Nordic Live Productions Oy

TIEDOTE: The Offspring Suomeen ensi viikolla - keikat Turussa ja Seinäjoella

Ensi viikolla maailman tunnetuimpiin punk rock -yhtyeisiin kuuluva The Offspring saapuu Suomeen kahdelle keikalle. Yhdysvaltalaisyhtyeen maailmankiertue “Let The Bad Times Roll” nähdään ensin perjantaina 9.6. Turun Gatorade Centerissä, jonka jälkeen yhtye astuu Seinäjoen OmaSp Stadionin lavalle lauantaina 10.6.

The Offspring
The Offspringin Suomeen saapumista on odotettu jo neljän vuoden ajan.

Yhtye odottaa innolla Suomeen paluuta pitkän tauon jälkeen

The Offspringin maailmankiertueella nähdään laulaja Dexter Holland, kitaristi Noodles, basisti Todd Morse sekä uusi rumpali Brandon Pertzborn. Kaliforniasta kotoisin oleva punk rock -yhtye tunnetaan erityisesti hiteistään “Pretty Fly (For A White Guy)”, “The Kids Aren’t Alright”, “Self Esteem” sekä “You're Gonna Go Far, Kid”. Yhtye kuuluu yli 50 miljoonalla myydyllä albumillaan maailman menestyneimpien punk rock -yhtyeiden joukkoon.

The Offspring on nähty Suomessa viimeksi vuonna 2019, joten fanien pitkä odotus palkitaan pian. Myös yhtyeen jäsenet odottavat Suomeen paluuta innolla.

“Rakastamme Suomessa niin monia asioita, kuten kaunista maaseutua, saunoja ja Jaloviinaa. Mutta erityisen paljon sitä, kuinka intohimoisia suomalaisfanit ovat. Olemme jo 1990-luvulta lähtien saaneet Suomessa aina lämpimän - ja ehkä vähän hullaantuneenkin vastaanoton!”, iloitsee kitaristi Noodles.

“Miten voisimme olla tulematta takaisin Suomeen? Tämä on jo meidän 11. kertamme siellä, emmekä vieläkään saa tarpeeksemme. Ehkä syynä ovat karjalanpiirakat? Tai Jaloviina?”, naurahtaa laulaja Dexter Holland.

Tapahtumissa yhteistyössä paikalliset toimijat

The Offspringin Suomen keikat tuottaa tapahtumatuotantoyhtiö Nordic Live Productions. Turun tapahtuma järjestetään yhteistyössä Turun Palloseuran ja Gatorade Centerin kanssa. Seinäjoella yhteistyökumppaneina toimivat Stadionfest, Seinäjoen Jalkapallokerho sekä OmaSp Stadionin taustayhtiö W-Mediat Management.

“Yhden illan rock-tapahtumilla on vahvaa kysyntää tällä hetkellä, ja odotammekin molempiin tapahtumiin tuhansia rock-musiikin ystäviä ympäri Suomen”, kertoo Nordic Live Productionsin toimitusjohtaja Tommi Mäki.

Aikataulut julkaistu - mukana mm. Klamydia ja Cyan Kicks

Molemmissa tapahtumissa on yhdysvaltalaisyhtye The Offspringin lisäksi Suomen tunnetuimpia rock-yhtyeitä. Seinäjoella lämmittelevinä esiintyjinä nähdään Klamydia ja Cyan Kicks. Turussa lavalle astuu edellä mainittujen lisäksi myös punk rock -yhtye Huora. Molempien tapahtumien ikäraja on K18.

Pe 9.6. Turku Gatorade Center - Arenafest

18.00 Portit avataan

19.00 Cyan Kicks

20.15 Huora

21.45 Klamydia

23.30 The Offspring (US)

La 10.6. Seinäjoki OmaSp Stadion - Stadionfest Rock Edition

18.00 Portit avataan

19.00 Cyan Kicks

21.00 Klamydia

23.00 The Offspring (US)

Tapahtuman järjestää Nordic Live Productions Oy

Tapahtuman järjestäjä Nordic Live Productions Oy on vuonna 2013 perustettu valtakunnallisesti toimiva kotimaisten nuorten yrittäjien omistama tapahtuma-alan ammattilaisorganisaatio. Yrityksen kaikki omistajat myös työskentelevät yhtiön tapahtumatuotannossa.

Yhtiö tuottaa The Offspringin Suomen keikkojen lisäksi lukuisia tapahtumia Suomessa kuten Nightwishin ja Gyllene Tiderin Suomen konsertit, Vaasa Festivalin, Espoon Viinijuhlat, Porvoon Viinijuhlat, Solar Sound Festivalin Seinäjoella, Aura Fest -kaupunkifestivaalin Turussa, Kokkolan Viinijuhlat, Kainuun Musiikkijuhlat Kajaanissa, Raasepori Festivalin Tammisaaressa sekä satoja muita klubitapahtumia, konsertteja ja yksityistilaisuuksia – pienistä tapahtumista aina stadionluokan megatoteutuksiin asti.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Nordic Live Productions Oy

Ruotsalaisyhtye Gyllene Tider saapuu Suomeen ensi viikolla11.8.2023 08:20:50 EEST | Tiedote

Legendaarisen ruotsalaisyhtye Gyllene Tiderin Hux Flux -kiertue saapuu ensi viikolla Suomeen. Ensimmäinen keikka on perjantaina 18.8. Raasepori Festivalilla Tammisaaren Stallörinpuistossa, jossa esiintyvät myös mm. ruotsalaistähti Carola sekä brittiartisti Bonnie Tyler. Gyllene Tiderin koko kesän kestänyt kiertue huipentuu Vaasan stadionkonserttiin, jossa nähdään myös Ruotsin euroviisuedustajanakin toiminut Sanna Nielsen, suomenruotsalaisyhtye KAJ sekä pietarsaarelainen tulokasartisti Fredrik Furu.

Maailmantähti Tiësto saapuu Suomeen ensi viikolla4.8.2023 09:18:02 EEST | Tiedote

Elektronisen musiikin tunnetuimpiin nimiin kuuluva maailmantähti Tiësto esiintyy ensi viikolla Suomessa kahdella keikalla 11.-12.8.2023. Hollantilainen dj ja tuottaja nähdään sekä Seinäjoen OmaSp Stadionilla vietettävän Solar Sound Festivalin että Turun Kupittaanpuistossa järjestettävän Aura Festin pääesiintyjänä. Tiësto on vieraillut Suomessa viimeksi vuonna 2016, joten artistin suomalaisfanit ovat odottaneet tulevia keikkoja jo pitkään.

Ennätysten viikonloppu: Nightwish rikkoi kävijäennätyksiä kahdella stadionilla19.6.2023 16:15:26 EEST | Tiedote

Maailman menestyneimpiin metalliyhtyeisiin lukeutuvan Nightwishin maailmankiertue valloitti viikonlopun aikana sekä itäisen että läntisen Suomen. Viime perjantaina 16.6. metallijätti teki paluun kotikaupunkiinsa Pohjois-Karjalan Kiteelle, josta yhtye jatkoi matkaansa lauantaina 17.6. Pohjanmaan keskukseen Vaasaan. Sekä Kiteen Rantakentällä että Vaasan Lemonsoft Stadionilla konserttien liput myytiin loppuun tapahtuman porteilta ja stadionien kävijäennätykset rikkoutuivat. Molemmat konsertit järjesti suomalainen tapahtuma-alan organisaatio Nordic Live Productions Oy yhteistyössä paikallisten toimijoiden kanssa.

TIEDOTE: Lauri Tähkä Espoon Viinijuhliin - artistin ainoa kesän keikka Etelä-Suomessa14.2.2023 10:00:00 EET | Tiedote

Espoon Viinijuhlat järjestetään tulevana kesänä 28.-29.7.2023 jo toista kertaa Haukilahden rannan satama-alueella. Festivaali on kiinnittänyt kotimaiseksi pääesiintyjäkseen Suomen suosituimpiin lauluntekijöihin kuuluvan Lauri Tähkän. Aiemmin festivaaliin on kiinnitetty brittiduo Hurts, Gasellit, Anna Puu, Olavi Uusivirta, Gettomasa, Scandinavian Music Group, Behm, Viivi, Ursus Factory sekä Arppa. Tapahtumaan odotetaan 12 000 kävijää kahden päivän aikana.