Sonata Arctica Suomen kiertueelle marraskuussa

Sonata Arctica esiintyy marraskuussa Tampereella, Helsingissä, Laukaalla ja Kuopiossa.

Syyskuussa uuden ”Talviyö”-nimeä kantavan studioalbumin julkaiseva Kemin melometalliylpeys Sonata Arctica suuntaa marraskuun alussa Suomen kiertueelle. Rundi polkaistaan käyntiin Tampereen legendaariselta Pakkahuoneelta 6. marraskuuta. Tampereelta matka jatkuu Helsinkiin, Laukaalle ja Kuopioon. Kiertueen lämmittelijäakteina nähdään kova kaarti maamme uutta melometallin kärkiryhmää, Arion ja Temple Balls.

Kiertueen tarjoavat yhteistyössä TuskaLive ja Grey Beard.

KONSERTIT:

Sonata Arctica
Support: Arion, Temple Balls

06.11.2019 Pakkahuone, Tampere
Liput alk. 39,50€
Ikäraja K-18 | ovet: 19:00
Ennakot: Tiketti ja Lippu.fi

07.11.2019 The Circus, Helsinki
Liput alk. 38,50€
Ikäraja K-18 | ovet: 19:00
Ennakot: Lippu.fi

08.11.2019 Peurunka Areena, Laukaa
Liput: 35.00 € + palvelumaksut
Ikäraja K-18 | ovet 20.30
Ennakot: Tiketti ja Peurunka.fi

09.11.2019 Rauhalahti, Kuopio
Liput alk. 38,50€
Ikäraja K-18 | ovet: 21:00
Ennakot: Lippu.fi

Ennakkolipunmyynti alkaa maanantaina 19.8. klo 9:00.

Konsertin järjestäjä: Finnish Metal Events Oy

Promoottori: Jouni Markkanen, jouni@greybeard.fi
Lisätiedot konserteista: Niklas Nuppola, niklas@fme.fi

Testament, Exodus ja Death Angel Suomeen - The Bay Strikes Back Tour29.7.2019 19:00:00 EESTTiedote