Tiedote: Lukeminen on monipuolisempaa kuin koskaan ennen – Werner Söderström Osakeyhtiön 5000:s digikirja ilmestyy

Werner Söderström Osakeyhtiön 5000:s digiformaatteihin kustannettu kirja on Arttu Tuomisen 10.6. ilmestynyt Hyvitys. Suomen Dekkariseura myönsi vuoden 2020 Vuoden johtolanka -palkinnon Arttu Tuomisen edelliselle kirjalle Verivelka. Erityisen vaikuttavasti Tuominen kuvaa moraalin järkkymistä ja ihmisiä vaikeiden valintojen äärellä.

Werner Söderström Oy on pitkäjänteisesti tuottanut digiformaatteja sekä uutuus- että aiemmin ilmestyneistä kirjoistaan. 5000 kappaleen digikirjasto on laajuudeltaan Suomen suurin ja Euroopan mittakaavassakin vailla vertaansa. Ääni- ja e-kirjoina löytyy niin klassikkoja Mika Waltarista Tove Janssoniin kuin uutta ja monipuolista nykykirjallisuutta. Lukijat ja kuuntelijat ovat herkullisessa asemassa, koska voivat palata haluamansa teoksen pariin uudestaan ja uudestaan. Kauaskatseinen digitointi ja kuluttajalähtöinen kustannustoiminta ovat kantaneet hedelmää ja Werner Söderström Oy onkin tänä päivänä Suomen suurin yleisen kirjallisuuden kustantamo.

”Kirjan kustantaminen on upea toimiala. Sen siirtyminen digitaaliseen maailmaan luo valtavasti uusia mahdollisuuksia tekijöille ja kustantajille. Elämme tarinan luomisen kannalta erityisen rikasta aikaa. Niin moni uusi asia on mahdollinen ”, sanoo Werner Söderström Oy:n toimitusjohtaja Timo Julkunen.

Werner Söderström Osakeyhtiöön kuuluvat WSOY, Tammi, Johnny Kniga, Bazar, Readme.fi ja Kosmos.

Toimitusjohtaja Timo Julkunen, timo.julkunen@wsoy.fi, puh. 040 549 0434

Tiedote: Kustantamot Docendo ja Minerva osaksi Werner Söderström Osakeyhtiötä23.12.2020 10:00:05 EETTiedote

Lankisen lukupiiri ja Werner Söderström Osakeyhtiö lahjoittavat 5000 euroa ja lahjakirjat kaikille Iceheartsin junnuille25.11.2020 13:02:21 EETTiedote