Helsingin seudun kauppakamari

Tarja Kinnunen Helsingin seudun kauppakamarin markkinointipäälliköksi

Jaa
Tarja Kinnunen on nimitetty Helsingin seudun kauppakamarin markkinointipäälliköksi (Head of Marketing). Kinnunen on aloittanut tehtävässä 15. marraskuuta 2021.
Tarja Kinnunen vastaa jatkossa palveluliiketoiminnan markkinoinnista kauppakamarissa.
Tarja Kinnunen vastaa jatkossa palveluliiketoiminnan markkinoinnista kauppakamarissa.

Tarja Kinnunen (BBA) vastaa jatkossa palveluliiketoiminnan markkinoinnista kauppakamarissa. Hän on aloittanut markkinointipäällikkönä marraskuun puolessa välissä. 

”On upeaa päästä edistämään ammattitaitoisen ja innostuneen tiimin kanssa yritysten osaamista kehittävien koulutus- ja tietotuotteiden näkyvyyttä. Kauppakamarilla on monipuolinen ja laadukas tuote- ja palvelutarjonta, jota on ilo markkinoida”, sanoo Tarja Kinnunen.  

Helsingin seudun kauppakamari on digitalisoinut viime vuosina voimakkaasti palvelujaan. Koulutuksia, kirjoja ja päivittyviä tietopalveluja tarjotaan yhä voimakkaammin verkossa. Koulutusten videokirjasto KoulutusOnline ja etätoteutuksena järjestettävät koulutustilaisuudet lähitilaisuuksien ohessa ovat vakiinnuttaneet paikkansa yritysten henkilöstön osaamisen kehittämisessä ja ajan tasalla pitämisessä.  

Tarja Kinnunen siirtyy Kauppakamariin Tieturi Oy:ltä ja hänellä on parinkymmenen vuoden kokemus myynnistä ja markkinoinnista.  

”Palveluiden markkinoinnissa ydinviestin selkeys ja houkuttavuus ovat olennaisia. Panostamme jatkossakin ostamisen helppouteen ja loistavaan asiakaskokemukseen. Jotta uusia tietoja ja taitoja etsivä asiakas löytää meidät ja ymmärtää koulutuksen tuottaman hyödyn työnsä sujuvuudelle, pitää jo ensimmäisen verkko-osuman tai somebannerin tarjota oivalluksia”, Kinnunen painottaa. 

Kinnunen toimii markkinointiryhmän esihenkilönä ja raportoi asiakkuusjohtaja Riitta Salmelle. Kauppakamarin viestintä, markkinointi ja myynti varmistavat tiiviissä yhteistyössä, että tieto kauppakamarin palveluista tavoittaa jäsenyritykset ja ne saavat liiketoiminnalleen parhaan mahdollisen tuen. 

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Tarja Kinnunen, markkinointipäällikkö, Helsingin seudun kauppakamari, tarja.kinnunen@chamber.fi, p. 040 748 1184


Riitta Salmi, asiakkuusjohtaja, Helsingin seudun kauppakamari, riitta.salmi@chamber.fi, p. 050 62 906


Tiina Tikander, viestintäpäällikkö, Helsingin seudun kauppakamari,
tiina.tikander@chamber.fi, p. 046 878 7540

Kuvat

Tarja Kinnunen vastaa jatkossa palveluliiketoiminnan markkinoinnista kauppakamarissa.
Tarja Kinnunen vastaa jatkossa palveluliiketoiminnan markkinoinnista kauppakamarissa.
Lataa

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Helsingin seudun kauppakamari
Helsingin seudun kauppakamari
Kalevankatu 12
00100 Helsinki

http://helsinki.chamber.fi/fi/

Helsingin seudun kauppakamari vahvistaa yritysten menestystä osallistumalla aktiivisesti Helsingin seudun kehittämiseen. Kauppakamariin kuuluu 21 kunnan alueelta yli 7 000 palveluja, kauppaa ja teollisuutta edustavaa yritystä.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Helsingin seudun kauppakamari

Suhdannepulssi: Helsingin seudun yritysten näkymät yhä heikot – ”Vain pieniä positiivisia alakohtaisia merkkejä”9.12.2025 07:00:00 EET | Tiedote

Yritykset Helsingin seudulla arvioivat seuraavan kolmen kuukauden suhdannenäkymät yhä heikoiksi. Arviot käyvät ilmi Helsingin seudun kauppakamarin Suhdannepulssista. Yritysten näkemykset kannattavuudesta, työllisyydestä ja suhdannenäkymistä ovat samalla tasolla kuin elokuussa. Odotukset liikevaihdosta ovat elokuuhun verrattuna aavistuksen heikentyneet. ”Pulssikyselyssä näkyy valitettavasti vain pieniä alakohtaisia merkkejä suhdanteen paranemisesta. Hieman vahvistunutta kysyntää on nähtävissä B2B-palveluissa, joiden markkina tyypillisesti elpyy talouden kääntyessä parempaan suuntaan”, sanoo Helsingin seudun kauppakamarin vaikuttamistyön johtaja Markku Lahtinen.

Vantaan ratikka on elinkeinoelämälle tärkeä investointi – ”Tukee yritysten kasvua”31.10.2025 12:35:24 EET | Tiedote

Helsingin seudun kauppakamari kannattaa Vantaan ratikan rakentamista, jota se pitää koko seudun elinvoimaa vahvistavana investointina. ”Vantaan ratikka ei ole vain liikennehanke, vaan seudun elinkeinoelämän kasvualusta. Se tukee yritysten kasvua, uusien työpaikkojen syntymistä, TKI-toimintaa, kansainvälistymistä ja kilpailukykyä. Vantaan on hoidettava talouttaan vastuullisesti, mutta suurten kaupunkien on rakennettava myös vaikeina aikoina”, sanoo Helsingin seudun kauppakamarin vaikuttamistyön johtaja Markku Lahtinen. Ratikka on Vantaalle kasvua ja kilpailukykyä vahvistava ratkaisu. Se lujittaa Vantaan asemaa yhtenä pääkaupunkiseudun kasvumoottoreista. Ratikka parantaa saavutettavuutta, helpottaa työvoiman liikkuvuutta ja sujuvoittaa logistiikkaa. Yhteys tukee erityisesti Aviapoliksen kehitystä kansainvälisenä yritys- ja innovaatiokeskittymänä.

Kohtaanto-ongelma kärjistyy Helsingin seudulla – jopa 46 prosenttia alueen yrityksistä kokee pulaa osaavasta työvoimasta14.10.2025 07:00:00 EEST | Tiedote

Tiedotteesta on tehty korjaustiedote 14.10. kello 11.23: https://www.sttinfo.fi/tiedote/71527114/korjaustiedote-kohtaanto-ongelma-karjistyy-helsingin-seudulla-jopa-46-prosenttia-alueen-yrityksista-kokee-pulaa-osaavasta-tyovoimasta?publisherId=26487429&lang=fi Jopa 46 prosenttia Helsingin seudun yrityksistä kokee pulaa tai paljon pulaa osaavasta työvoimasta, käy ilmi Helsingin seudun kauppakamarin jäsenyrityksille tehdystä kyselystä. Yritysten kokema osaajapula Helsingin seudulla on nopeasti kroonistunut. Vielä keväällä pulaa tai paljon pulaa osaavasta työvoimasta koki 35 prosenttia alueen yrityksistä. ”Pula osaajista pahenee, vaikka työvoiman tarjontaa on enemmän kuin aikoihin. Tässä on kyse vakavasta rakenteellisesta ongelmasta, johon on löydettävä nopeasti ratkaisuja”, sanoo johtava asiantuntija Riikka Vataja Helsingin seudun kauppakamarista. 33 prosenttia kyselyyn vastanneista yrityksistä kokee, että työvoiman saatavuus on tasapainossa ja 20 prosenttia, että osaavasta työvoimasta on

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye