Super Mario Bros saa oman elokuvansa huhtikuussa

The Super Mario Bros. Movie saa ensi-iltansa 6. huhtikuuta 2023. Elokuvasta on juuri julkaistu ensimmäinen traileri.
© 2022 Nintendo and Universal Studios
Mario (äänenä Chris Pratt) elokuvassa The Super Mario Bros. Movie, tuotanto Nintendo ja Illumination. © 2022 Nintendo and Universal Studios

Nintendo ja Illumination tuottavat uuden elokuvan, joka perustuu Super Mario Bros –maailmaan.

Elokuvasta on juuri julkaistu ensimmäinen traileri.

Suomeksi tekstitetty traileri: https://youtu.be/4bqBQZ7hcO8

Traileritiedoston voi ladata täältä: https://public.3.basecamp.com/p/TgXoSQe3LDxicy6Lkcw6KYMg

Elokuvan ovat ohjanneet Aaron Horvath ja Michael Jelenic (mukana elokuvatuotannoissa Teen Titans Go!, Teen Titans Go! To the Movies), käsikirjoituksesta vastaa Matthew Fogel (The LEGO Movie 2: The Second Part, Minions: The Rise of Gru).

Rooleissa kuullaan Chris Pratt (Mario), Anya Taylor-Joy (Princess Peach), Charlie Day (Luigi), Jack Black (Bowser), Keegan-Michael Key (Toad), Seth Rogen (Donkey Kong), Fred Armisen (Cranky Kong), Kevin Michael Richardson (Kamek) ja Sebastian Maniscalco (Spike).

Elokuvan tuottavat Illuminationin perustaja ja toimitusjohtaja Chris Meledandri ja Shigeru Miyamoto Nintendolta. Elokuvan rahoittavat Universal Pictures ja Nintendo ja sen levittää maailmanlaajuisesti Universal Pictures.

Elokuva saa Suomessa ensi-iltansa 6. huhtikuuta 2023.

© 2022 Nintendo and Universal Studios
Luigi (äänenä Charlie Day) elokuvassa The Super Mario Bros. Movie, tuotanto Nintendo ja Illumination. © 2022 Nintendo and Universal Studios

Maria Schraderin ohjaama SHE SAID on hätkähdyttävä tositarina uutisesta, joka toimi maailmanlaajuisen #metoo -liikkeen alkusysäyksenä2.11.2022 10:41:14 EET | Kutsu

Yksi sukupolvemme merkittävimmistä uutisista julkaistiin New York Timesissa lokakuussa 2017, kun toimittajat Jodi Kantor ja Megan Twohey toivat julkisuuteen uutisen Hollywoodissa tapahtuvasta seksuaalisesta ahdistelusta. She Said -elokuvaa tähdittävät kaksinkertainen Oscar®-ehdokas Carey Mulligan ja Zoe Kazan, ja sen on ohjannut Emmy-palkittu Maria Schrader. She Said saa Suomen ensi-iltansa 18.11. samaan aikaan USA:n ensi-illan kanssa.