyntä on koronan myötä kasvanut ja osittain samalla pidentänyt toimitusaikoja. ”Wolttaamalla” ostokset saapuvat perille keskimäärin puolessa tunnissa.

Wolt on satsannut vähittäiskauppaan vahvasti kuluvan vuoden aikana.

- Etsimme jatkuvasti uusia tapoja helpottaa ihmisten arkea. Mitä kattavammin palvelustamme löytyy tuotteita erilaisiin arjen tarpeisiin, sitä paremmin voimme vapauttaa asiakkaidemme aikaa muihin asioihin sekä helpottaa kontaktien välttämistä, Woltin Suomen-maajohtaja Henrik Pankakoski sanoo.

Kuljetusmaksu on Woltin normaalin hinnoittelun mukainen, eli 1,90-5,90 euroa etäisyydestä riippuen. Toimitusalue ulottuu Helsingin keskustan lisäksi esimerkiksi Lauttasaareen, Haagaan, Pitäjänmäelle, Oulunkylään ja Käpylään.

Sokos ja Emotion, ketjujohtaja Sanna Mäenpää, p. 010 76 60670
Wolt, Suomen-maajohtaja Henrik Pankakoski, p. 044 477 7498

Alkaako jouluruoka tympiä nopeasti? Hävikkiruoan hyödyntämisen asiantuntija neuvoo reseptit, joilla syöt kinkkua ja laatikkoa vielä vaikka uutenavuotena22.12.2020 12:45:00 EETTiedote

S-marketin hävikkiruokaa annoksissaan hyödyntävän Happy Farmer -ravintolaperheen keittiöpäällikön Jussi Kuuluvaisen kehittämät uudet reseptit tuovat joulun yli jääneeseen ruokaan uutta elämää niin, että jouluherkkuihin helposti kyllästyväkin voivat niitä syödä. Kuuluvainen kehottaa ruoan poisheittämisen sijaan kokeilemaan rohkeasti uusia yhdistelmiä.

HOK-Elanto palkitsee jo toistamiseen henkilökuntaansa koronavuoden erinomaisesta työstä17.12.2020 08:00:00 EETTiedote

HOK-Elanto kiittää kaupoissaan ja ravintoloissaan työskenteleviä työntekijöitään erinomaisesta työstä, jaksamisesta ja joustavuudesta palkitsemalla heidät kannustepalkkioilla koronapandemian aiheuttamana poikkeuksellisena vuotena. Nyt joulukuussa maksetun kannustepalkkion lisäksi HOK-Elanto kiitti henkilöstöään kannustepalkkiolla myös toukokuussa, jolloin elettiin koronapandemian alkua. Kokonaisuudessaan koronavuoden kannusteita maksetaan kauppa- ja ravintolahenkilökunnalle 2 miljoonan euron arvosta.

Pääkaupunkiseudun julkisessa liikenteessä muistutetaan turvaväleistä pehmeillä keinoilla - penkeillä istuvilla jättipehmoleluilla15.12.2020 07:30:00 EETTiedote

Julkinen liikenne on tärkeä osa toimivaa yhteiskuntaa myös poikkeusaikana. HOK-Elannon Prismat haluavat yhdessä Savonlinjan kanssa ilahduttaa asiakkaitaan joulun alla hauskalla tempauksella pääkaupunkiseudun lähiliikenteessä. Paikallisbussien penkeille on tuotu istumaan nalleja, jotka muistuttavat pitämään pientä väliä kanssamatkustajiin. Tempauksen jälkeen pehmot lahjoitetaan Uuden lastensairaalan potilaille yhteistyössä Lastenklinikoiden Kummien kanssa.