Suomalainen Kirjakauppa ja kuljetuspalvelu Budbee aloittivat yhteistyön – asiakas saa tuotteet kotiovelle turvallisesti, helposti ja täsmällisesti

Asiakas voi seurata tilausta puhelimitse reaaliajassa.

"Halusimme löytää nopean ja asiakaslähtöisemmän vaihtoehdon nykyisille kotiintoimituksille. Budbeellä oli tarjota meille asiakkaan eri tilanteisiin taipuva toteutus, jonka uskomme palvelevan asiakkaitamme yhtä sujuvasti kuin Suomalaisessakin haluamme palvella”, toteaa Suomalaisen toimitusjohtaja Minna Kokka.

Budbee toimittaa tilauksia koteihin pääkaupunkiseudulla, Tampereella, Turussa ja Oulussa kello 17-22.  Asiakas voi valita toimitusajan ja tavan ja seurata tilausta reaaliajassa.

”Asiakas voi itse vaikuttaa tilauksensa toimitukseen ja räätälöidä toimituksen itselleen sopivaksi. Pidämme asiakkaan ajan tasalla saapumisajasta minuutin tarkkuudella reaaliaikaisen seurannan kautta. Lisäksi pyrimme tekemään toimituksia yhä kestävämmin ja olemme esimerkiksi ensimmäisestä toimituksesta lähtien päästökompensoineet toimituksemme”, kertoo Budbeen myyntijohtaja Linda Nyberg.

Budbee on johtava pohjoismainen kotiinkuljetusyritys yksityishenkilöille. Yrityksen kotipaikka on Tukholma ja se tarjoaa kotiinkuljetuksia Ruotsissa, Suomessa, Tanskassa ja Hollannissa.

Lisätietoja:

Budbee
Linda Nyberg
Myyntijohtaja, Suomi
linda.nyberg@budbee.com

Kuvapankki

www.budbee.fi

Minna Kokka
minna.kokka@suomalainen.com

Budbee on teknologiayritys, joka vastaa verkkokauppakuljetusten haasteisiin ratkaisulla, joka yhdistää Budbeen oman logistiikan ja teknologisen innovaation kokonaisuudeksi nimeltä Logtech. Olemme uudistaneet vuodesta 2016 saakka verkkokaupan kotiintoimitusten alaa antamalla päätäntävallan toimitusajasta ja -tavasta asiakkaalle. Tarjoamme innovatiivisia ja joustavia toimituspalveluita yli 25 miljoonalle kuluttajalle Tanskassa, Suomessa, Ruotsissa ja Alankomaissa. Olemme dynaaminen ja vauhdilla kasvava yritys, jonka ensisijaisena tavoitteena on luoda asiakkaalle paras mahdollinen kokemus verkkokaupan kotiinkuljetuksesta. Budbee toimii Suomessa pääkaupunkiseudun lisäksi Tampereella, Turussa ja Oulussa, ja sitä käyttävät esimerkiksi Yliopiston Apteekki, Gigantti, Sportamore, Musti ja Mirri, Asos, XXL, Lindex, Stadium sekä Ruohonjuuri. www.budbee.fi

Uudenmaankatu 10