Supergolfaa edullisesti ja bongaile kenttiä

Golf-harrastus elää jatkuvaa nousukautta, eikä loppua näy. Vaikka golfista on sukeutunut vuosien saatossa jokamieslaji ja keskituloisellakin on siihen varaa, se ei edelleenkään ole urheiluharrastus halvimmasta päästä. Kun golf-kärpänen on puraissut, niin Supergolf on edullinen ja helppo tapa aloittaa tai syventää lempiharrastusta.

Supergolfaa edullisesti ja bongaile kenttiä. Kuva: Supergolf.

Supergolf lanseerasi edulliset pelioikeudet jo vuonna 2004. Vieläkään kaikki golfin harrastajat eivät tiedä mainiosta mahdollisuudesta, varsinkaan uudet harrastajat.
- Itse aloin pelata vuonna 2001 ja hurahdin oitis lajiin. Ryhdyin miettimään, miten pääsee pelaamaan paljon, edullisesti ja eri kentille, kertoo Supergolf Finland Oy:n toimitusjohtaja Jari Koski liikeidean synnystä.

Ryhdy kenttäbongariksi edullisesti

Lomakausi on otollista aikaa ryhtyä kenttäbongariksi. Uusiin väyliin, clubitaloihin ja pelikavereihin tutustuminen on mitä parhainta kesäseikkailua. Et koskaan voi tietää millaisia elämyksiä seuraava tii tuo tullessaan, varsinkin jos kenttä on sinulle korkkaamaton. Miksipä et sallisi itsellesi nautinnollista golf-kesää sosiaalisen lajin parissa. Golf sopii yhtä lailla sinkuille ja seurueille. Harvemmin joudut tai saat pelata yksin.

Joillekin golfin hintavuus on saattanut olla aloittamisen kynnys, nyt sitä pulmaa ei enää ole. Täyskierros golfia maksaa helposti jopa 50-75 euroa kentästä riippuen. Supergolfin kautta on mahdollista pelata 18-reikäinen täyskierros noin puolet halvemmalla. Edullisimmillaan kierros voi olla vain 24 euroa. Supergolfin kenttävalikoima on varsin laaja. Valittavana on noin 70 eri kenttää. Mukana Suomen kenttien lisäksi on muun muassa Ruotsi, Viro ja Liettua.

Porrastetut hinnat

Supergolfin edulliset kierroshinnat laskevat iltaa kohden, päätyen iltalähdön 24 euron kiinteään alennushintaan. Vapaana olevien kierrosten hinnat laskevat parin tunnin välein. Päivällä tilatut alennusprosentit ovat porrastettu. Jos tilaat saman päivän aikana vaikkapa klo 11.00 kierroksen, alennusta on 15 prosenttia yksittäisen päiväpelioikeuden hinnasta. Jos tilaat samana päivänä pelioikeuden klo 15.00, alennus on 25 prosenttia. Jos tilaat klo 17.00, hinta kierrokselle on 29 euroa ja kaikki klo 18.00 tapahtuvat lähdöt ovat 24 euroa. Ne voi tilata Supergolf.fi-järjestelmästä  aikaisintaan klo 17.00.

Helppo pelioikeuspaketti

Voit ostaa kerralla 5-50 green feetä sisältävän Supergolf-pelioikeuspaketin. Pelioikeudet lisätään ostoksen jälkeen Supergolf-tilille, missä ne säilyvät kunnes varaat niitä omaan tai ystäviesi käyttöön. Pelioikeudet ovat käytettävissä kaikilla Supergolfin kentillä, eli voit kiertää eri kenttiä valintasi ja varaustilanteen mukaan tai pelata kaikki suosikkikentälläsi. Pelioikeuspaketit ovat voimassa vuoden loppuun saakka.

On mahdollista ostaa myös yksittäisiä green feeitä. Tosin on järkevämpää hankkia pelipaketti monestakin syystä; se on edullisempaa, säästyy aikaa varailussa ja tulee lähdettyä hanakammin kentälle.

Himogolfareille on tärkeä tieto, että useilla kentillä pystyt pelaamaan useamman kierroksen samalla pelioikeudella saman päivän aikana.

Jäsenyyttä ja joustoa

Edullisten pelioikeuksien hyödyntäminen edellyttää Supergolfin jäsenyyttä, joka maksaa vain 20 euroa.

Aloittelijoita ilahduttaa tieto, että Supergolfin pelioikeudella pääsee kaikille kentille myös tasoituksella 54. Näin ei aina ole ollut, mutta supergolfareilla on tämäkin etu.

Supergolf on joustava systeemi. Mikäli varaamasi päivä ei jostain syystä sovikaan, varauksen voi poistaa vielä edellisenä päivänä ja käyttää päiväpelioikeuden jonain toisena päivänä.
- Jos itsellesi tai pelikaverillesi tulee mutka matkaan, voit nimetä toisen Supergolfin jäsenen käyttämään varausta. Tarpeen vaatiessa voit varata pelejä pelkästään kaverillesi ilman, että itse lähdet mukaan. Supergolfin päiväpelioikeudet eivät ole siis henkilökohtaisia, muistuttaa Koski.

________________________infolaatikko_______________________________________

Näin teet äkkilähtövarauksen

1. Katso Supergolf.fi-sivuston varauskalenterista missä kaikilla kentillä on vielä tilaa kuluvalle päivälle.
  2. Valitse kenttä, aika ja haluamasi määrä pelaajia. Nimeä heidät.
  3. Maksa kierrokset Supergolf.fi-palvelussa varauksen yhteydessä.
  4. Peli voi alkaa!

Yhteystiedot:

Supergolf

www.supergolf.fi

Toimitusjohtaja Jari Koski +358 40 503 4235
jari.koski@supergolf.fi

Käyntiosoite: Jämsänkatu 2, 00520 Helsinki.

Supergolf asiakaspalvelu

Sähköposti:

asiakaspalvelu@supergolf.fi

Puhelin:

010 411 5670 (arkisin klo 9-16)

Supergolfaa edullisesti ja bongaile kenttiä. Kuva: Supergolf.
Golf-harrastus elää jatkuvaa nousukautta, eikä loppua näy. Kuva Supergolf.
Aloittelijoita ilahduttaa tieto, että Supergolfin pelioikeudella pääsee kaikille kentille myös tasoituksella 54. Kuva: Supergolf.
Golf on sosiaalinen laji. Sopii sinkuille ja seurueille. Kuva: Supergolf.

Kotimaanmatkailun ja matkailuautoilun suosio ei osoita laantumisen merkkejä – Zuma Rent ja liikkuva hotellihuone tarjoavat elämyksiä kaikkina vuodenaikoina6.5.2022 07:47:00 EEST | Tiedote

Korona-aika on haastanut matkailualaa, mutta matkailuautoilun kokema muutos on ollut poikkeuksellinen – vapaus, mukavuus ja henkilökontakteja vähentävä matkustamisen muoto on osoittautunut ihanteelliseksi ratkaisuksi monien matkailunnälkään. Vihtiläisen ZUMA Products Oy:n juuret ulottuvat hotellialalle, jossa yrittäjä Tiina-Mari Tuominen on toiminut vuosia hotelli- ja julkistilojen kalustajana. Näistä lähtökohdista virisi idea jalostetummasta matkailuautoilun muodosta – liikkuvasta hotellihuoneesta – jossa asiakkaalle tarjotaan lukuisia mukavuuspalveluita ja sisustus on hiottu hotellihuoneista tutulla tyylisilmällä. Zuma Rentin matkailuauto onkin elämyksellinen tapa ihailla Suomen kauneutta eri vuodenaikoina. Tänä vuonna liikkuva hotellihuone on myös päivitetty entistä suurempaan ja paremmin varusteltuun matkailuautoon.