Taru Latvala Suomen Seniorihoivan viestintä- ja markkinointiassistentiksi

Suomen Seniorihoiva on nimittänyt Taru Latvalan viestintä- ja markkinointiassistentiksi helmikuun alusta lähtien.

Latvala on suorittanut University of Westminsterin markkinoinnin- ja viestinnän kandidaatin tutkinnon Espanjassa sekä valmistunut media-assistentiksi ylioppilastutkinnon ohella. Latvalalla on usean vuoden kokemus asiakaspalvelutyöstä, sisällöntuotannosta sekä sosiaalisen median suunnittelusta ja toteutuksesta.

- Toivotamme Tarun oikein lämpimästi tervetulleeksi tiimiimme! Tarun luova osaaminen, asiakaspalveluhenkisyys ja kansainvälinen kokemus nostavat merkittävästi yrityksemme kykyä tavoittaa asiakkaamme ja kohderyhmämme yhä paremmin ja uusin keinoin, Suomen Seniorihoivan perustaja ja toimitusjohtaja Mika Suominen kertoo.

Latvalan vastuualueena on Suomen Seniorihoivan viestintään ja markkinointiin liittyvät tehtävät sekä verkostoituminen eri sidosryhmien kanssa.