STARK Veikkausliigan yhteistyökumppaniksi

Stark ja Veikkausliiga ovat solmineet yhteistyösopimuksen. Yhteistyösopimuksen myötä Stark näkyy ja kuuluu Veikkausliigassa 2019.

– Veikkausliigassa on uusi sarjajärjestelmä ja Stark on johtava suomalainen rakennustarvikeketju. Meitä yhdistää sama intohimo rakentamiseen ja uuden luomiseen, kommentoi Veikkausliigan markkinointijohtaja Ville-Mikko Korkka.

– Olen tyytyväinen tästä kumppanuudesta suomalaisen huippujalkapallon parissa, toteaa toimitusjohtaja Harri Päiväniemi.

– Näen, että valitsimme laadukkaan kumppanuuden, johon brändimme on ilo liittää. Tämän yhteistyön avulla saavutamme tärkeän kohdeyleisömme ja lisää näkyvyyttä. Stark tekee tänä vuonna Veikkausliigan kanssa aktiivista yhteistyötä, joka näkyy ja kuuluu verkossa, ottelutapahtumissa ja myös niiden ulkopuolella, esimerkiksi laadukkaissa asiakastilaisuuksissa. Lähdemme nyt yhdessä rakentamaan yhteistyön yksityiskohtia, Päiväniemi kertoo.

Veikkausliiga on suomalaisen jalkapallon korkein sarjataso, ja Stark edustaa toimialansa selkeää huippuosaamista. Uudesta yhteistyöstä rakentuu monitasoinen ja kattava kokonaisuus huhtikuun alussa käynnistyvälle kaudelle.

Ville-Mikko Korkka, Veikkausliiga, puh. 050 320 2585

Harri Päiväniemi, Stark Suomi Oy, puh. 040 643 1800

Veikkausliiga on suomalaisen jalkapallon miesten pääsarja ja pääsarjan järjestävä organisaatio. Veikkausliigan muodostavat ja sitä hallinnoivat Veikkausliigassa pelaavat kaksitoista eri puolilta Suomea tulevaa seuraa. Veikkausliigan tehtävä on seurojen ja niiden toimintaedellytysten kehittäminen sekä sarjan markkinointi Veikkausliigan aidon ja avoimen arvopohjan mukaisesti.

Rakennustarvikeyritys Stark on palvellut suomalaisia rakentajia jo vuodesta 1868. Olemme Suomen 100. suurin yritys. Me Starkissa uskomme, että jokainen työmaa tekee meidät vahvemmaksi. Meitä yhdistää tavallista tukevampi intohimo rakentamiseen, innostus sekä vastuuntuntoinen suhtautuminen asiakkaidemme liiketoimintaan ja tarpeisiin. Starklaisia on noin 1000 ympäri Suomen ja valtakunnallinen 26 myymälän verkostomme sekä verkkokauppa palvelevat ajasta ja paikasta riippumatta www.stark-suomi.fi. Stark kuuluu Pohjoismaiseen STARK Group -konserniin.

Me Starkissa uskomme, että jokainen työmaa tekee meidät vahvemmaksi. Meitä yhdistää tavallista tukevampi intohimo rakentamiseen, innostus sekä vastuuntuntoinen suhtautuminen asiakkaidemme liiketoimintaan ja tarpeisiin. Päällimmäisenä meillä on halu auttaa asiakkaitamme löytämään heille sopivat tuotteet, palvelut ja ratkaisut. Rakennustarvikeyritys Stark on palvellut suomalaisia rakentajia jo vuodesta 1868. Olemme Suomen 100. suurin yritys. Starklaisia on noin 1000 ympäri Suomen ja valtakunnallinen 26 myymälän verkostomme sekä verkkokauppa palvelevat ajasta ja paikasta riippumatta www.stark-suomi.fi. Stark kuuluu Pohjoismaiseen STARK Group – konserniin.

Vuoden vahvin rakentaja on Pirkanmaan Pro-Rakennus Oy27.5.2019 08:39:14 EESTTiedote

Stark haluaa kehittää rakennusalaa materiaalitoimijan roolissa. Vuoden alussa Stark liittyi Aalto yliopiston Building 2030 konsortioon, jonka visiona on varautua rakentamisen toimialaan kohdistuviin tulevaisuuden muutoksiin – kuten digitalisaatioon, nopeaan kaupungistumiseen ja ilmastonmuutokseen – ja samalla varmistaa, että rakennusalan liiketoiminta on myös jatkossa kestävällä pohjalla. Myös rakentamisen laadusta puhutaan paljon. Tästä lähtökohdasta, ja ohjatakseen huomiota sille, että Suomessa on laaja joukko vahvoja, kunnianhimoisesti ja laadukkaasti rakentavia rakentajia ja rakennusliikkeitä, Stark lähti yhteistyössä Radio Novan kanssa etsimään Vuoden vahvinta rakentajaa.

STARKin naisjaosto vahvistamaan naisten jääkiekkoa – yhteistyö Kiekko-Espoon naisten liigajoukkueen kanssa alkaa25.4.2019 13:30:16 EESTTiedote

Kiekko-Espoo ja Starkin naisjaosto ovat sopineet yhteistyökumppanuudesta, jonka tavoitteena on rakentaa naisten jääkiekkoa vahvemmaksi. Blues Naiset on Suomen kaikkien aikojen menestynein naisten jääkiekkojoukkue ja hallitseva Suomen mestari. Kauden 2018 – 2019 joukkueesta viisi pelaaja oli voittamassa Suomelle historiallista MM-hopeaa Espoossa. Naisjääkiekkoilijat siirtyvät osaksi Kiekko-Espoon yhteisöä kaudelle 2019 – 2020. Starkin naisjaosto haluaa puolestaan tukea ja rohkaista naisia kohti vastuullisempia työtehtäviä, nostaa naisten osuutta rakennusalalla sekä lisätä alan vetovoimaa naisten parissa.