Suomen Seniorihoiva Espoon ja Helsingin kotihoidon palvelusetelituottajaksi

Suomen Seniorihoiva on hyväksytty Espoon ja Helsingin kotihoidon palvelusetelituottajaksi. Kotihoitoon kuuluvat sekä kotipalvelut että kotisairaanhoito, joten kokonaisuus on monipuolinen ja asiakastarpeet vaihtelevat tapauskohtaisesti.

”Palveluseteli mahdollistaa asiakkaan valinnanvapauden ja soveltuu erityisen hyvin kotihoitoon”, kertoo Suomen Seniorihoivan perustaja ja toimitusjohtaja Mika Suominen.

Suomen Seniorihoiva on jo pidempään toiminut henkilökohtaisen avun palvelusetelituottajana Espoossa ja Helsingissä ja laajentaa nyt myös kotihoitoon.

”Palveluseteli toimii yksinkertaisuudessaan niin, että kunta määrittää asiakkaalle sopivan tuntimäärän, jonka puitteissa rakennamme räätälöidyn palvelukokonaisuuden”, jatkaa Suominen.

Suomen Seniorihoivan palvelut tuotetaan aina suurella ammattitaidolla asiakasta kuunnellen. ”Palveluiden monipuolisuus, joustavuus ja laatu ovat meille erittäin tärkeitä”, korostaa Suomen Seniorihoivan palvelupäällikkö My Sundelin, joka on pitkään toiminut sairaanhoitajana ikäihmisten parissa.

Suomen Seniorihoiva tuottaa luotettavia ja korkealuokkaisia avustus-, seuranpito- ja hoivapalveluita ikäihmisille ja vammaisille 24 tuntia vuorokaudessa vuoden jokaisena päivänä.

Turvallinen koti kullan kallis8.5.2017 07:00Tiedote

Asumme yksin tai yhdessä, kodin merkitys on meistä jokaiselle kiistaton. Koti ei ole pelkkä asunto, osoite tai omaisuuden säilytyspaikka, vaan useimmille se edustaa niin henkistä kuin fyysistä turvaa ja rauhaa. Se on paikka, jossa voi rentoutua, olla oma itsensä ja tehdä asiat omien mieltymysten sekä tarpeiden mukaan. Kodin merkitys saattaa korostua entisestään ihmisen ikääntyessä, sillä kotona vietetty aika kasvaa monesti töiden ja harrastusten harventumisen tai toimintakyvyn heikentymisen myötä.

Suomen Seniorihoiva aloittaa terveydenhuollon palvelut25.4.2017 07:15Tiedote

Suomen Seniorihoiva on aloittanut kotisairaanhoitopalveluiden tuottamisen pääkaupunkiseudulla ja sen ympäröivissä kehyskunnissa. Yritys on saanut Etelä-Suomen aluehallintoviraston myöntämän luvan yksityisten terveydenhuollon palveluiden antamiseen. Suomen Seniorihoivan terveydenhuollon palveluiden vastaavana johtajana toimii yrityksen nykyinen palvelupäällikkö My Sundelin, jolla on vuosien kokemus ikäihmisten kotihoidosta.

Kevät keikkuen tulevi – Kevään vaikutuksista mieleen5.4.2017 13:34Tiedote

Kuten vanha suomalainen sanonta asian esittää, vuodesta toiseen "kevät keikkuen tulevi", tuoden tullessaan ilonsa ja ihmeensä. Erityisesti ikäihmisille kevät voi merkitä uudenlaista alkua, kun talven pimeys ja liukkaat kelit eivät ole enää rajaamassa elämää kodin seinien sisälle ja television äärelle. Toisille valon räjähdysmäiseen lisääntymiseen ja kevääseen liittyviin odotuksiin saattaa kuitenkin olla vaikea sopeutua.