Tiikerihai jää keikkatauolle – uusi liikepaikka haussa

Reilun vuosikymmenen tamperelaisia karaokekävijöitä laulattanut karaokeravintola Tiikerihai sulkee mikrofonit hetkeksi. Tauon pituutta ei osata ennustaa, mutta varmaa on se, että uudistuva Tiikerihai avaa uudessa sijainnissa vanhalla tutulla nimellä.

Tiikerihain 10-vuotissynttäreitä juhlittiin elokuussa 2019. Kuva: Reetta Muranen

Hämeenkadulla sijaitsevan karaokeravintola Tiikerihain vuokrasopimus päättyy kesäkuun lopussa, ja Tiikerihai vetäytyy viettämään heinäkuun alusta keikkataukoa. Tiikerihain henkilökuntaan kuuluvat kuusi ravintola-alan ammattilaista siirtyvät ravintola- ja kaupan alan tehtäviin muihin Pirkanmaan Osuuskaupan toimipaikkoihin.

Tiikerihaille ja sen laulajille etsitään parhaillaan aktiivisesti uutta tilaa Tampereen keskustasta.

- Kun sopiva paikka löytyy, ravintolan liikeideaa kirkastetaan, ja se muokkautuu myös uuden tilan mukaan, kertoo Pirkanmaan Osuuskaupan toimialajohtaja Mikko Hautasaari.

- Tampereella on vahva karaokeskene. Kun uusi tila löytyy ja paikka laitetaan kuntoon, uskon, että asiakkaamme intoutuvat vetämään entistäkin kovempaa ja korkeammalta. Olen varma, että Tikru säilyttää paikkansa kuutamossa, vaikka hetken huilaakin.

Pirkanmaan Osuuskauppa, toimialajohtaja Mikko Hautasaari, puh. 010 767 0080, mikko.hautasaari@sok.fi

Pirkanmaan Osuuskauppa, pubien ryhmäpäällikkö Marko Lehtinen, puh. 010 767 2416, marko.lehtinen@sok.fi

Lielahden Prisma uudistuu – asiakasyhteistyö käynnisti laajennushankkeen27.5.2022 12:00:00 EEST | Tiedote

Länsi-Tampereen voimakas kehitys nostaa alueen kaupallisten palveluiden rimaa. Asiakaskunnan toiveisiin vastataan Lielahden Prisman uudistuksella, jonka tavoitteena on kehittää arjen palveluiden ympärille entistä monipuolisempi ja helposti saavutettava kokonaisuus. Elämyksellistä, vastuullista ja aikansa etunenässä kulkevaa kauppaa alettiin suunnitella yhdessä asiakkaiden kanssa jo viime vuoden puolella.

Sokoksen uudet ravintolat omistetaan nautiskelijoille – kulmaterassilla kelpaa seurata kaupungin vilinää22.4.2022 07:00:00 EEST | Tiedote

Kuohuva ostosten lomassa, kahvihetki ystävän kanssa, raikas salaattilounas vai kuuma kulhollinen maailman makuja? Tätä kaikkea on pian luvassa Sokoksen asiakkaille uusien ravintoloiden myötä. Katutasoon avattava kahvila-deli Bacaro Doppio herkullistaa shoppailuhetkiä italialaisilla herkuilla ja viineillä. Neljännen kerroksen tuore tulokas puolestaan on Sokos 4 -niminen ravintolakokonaisuus, joka pitää sisällään kahvila Kaffen, legendaarisia Sokoksen salaatteja tarjoilevan Saladin sekä filippiiniläisestä ja skandinaavisesta keittiöstä makuja ammentavan Filpan.