SSO:lta uusi autopesula Tynninharjulle

Autoilevien asiakasomistajien palvelut täydentyvät Lohjalla, kun SSO rakentaa uuden ABC CarWash -autopesulan Tynninharjulle. Maatyöt alkavat heinäkuun alkupuolella ja pesula avataan syyskuun lopussa. Uusi autopesula sijaitsee samalla tontilla kuin S-market Tynninharju vieressään SSO:n autokaupat Lohjan Autokeskus ja PP-auto.

SSO:lla on ennestään ABC CarWash -pesulat Halikon ja Nummelan Prismojen yhteydessä sekä Liikenneasema SSO Tytyrissä Lohjalla.

– Tarve lisäkapasiteetille Lohjalla on kova. Tytyrissä on vain yksi pesukone, joka ruuhkautuu vilkkaimpina pesupäivinä. Uutta pesulaa ovat toivoneet niin paikalliset asiakasomistajat kuin muutkin alueella liikkuvat asiakkaat. Myös autokauppamme voivat hyödyntää sen palvelua, toimialajohtaja Heikki Vottonen toteaa.

Maaperä ja ympäristö huomioiden

Autopesula tuodaan paikalle moduuleittain pesukoneet valmiiksi asennettuina. Sijainti pohjavesialueella arvokkaan Lohjan harjun läheisyydessä huomioidaan rakentamisessa ja toiminnassa monin tavoin.

– Pesulan alle asennetaan HDPE-suojakalvo. Pesuissa käytettävät aineet ovat viranomaismääräysten mukaisia ja ympäristöystävällisiä, liikepaikkapäällikkö Mika Tolppola kertoo.

Yksikössä käytettävä sähköenergia on 100-prosenttisesti uusiutuvaa.

Maalipinnoille ystävälliset pehmoharjat palvelevat 24h

Läpiajettava halli on kaksiosainen ja varustettu kahdella nykyaikaisinta teknologiaa sisältävällä Tammermatic-automaattipesukoneella. Pesukoneissa on autojen maalipinnoille ystävälliset pehmoharjat.

Laadukkaat ABC CarWash -pesuohjelmat on suunniteltu kuhunkin vuodenaikaan parhaiten sopiviksi, ja vaihtoehtoja on kahden vahan premium-pesusta nopeaan peruspesuun. Kaikkiaan pesuohjelmia on seitsemän erilaista. Pesun voi maksaa kätevästi ABC-mobiililla tai maksuautomaattiin, ja siitä saa Bonusta. Pesuhalli on auki 24 tuntia vuorokaudessa vuoden jokaisena päivänä.

Lisätietoja:
ryhmäpäällikkö Maarit Rissanen, maarit.rissanen@sok.fi, p. 044 3205 840
liikepaikkapäällikkö Mika Tolppola, mika.tolppola@sok.fi, p. 050 4668 252

SSO jakaa 15 000 euron tukipotin lasten ja nuorten harrastustoiminnan ja hyvinvoinnin edistämiseen15.7.2022 09:10:00 EEST | Tiedote

Suur-Seudun Osuuskauppa jakaa vuonna 2022 Kannustajat-ohjelman kautta 15 000 euron tukipotin. Tuki kohdistetaan lasten ja nuorten harrastustoiminnan ja hyvinvointia edistävän toiminnan parissa toimiville paikallisille seuroille, harrastusyhdistyksille, kulttuuritoimijoille sekä avustus- ja hyväntekeväisyysjärjestöille. Lokakuussa 2022 SSO:n asiakasomistajat pääsevät mukaan päättämään kenelle Kannustajat-tukea jaetaan.

Venner ja SSO herättävät kasvisten supervoimat eloon hedelmä- ja vihannesosastoilla15.6.2022 09:00:00 EEST | Tiedote

Ravitsevan ruuan puolesta toimiva yhteiskunnallinen yritys Venner sekä Suur-Seudun Osuuskauppa SSO aloittavat innovatiivisen yhteistyön. Yhteistyö tuo ruokakasvatuksen kaikkien ulottuville, osaksi myymäläkokemusta Vegemi-sovelluksen avulla. SSO haluaa varmistaa, että alueensa lapsiperheet inspiroituvat pitämään huolta itsestään kasvisten kautta. Venner on olemassa, jotta ravitseva ruoka kuuluisi kaikille. Yhteistyö SSO:n kanssa mahdollistaa sovelluksen veloituksettoman käytön kuluttajalle.