Tiedote: WSOY vahvistaa markkinointia ja viestintää

Markkinoinnin Brand Managerina aloittaa 1.8.2020 Marjut Määttä. Määtän vastuulla ovat kasvavat digimyyntikanavat, brändien rakennus sekä kuluttajamarkkinoinnin suunnittelu.

”On aivan mahtavaa palata kirja-alalle kahden vuoden tauon jälkeen. Kirjat ja erityisesti tarinat ovat edelleen lähellä sydäntäni ja edustavat minulle merkityksellistä työtä. Uskon, että voin täydentää WSOY:n huipputiimiä osaltani digitaalisen liiketoiminnan ja markkinoinnin näkökulmasta. Ja mikä parasta saan olla uudelleen osa työyhteisöä, jonka kanssa oppii joka päivä uutta. Odotan innolla syksyä ja sitä, että saan taas edustaa tätä yli 140-vuotiasta kirjataloa ja auttaa sen kirjailijoita kohti seuraavia menestystarinoita”, sanoo Marjut Määttä.

”Kuluttajat ovat nyt toden teolla löytäneet digituotteet ja verkko-ostamisen. Kirjoilla on enemmän silmä- ja korvapareja kuin koskaan aiemmin. Saamme Marjutista todellisen digitaalisen markkinoinnin, verkko-ostamisen ja kuluttajamarkkinoinnin superammattilaisen tiimiimme. Marjutin aiempi työura kirja-alalla, verkkokaupan puolella ja brändin rakentamisessa tuovat meille juuri sitä osaamista mitä tarvitsemme kasvaessamme ja kirjojemme ollessa Suomen luetuimpia ja ostetuimpia”, toteaa markkinointi- ja viestintäjohtaja Reetta Miettinen.

Werner Söderström on perustettu vuonna 1878. Suomen johtava kustantamo on osa kansainvälistä Bonnier-konsernia. Werner Söderström Osakeyhtiöön kuuluvat WSOY:n lisäksi Tammi, Johnny Kniga, Readme.fi, Kosmos ja Bazar.

Marjut Määttä, marjut.maatta@gmail.com, puh. 050 310 3007
Reetta Miettinen, reetta.miettinen@wsoy.fi, puh. 040 834 4340

Kuva: Marjut Määttä

Tiedote: Kustantamot Docendo ja Minerva osaksi Werner Söderström Osakeyhtiötä23.12.2020 10:00:05 EETTiedote