Tervetuloa 4.5.2021: Tulevaisuuden sähköinen joukko- ja jakeluliikenne Suomessa

Ohjelmassa on luvassa puheenvuoroja muun muassa seuraavista teemoista:

• Hitachi ABB Power Grids Suomessa / Matti Vaattovaara, toimitusjohtaja, Hitachi ABB Power Grids
  • Nykyaikaisen metrojärjestelmän digitalisaatio / Raimo Kaunismäki, Technical Director, Länsimetro Oy
  • Digitaalisuuden ja keinoälyn mahdollisuudet liikenteessä​ / Aatos Heikkinen, Chief Data Scientist, Hitachi Vantara
  • Mikä pitää Tampereen Ratikan liikkeessä? / Hitachi ABB Power Grids
  • Uusi konsepti kaupungin raskaan liikenteen latauskentäksi / Tommi Muona​, Senior Scientist, VTT
  • ​Sähköisen joukko- ja jakeluliikenteen älykäs lataus / Juha Muhonen, Sector Manager Transport and Wind, Hitachi ABB Power Grids
  • Planning the fleet infrastructure / Ismir Fazlagic, Regional Sales Manager Northen Europe - Transportation, Hitachi ABB Power Grids

Tervetuloa! Ilmoittaudu mukaan TÄSTÄ!

Lisätietoja: Jaana Nikkari, jaana.nikkari@hitachi-powergrids.com, p. 050 334 4627

Hitachi ABB Power Grids on johtava globaali teknologiayhtiö, jolla on lähes 250 vuoden historia. Yhtiö työllistää noin 36 000 henkilöä 90 maassa ja palvelee asiakkaita energia-, teollisuus- ja infrastruktuurisektoreilla läpi arvoketjun sekä kehittyvillä aloilla, kuten kestävä liikenne, älykkäät kaupungit, energian varastointi ja datakeskukset. Pääkonttori sijaitsee Zurichissä. Hitachi ABB Power Grids tasapainottaa sosiaalisia, ympäristöllisiä ja taloudellisia arvoja todistetulla osaamisella, globaalilla läsnäololla ja vertaansa vailla olevalla asennetulla laitekannalla. Yhtiö on sitoutunut edistämään kestävän energian tulevaisuutta uraauurtavilla ja digitaalisilla teknologioilla haluttuna kumppanina vahvemman, älykkäämmän ja ympäristöystävällisemmän sähköverkon rakentamisessa. https://www.hitachiabb-powergrids.com