STARK Veikkausliigan yhteistyökumppaniksi

Stark ja Veikkausliiga ovat solmineet yhteistyösopimuksen. Yhteistyösopimuksen myötä Stark näkyy ja kuuluu Veikkausliigassa 2019.

– Veikkausliigassa on uusi sarjajärjestelmä ja Stark on johtava suomalainen rakennustarvikeketju. Meitä yhdistää sama intohimo rakentamiseen ja uuden luomiseen, kommentoi Veikkausliigan markkinointijohtaja Ville-Mikko Korkka.

– Olen tyytyväinen tästä kumppanuudesta suomalaisen huippujalkapallon parissa, toteaa toimitusjohtaja Harri Päiväniemi.

– Näen, että valitsimme laadukkaan kumppanuuden, johon brändimme on ilo liittää. Tämän yhteistyön avulla saavutamme tärkeän kohdeyleisömme ja lisää näkyvyyttä. Stark tekee tänä vuonna Veikkausliigan kanssa aktiivista yhteistyötä, joka näkyy ja kuuluu verkossa, ottelutapahtumissa ja myös niiden ulkopuolella, esimerkiksi laadukkaissa asiakastilaisuuksissa. Lähdemme nyt yhdessä rakentamaan yhteistyön yksityiskohtia, Päiväniemi kertoo.

Veikkausliiga on suomalaisen jalkapallon korkein sarjataso, ja Stark edustaa toimialansa selkeää huippuosaamista. Uudesta yhteistyöstä rakentuu monitasoinen ja kattava kokonaisuus huhtikuun alussa käynnistyvälle kaudelle.

Ville-Mikko Korkka, Veikkausliiga, puh. 050 320 2585

Harri Päiväniemi, Stark Suomi Oy, puh. 040 643 1800

Veikkausliiga on suomalaisen jalkapallon miesten pääsarja ja pääsarjan järjestävä organisaatio. Veikkausliigan muodostavat ja sitä hallinnoivat Veikkausliigassa pelaavat kaksitoista eri puolilta Suomea tulevaa seuraa. Veikkausliigan tehtävä on seurojen ja niiden toimintaedellytysten kehittäminen sekä sarjan markkinointi Veikkausliigan aidon ja avoimen arvopohjan mukaisesti.

Rakennustarvikeyritys Stark on palvellut suomalaisia rakentajia jo vuodesta 1868. Olemme Suomen 100. suurin yritys. Me Starkissa uskomme, että jokainen työmaa tekee meidät vahvemmaksi. Meitä yhdistää tavallista tukevampi intohimo rakentamiseen, innostus sekä vastuuntuntoinen suhtautuminen asiakkaidemme liiketoimintaan ja tarpeisiin. Starklaisia on noin 1000 ympäri Suomen ja valtakunnallinen 26 myymälän verkostomme sekä verkkokauppa palvelevat ajasta ja paikasta riippumatta www.stark-suomi.fi. Stark kuuluu Pohjoismaiseen STARK Group -konserniin.

Me Starkissa uskomme, että jokainen työmaa tekee meidät vahvemmaksi. Meitä yhdistää tavallista tukevampi intohimo rakentamiseen, innostus sekä vastuuntuntoinen suhtautuminen asiakkaidemme liiketoimintaan ja tarpeisiin. Päällimmäisenä meillä on halu auttaa asiakkaitamme löytämään heille sopivat tuotteet, palvelut ja ratkaisut. Rakennustarvikeyritys Stark on palvellut suomalaisia rakentajia jo vuodesta 1868. Olemme Suomen 100. suurin yritys. Starklaisia on noin 1000 ympäri Suomen ja valtakunnallinen 26 myymälän verkostomme sekä verkkokauppa palvelevat ajasta ja paikasta riippumatta www.stark-suomi.fi. Stark kuuluu Pohjoismaiseen STARK Group – konserniin.

Starkin yhteistoimintaneuvottelut päättyivät työtehtävien vähennyksiin11.12.2019 15:45:28 EETTiedote

Stark Suomi Oy:n lokakuussa aloittamat yhteistoimintaneuvottelut henkilöstön edustajien kanssa ovat päättyneet. Päätöksensä myötä Stark vähentää enintään 50 työntekijää, joista osalle voidaan tarjota osa-aikaista työtä. Osa irtisanomisista pyritään välttämään luonnollisen poistuman, kuten eläköitymisen avulla. Starkin palveluksessa on noin 1000 työntekijää 26 toimipisteessä sekä ketjuohjauksessa ja jakelukeskuksissa.

STARK Rent konevuokraamo avautuu uudistuneessa Tampere Nekalan toimipisteessä6.11.2019 08:49:00 EETTiedote

Stark avaa tänään Tampereen Nekalaan verkostonsa neljännen konevuokraamon. Vuokraamo sijoittuu myymälän yhteyteen, helposti myös noutoasiakkaita palvelevaan noutopisteeseen. Starkin suurin myymälä Tampereen Nekalassa avautui keväällä uudistuneena. Nekalassa käynnistyi hiljattain myös seudun jakelukeskus, josta alueen kaikki toimitukset hoidetaan. Uudistuksilla tähdätään rakentavan asiakkaan kokonaispalvelun paranemiseen, palvelun sujuvoittamiseen ja asioinnin nopeuttamiseen.

Stark aloittaa yhteistoimintaneuvottelut – taustalla suunnitelmat strategian mukaisesta toimintojen tehostamisesta21.10.2019 15:09:02 EESTTiedote

Stark Suomi Oy suunnittelee toimintojensa uudelleenjärjestelemistä ja aloittaa yhteistoimintaneuvottelut, jotka voivat johtaa tehtävämuutoksiin ja henkilöstövähennyksiin Starkin toimipisteissä. Suunniteltujen toimenpiteiden henkilövaikutukset voivat toteutuessaan olla enimmillään 68 henkilöä. Stark työllistää noin 1000 henkilöä 26 toimipisteessään sekä ketjuohjauksessaan ja jakelukeskuksessaan.