Suomen eturivin golfvalmentajan Heini Haapalan uutuuskirja opastaa kaikentasoisia pelaajia kohti täydellistä svingiä

Golfvalmentaja Heini Haapala jakaa kauniissa uutuuskirjassaan parhaat oppinsa golflyönnin saloista havainnollisin kuvin ja tekstein.

Golfvalmentaja Heini Haapala jakaa kirjassaan parhaat oppinsa golflyönnin saloista havainnollisin kuvin ja tekstein. Teos sopii aloittelijoille, mutta se tarjoaa testattuja ja toimivia ohjeita ja vinkkejä pitkäänkin pelanneille.

Heiniä kutsutaan svingin sanoittajaksi. Hänet tunnetaan innostavasta ja positiivisesta tavasta opettaa sekä ilmiömäisestä kyvystä auttaa eritasoisia pelaajia.

Tässä kauniissa ja visuaalisessa kirjassa hän jakaa parhaat oppinsa golflyönnin saloista.

”Voit kehittyä golfissa ja golfin kautta läpi elämäsi”, Haapala toteaa.

Golflyönnin oppiminen on jatkuva prosessi. Kirjan harjoitteiden avulla koet ahaa-elämyksiä ja hiot lyöntisi täydelliseksi – askel kerrallaan.

Liikuntatieteiden maisteri Heini Haapala on pelannut golfia yli 30 vuotta ja valmentanut kansainvälistä uraa tehneitä maajoukkuepelaajia. Heini opettaa ja valmentaa golfia sekä pitää suosittua lyöntitekniikkapalstaa Golflehdessä.

Kirja on arvostelu- ja käsittelyvapaa 5.11.2021

Pdf-vedokset ja tekijän haastattelupyynnöt: adele.couavoux@otava.fi

Arvostelukappaleet: arvostelukappale@otava.fi

Tulevan kevään inspiroivat käsityökirjat16.11.2021 13:08:16 EET | Tiedote

Islantilaisneuleet ovat nyt suositumpia kuin koskaan. Suomalaiset huippusuunnittelijat ovat tarttuneet haasteeseen ja luoneet upeita kaarrokeneuleita neulojien iloksi. Villasukkamalleissa on onnea ja eksotiikkaa, sillä Niina Laitinen on inspiroitunut matka-aiheista ja muumifanien sukissa seikkailevat Tove Janssonin rakastetut hahmot. Vasenkätiset neulojat saavat vihdoinkin omaan työjärjestykseen sopivan neulekirjan ja myös ompeluharrastajille on luvassa käytännöllisiä teoksia.

Onnistuuko taikuri Herra Koskinen rikkomaan kolme uutta Guinness-ennätystä? Guinness World Records -päivän teemana on supertaidot16.11.2021 09:24:41 EET | Tiedote

Taikuri ja jonglööri Herra Koskisella on hallussaan jo 11 Guinnessin maailmanennätystä. Nyt hän tavoittelee kolmea uutta Kauppakeskus Sellon Suomalaisen Kirjakaupan yhteydessä järjestettävässä Guinness World Records -tapahtumassa 17.11. klo 17.30. Tervetuloa paikalle kannustamaan ja jännittämään, onnistuuko Herra Koskinen kerryttämään maailmanennätystiliään!