Helsingin seudun kauppakamari

Tarja Kinnunen Helsingin seudun kauppakamarin markkinointipäälliköksi

Jaa
Tarja Kinnunen on nimitetty Helsingin seudun kauppakamarin markkinointipäälliköksi (Head of Marketing). Kinnunen on aloittanut tehtävässä 15. marraskuuta 2021.
Tarja Kinnunen vastaa jatkossa palveluliiketoiminnan markkinoinnista kauppakamarissa.
Tarja Kinnunen vastaa jatkossa palveluliiketoiminnan markkinoinnista kauppakamarissa.

Tarja Kinnunen (BBA) vastaa jatkossa palveluliiketoiminnan markkinoinnista kauppakamarissa. Hän on aloittanut markkinointipäällikkönä marraskuun puolessa välissä. 

”On upeaa päästä edistämään ammattitaitoisen ja innostuneen tiimin kanssa yritysten osaamista kehittävien koulutus- ja tietotuotteiden näkyvyyttä. Kauppakamarilla on monipuolinen ja laadukas tuote- ja palvelutarjonta, jota on ilo markkinoida”, sanoo Tarja Kinnunen.  

Helsingin seudun kauppakamari on digitalisoinut viime vuosina voimakkaasti palvelujaan. Koulutuksia, kirjoja ja päivittyviä tietopalveluja tarjotaan yhä voimakkaammin verkossa. Koulutusten videokirjasto KoulutusOnline ja etätoteutuksena järjestettävät koulutustilaisuudet lähitilaisuuksien ohessa ovat vakiinnuttaneet paikkansa yritysten henkilöstön osaamisen kehittämisessä ja ajan tasalla pitämisessä.  

Tarja Kinnunen siirtyy Kauppakamariin Tieturi Oy:ltä ja hänellä on parinkymmenen vuoden kokemus myynnistä ja markkinoinnista.  

”Palveluiden markkinoinnissa ydinviestin selkeys ja houkuttavuus ovat olennaisia. Panostamme jatkossakin ostamisen helppouteen ja loistavaan asiakaskokemukseen. Jotta uusia tietoja ja taitoja etsivä asiakas löytää meidät ja ymmärtää koulutuksen tuottaman hyödyn työnsä sujuvuudelle, pitää jo ensimmäisen verkko-osuman tai somebannerin tarjota oivalluksia”, Kinnunen painottaa. 

Kinnunen toimii markkinointiryhmän esihenkilönä ja raportoi asiakkuusjohtaja Riitta Salmelle. Kauppakamarin viestintä, markkinointi ja myynti varmistavat tiiviissä yhteistyössä, että tieto kauppakamarin palveluista tavoittaa jäsenyritykset ja ne saavat liiketoiminnalleen parhaan mahdollisen tuen. 

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Tarja Kinnunen, markkinointipäällikkö, Helsingin seudun kauppakamari, tarja.kinnunen@chamber.fi, p. 040 748 1184


Riitta Salmi, asiakkuusjohtaja, Helsingin seudun kauppakamari, riitta.salmi@chamber.fi, p. 050 62 906


Tiina Tikander, viestintäpäällikkö, Helsingin seudun kauppakamari,
tiina.tikander@chamber.fi, p. 046 878 7540

Kuvat

Tarja Kinnunen vastaa jatkossa palveluliiketoiminnan markkinoinnista kauppakamarissa.
Tarja Kinnunen vastaa jatkossa palveluliiketoiminnan markkinoinnista kauppakamarissa.
Lataa

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Helsingin seudun kauppakamari
Helsingin seudun kauppakamari
Kalevankatu 12
00100 Helsinki

http://helsinki.chamber.fi/fi/

Helsingin seudun kauppakamari vahvistaa yritysten menestystä osallistumalla aktiivisesti Helsingin seudun kehittämiseen. Kauppakamariin kuuluu 21 kunnan alueelta yli 7 000 palveluja, kauppaa ja teollisuutta edustavaa yritystä.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Helsingin seudun kauppakamari

Suhdannepulssi: Helsingin seudun yritysten näkymät hieman kohentuneet – ”Työllisyysnäkymät kuitenkin vaimeammat kuin keväällä”19.8.2025 07:00:00 EEST | Tiedote

Yritykset Helsingin seudulla arvioivat seuraavan kolmen kuukauden suhdannenäkymät yhä korkeintaan kohtuullisiksi. Arviot käyvät ilmi Helsingin seudun kauppakamarin Suhdannepulssista. Yritysten arvioiden mukaan näkemykset liikevaihdosta, kannattavuudesta ja suhdannenäkymistä ovat hieman valoisampia kuin viime maaliskuussa. Sen sijaan työllisyysnäkymät ovat maaliskuuta huonommat. ”Helsingin seudun yritysten toimitusjohtajille tekemässämme kyselyssä näkyy vain pieniä merkkejä paremmasta suhdanteesta. Vaikka yritysten arviot liikevaihdon kehityksestä ovat vahvistuneet, kannattavuus ja suhdannenäkyvät ovat edelleen välttäviä. Työvoiman kysynnän ei odoteta vahvistuvan, joten työllisyystilanne jatkuu vaikeana”, sanoo Helsingin seudun kauppakamarin vaikuttamistyön johtaja Markku Lahtinen.

Helsingin ydinkeskustan vähittäiskaupan liikevaihdossa pientä positiivista kehitystä, mutta liikevaihto ei vieläkään ole noussut koronapandemiaa edeltävälle tasolle – ”Orastavaa kehitystä on tuettava kaikin keinoin”23.7.2025 07:30:00 EEST | Tiedote

Helsingin ydinkeskustan vähittäiskaupan liikevaihto ei ole vielä noussut pandemiaa edeltävälle tasolle vuoden 2024 loppuun mennessä, käy ilmi Helsingin seudun kauppakamarin selvityksestä. Ilahduttavaa kehitystä ydinkeskustan vähittäiskaupassa näkyy erityisesti muotikaupassa. Ydinkeskustassa sijaitsevien hotellien liikevaihto ylitti vuoden 2019 lopun tason jo vuonna 2022 ja on sen jälkeen kehittynyt huomattavan positiivisesti. Orastavaa positiivista kehitystä näkyy myös Helsingin ydinkeskustan ravintoloiden liikevaihdon kehityksessä vuonna 2024, mutta se ei ole noussut vielä vuoden 2019 tasolle.

Näpistyksiä alkuvuonna Helsingissä jopa 60 prosenttia enemmän kuin aiemmin – ”Lainsäädännön tulisi näkyä myös tuomioissa”24.6.2025 08:00:00 EEST | Tiedote

Helsingissä tehtiin Poliisin mukaan yli 7 400 näpistystä tammi-toukokuussa 2025. Viime vuonna samaan aikaan näpistyksiä oli 4 615. Vuoden 2025 näpistyksistä yli 90 prosenttia on myymälänäpistyksiä. Alueen kauppojen mukaan ne aiheuttavat myös toistuvia vaaratilanteita sekä asiakkaille että myymälähenkilökunnalle. Helsingin poliisi on alkanut niputtaa sarjanäpistelijöiden näpistyksiä ja vie niitä yhdellä kertaa syyteharkintaan. ”Uuden lainsäädännön ja oikeuskäytännön tulisi selkeästi näkyä myös syyttämispäätöksissä ja tuomioissa eli toistuvia näpistystuomioita tulisi muuttaa vankeusrangaistukseksi”, sanoo Helsingin seudun kauppakamarin neuvontapalvelujen ja lakiasioiden johtaja Marko Silen. Heinäkuussa näpistyksiä ilmoitetaan perinteisesti paljon. Kesällä näpistyksiä tapahtuu myös muualla kuin myymälöissä.

Ennakointikamari selvitti: yritykset pitävät henkilökunnan jatkuvaa oppimista tärkeänä laajalti27.5.2025 08:30:00 EEST | Tiedote

Yritykset pitävät henkilöstön jatkuvaa oppimista merkittävänä – riippumatta siitä, onko yrityksen liiketoiminnan tavoitteena esimerkiksi kasvu, kannattavuus tai liiketoimintamallin muuttaminen, käy ilmi Ennakointikamarin tilaamasta laadullisesta tutkimuksesta. Yritykset kokevat, että osaamisen kehittämisen hyötyjä yrityksille ovat muun muassa yrityksen toiminnan tehostaminen, regulaatioon vastaaminen ja potentiaalisten työntekijöiden houkuttelu.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye