Tarja Kinnunen Helsingin seudun kauppakamarin markkinointipäälliköksi

Tarja Kinnunen on nimitetty Helsingin seudun kauppakamarin markkinointipäälliköksi (Head of Marketing). Kinnunen on aloittanut tehtävässä 15. marraskuuta 2021.

Tarja Kinnunen vastaa jatkossa palveluliiketoiminnan markkinoinnista kauppakamarissa.

Tarja Kinnunen (BBA) vastaa jatkossa palveluliiketoiminnan markkinoinnista kauppakamarissa. Hän on aloittanut markkinointipäällikkönä marraskuun puolessa välissä.

”On upeaa päästä edistämään ammattitaitoisen ja innostuneen tiimin kanssa yritysten osaamista kehittävien koulutus- ja tietotuotteiden näkyvyyttä. Kauppakamarilla on monipuolinen ja laadukas tuote- ja palvelutarjonta, jota on ilo markkinoida”, sanoo Tarja Kinnunen.

Helsingin seudun kauppakamari on digitalisoinut viime vuosina voimakkaasti palvelujaan. Koulutuksia, kirjoja ja päivittyviä tietopalveluja tarjotaan yhä voimakkaammin verkossa. Koulutusten videokirjasto KoulutusOnline ja etätoteutuksena järjestettävät koulutustilaisuudet lähitilaisuuksien ohessa ovat vakiinnuttaneet paikkansa yritysten henkilöstön osaamisen kehittämisessä ja ajan tasalla pitämisessä.

Tarja Kinnunen siirtyy Kauppakamariin Tieturi Oy:ltä ja hänellä on parinkymmenen vuoden kokemus myynnistä ja markkinoinnista.

”Palveluiden markkinoinnissa ydinviestin selkeys ja houkuttavuus ovat olennaisia. Panostamme jatkossakin ostamisen helppouteen ja loistavaan asiakaskokemukseen. Jotta uusia tietoja ja taitoja etsivä asiakas löytää meidät ja ymmärtää koulutuksen tuottaman hyödyn työnsä sujuvuudelle, pitää jo ensimmäisen verkko-osuman tai somebannerin tarjota oivalluksia”, Kinnunen painottaa.

Kinnunen toimii markkinointiryhmän esihenkilönä ja raportoi asiakkuusjohtaja Riitta Salmelle. Kauppakamarin viestintä, markkinointi ja myynti varmistavat tiiviissä yhteistyössä, että tieto kauppakamarin palveluista tavoittaa jäsenyritykset ja ne saavat liiketoiminnalleen parhaan mahdollisen tuen.

Tarja Kinnunen, markkinointipäällikkö, Helsingin seudun kauppakamari, tarja.kinnunen@chamber.fi, p. 040 748 1184

Riitta Salmi, asiakkuusjohtaja, Helsingin seudun kauppakamari, riitta.salmi@chamber.fi, p. 050 62 906

Tiina Tikander, viestintäpäällikkö, Helsingin seudun kauppakamari,
tiina.tikander@chamber.fi, p. 046 878 7540

Helsingin seudun kauppakamari vahvistaa yritysten menestystä osallistumalla aktiivisesti Helsingin seudun kehittämiseen. Kauppakamariin kuuluu 21 kunnan alueelta yli 7 000 palveluja, kauppaa ja teollisuutta edustavaa yritystä.

Kauppakamarin toimialakatsaus: Väkeä muuttaa nyt vilkkaasti Helsingin seudun kuntien välillä, opiskelijat valuvat alueelta pois29.6.2022 10:30:00 EEST | Tiedote

Helsingin seudun yritysten suhdanneodotukset ovat heikentyneet Ukrainassa käytävän sodan vaikutuksesta erityisesti teollisuudessa, rakentamisessa ja palvelualoilla. Seudun tuotannossa näkyy pientä kasvua, mutta kustannusten voimakas nousu painaa liiketoimintaa. Seudun kuntien välinen muutto käy vilkkaana. Väkeä muuttaa myös aiempaa enemmän pois Helsingin seudulta, selviää 29. kesäkuuta 2022 julkistetusta Helsingin seudun kauppakamarin toimialakatsauksesta.

Ennakointikamarin tilannekatsaus: Yritysten rekrytointitarpeet kasvavat Helsingin seudulla17.6.2022 09:51:02 EEST | Tiedote

Uusia avoimia työpaikkoja avautuu kaikilla toimialoilla enemmän kuin vuotta aikaisemmin, mutta myös runsaammin kuin alkuvuodesta 2020. Palvelu- ja myyntityöntekijöiden kysynnän kasvu on nyt erityisen vahvaa. Pula osaavasta työvoimasta ei ole helpottanut Helsingin seudulla, vaikka yritysten suhdannenäkymät ovat heikentyneet, selviää Ennakointikamarin kevään 2022 tilannekatsauksesta.