Suomen suurin ruokakaupan uudistus jatkuu – laitoimme paremmaksi Perniön S-marketin

Jatkamme Suomen suurinta ruokakaupan uudistusta, jonka myötä myös kaikki SSO:n S-marketit uudistetaan. Nyt uudistettuna avattiin Perniön S-market – asiakkaiden toiveet huomioiden.

Marketpäällikkö Anssi Lahti

Jo uudistetuista yksiköistä olemme saaneet erinomaista palautetta ja sillä tiellä on hyvä jatkaa. Esimerkiksi hevi- ja juomaosastojen hyvät valikoimat ovat aikaisemissakin uudistuksissa saaneet paljon kehuja, joten varmasti Perniössäkin uudistus otetaan ilolla vastaan. Raikas ja pirteä ovat sanoja, joilla myymälöitä on kuvailtu, kertoo ryhmäpäällikkö Juha Roos SSO:sta.

”Myymälöihin on haluttu luoda lämmintä sekä skandinaavisen avaraa ja valoisaa vaikutelmaa muun muassa puupinnoilla. Trendit ja sesongit nostetaan esiin aiempaa vahvemmin ja valikoimien uutuustuotteita sijoitetaan hyllynpäätyihin, joista toivottavasti saa uusia ideoita arkeen”, kertoo vuoden esimieheksikin juuri palkittu S-market Perniön marketpäällikkö Anssi Lahti.

”S-market kuunteli asiakkaiden toiveita myymälän uudistuksen suhteen. Myymälässä on nyt entistäkin herkullisempi hedelmä- ja vihannesosasto ja uusi paistopiste tuo lisää vaihtoehtoja leipävalikoimiin. Panimotuotteisiin tehtiin myös laajennusta, ja valikoimissa on nyt runsaasti paljon toivottuja pienpanimotuotteita. Näiden lisäksi nopeaan syömiseen on panostettu lisäämällä take away -palveluita. Paikallisia tai lähellä tuotettuja tuotteita valikoimissa on useita kymmeniä ja onhan S-marketien valikoimien tuotteista perinteisestikin yli 80 % kotimaisia”, jatkaa Anssi.

Tuleva uudistus helpottaa ja nopeuttaa asioimista sekä parantaa asiakaspalvelun nopeutta mm. tulossa olevien itsepalvelukassojen ansiosta. Itsepalvelukassat saadaan käyttöön kesän alussa.

Loppuvuodesta uudistuvat vielä kauppakeskus Plazan sekä Karkkilan S-market. Ensi vuoden alussa koittaa vielä Lempolan ja Vihdin S-marketin vuoro. ”Haluamme investointien osalta olla mukana myös ilmastotalkoissa. Uudet energiaratkaisut, kuten uudet kylmäjärjestelmät, kylmälaitosten hukkalämmön hyödyntäminen kiinteistön lämmittämisessä ja led-valaistuksen käyttö varmistavat sen, että uudet myymälät ovat nyt ja tulevaisuudessa energiaa ja luontoa säästäviä. Perniö tosin oli uusissa tiloissa avautuessaan jo vuonna 2013 edelläkävijä: Siellä otettiin ensimmäisten joukossa käyttöön uusia energiatehokkaita ratkaisuja kylmälaitteissa mukaan lukien ympäristöystävällinen C02-kylmälaitteisto ja mm. koko kiinteistön valaistus hoidettiin ledeillä”, kertoo Roos.

Lisätiedot: ryhmäpäällikkö Juha Roos, p. 044 7705 549

Marketpäällikkö Anssi Lahti

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO aloitti 23.8. uuden hyväntekeväisyysyhteistyön, jonka myötä päätettiin jakaa yli sata Venner-ruokalaatikkoa paikallisille vähävaraisille perheille, eli raaka-aineet noin 5000 terveelliseen ateria-annokseen. Yhteistyö toteutettiin Vennerin ja SSO:n alueen kuntien kanssa läntisellä Uudellamaalla ja Salon seudulla.