Mastermark Brands Oy

The Home Edit -menestyskonsepti vihdoin Suomessa!

Kuka ei rakastaisi fiksuja säilytysratkaisuja? Netflixin Get Organized with Home Edit -ohjelmasta tutut Clea ja Joanna ovat luoneet konseptin, jonka faneiksi tunnustautuvat miljoonat ihmiset ympäri maailmaa Khloé Kardashianin kaltaisista supertähdistä lähtien.

The Home Edit sai alkunsa Yhdysvalloissa vuonna 2015 kahden ystävän intohimosta organisointiin ja designiin. Tavoitteena oli uudistaa ajatus perinteisestä järjestelystä ja yhdistää organisointi osaksi kodin sisustusta. Yritys kasvoi nopeasti maailmanlaajuiseksi ilmiöksi, jota seurasi bestsellerkirjat ja oma Netflix-sarja.

Yhdysvaltalaisen iDesignin kanssa yhteistyössä toteutettu The Home Edit by iDesign -mallisto on suunniteltu käytännöllisyys ja mukailtavuus edellä, mikä mahdollistaa upeat säilytysratkaisut monenlaisiin tiloihin.

The Home Edit by iDesign on tehnyt kodin järjestelystä yksinkertaista taidetta, jonka avulla jokainen onnistuu kesyttämään kotinsa kaaoksen. Järjestyksessä oleva koti ei pelkästään helpota arjen pyörittämistä, vaan säästää myös aikaa, rahaa ja hermoja. Siisti koti luo rentouttavan ja rauhaisan ilmapiirin, jossa kaikilla on hyvä olla. Kun tavaroilla on omat paikkansa, jää aikaa tärkeimmille asioille.

The Home Edit by iDesign -mallisto on saatavilla suurimmista Sokos-tavarataloista ja sokos.fi-verkkokaupasta.

Tiedustelut ja mallikappaleet lehdistölle: jeanette.lindwall@mastermarkbrands.fi.

Mastermark Brands Oy
Vajossuonkatu 16
20360 Turku

Mastermark Brands Oy - kansainvälisten huippumerkkien talo

Turkulainen perheyritys on kulutustavaroiden maahantuonti- ja markkinointiyhtiö, joka tuntee tuotteensa ja tarjoaa suomalaisille vähittäiskauppiaille menestyskonseptit lähes 30 vuoden kokemuksella.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Mastermark Brands Oy

Eva Solo ja syksyn uudet värit4.9.2023 13:58:32 EEST | Tiedote

Eva Solon klassikkotuotteet lanseerataan sekä keväisin että syksyisin kahdessa uudessa kausivärissä. Tämän syksyn erikoisvärit ovat neutraali ja elegantti Pearl Beige sekä voimakas syvänvihreä Emerald Green. Uutuudet ovat saatavilla hyvin varustetuista tavarataloista ja erikoisliikkeistä. Eva Solo -jälleenmyyjät on listattu maahantuojan verkkosivuilla mastermarkbrands.fi. Tiedustelut ja mallikappaleet lehdistölle: anna.berg@mastermarkbrands.fi.