Tiikerihai jää keikkatauolle – uusi liikepaikka haussa

Reilun vuosikymmenen tamperelaisia karaokekävijöitä laulattanut karaokeravintola Tiikerihai sulkee mikrofonit hetkeksi. Tauon pituutta ei osata ennustaa, mutta varmaa on se, että uudistuva Tiikerihai avaa uudessa sijainnissa vanhalla tutulla nimellä.

Tiikerihain 10-vuotissynttäreitä juhlittiin elokuussa 2019. Kuva: Reetta Muranen

Hämeenkadulla sijaitsevan karaokeravintola Tiikerihain vuokrasopimus päättyy kesäkuun lopussa, ja Tiikerihai vetäytyy viettämään heinäkuun alusta keikkataukoa. Tiikerihain henkilökuntaan kuuluvat kuusi ravintola-alan ammattilaista siirtyvät ravintola- ja kaupan alan tehtäviin muihin Pirkanmaan Osuuskaupan toimipaikkoihin.

Tiikerihaille ja sen laulajille etsitään parhaillaan aktiivisesti uutta tilaa Tampereen keskustasta.

- Kun sopiva paikka löytyy, ravintolan liikeideaa kirkastetaan, ja se muokkautuu myös uuden tilan mukaan, kertoo Pirkanmaan Osuuskaupan toimialajohtaja Mikko Hautasaari.

- Tampereella on vahva karaokeskene. Kun uusi tila löytyy ja paikka laitetaan kuntoon, uskon, että asiakkaamme intoutuvat vetämään entistäkin kovempaa ja korkeammalta. Olen varma, että Tikru säilyttää paikkansa kuutamossa, vaikka hetken huilaakin.

Pirkanmaan Osuuskauppa, toimialajohtaja Mikko Hautasaari, puh. 010 767 0080, mikko.hautasaari@sok.fi

Pirkanmaan Osuuskauppa, pubien ryhmäpäällikkö Marko Lehtinen, puh. 010 767 2416, marko.lehtinen@sok.fi

Risma sai kaavaluonnoksensa – ”Asiakkaille annetaan poikkeavat vaikutusmahdollisuudet”10.6.2021 10:00:00 EEST | Tiedote

Kaleva-Hakametsän ydinalueen, Risman, tulevaisuus alkaa piirtyä konkreettiseksi. Kaavaluonnos alueen käytöstä on tullut vastikään nähtäville, ja Risman ulkoiset puitteet saavat sitä kautta tarkemman hahmon. Rakennushankkeen maaliviiva on piirretty 2020-luvun jälkimmäiselle puoliskolle, mutta eri sidosryhmät ovat päässeet vaikuttamaan Risman anatomiaan hankkeen alusta lähtien. Yksi ajatus on hankkeen edetessä vahvistunut: Risma on kokonaisuus, josta päättävät asiakkaat itse.

Sale-pyörä laskeutuu lanseerauspäivänään Näsinneulasta17.5.2021 09:00:00 EEST | Tiedote

Tamperelaiset saavat kaupungin joukkoliikenneverkoston uusimman jäsenen, Sale-pyörän, käyttöön maanantaina 7.6., kun kulkupeli lanseerataan Keskustorin tuntumassa järjestettävässä tapahtumassa. Sale-pyörät lasketaan kaduille hieman ennakoitua aikaisemmin, sillä lanseerauksen arvioitiin alun perin menevän lähemmäs juhannusta. Lanseerauspäivä on samalla ensimmäinen virallinen Sale-pyörä-päivä, jota vietetään jatkossa vuosittain.

Rekki avaa Sokokselle osaston ja Prismoihin droppipisteet – ”Second hand pitää tuoda asiakkaan luokse”11.5.2021 09:00:00 EEST | Tiedote

Tamperelainen merkkivaatteiden second hand -edelläkävijä Rekki ja Pirkanmaan Osuuskauppa aloittavat yhteistyön. Entuudestaan verkkokauppana tunnettu toimija avaa toukokuun lopulla Sokokselle oman osaston, josta voi ostaa ja jonne voi viedä myytäväksi laadukkaita second hand -vaatteita ja -asusteita. Lisäksi Pirkkalan ja Kalevan Prismoihin tulee Rekin droppi- eli vastaanottopisteet, joihin asiakas voi viedä myyntiin tarkoitettuja vaatteita.