Tiivi tarjoaa vain parasta Loviisan Asuntomessukoteihin

Tämän vuoden Asuntomessut järjestetään Loviisan itäisellä rannikolla, Kuningattarenrannassa 7.7.–6.8.2023. Tiivi, Suomen ylivertaisin ikkunamerkki on mukana Asuntomessuilla ja edustettuna useammassa messukodissa.

Naantalin Asuntomessut 2022: Kannustalo Auma

Valaistus, monikäyttöiset tilat ja merellinen ympäristö, sekä sen hyvinvoinnista huolehtiminen ovat tämän vuoden Asuntomessujen pääteemoja. Asuntomessualue Kuningattarenrannassa ympäristöystävällinen rakentaminen ja aluetta ympäröivän merellisen luonnon korostaminen ovat tärkeässä roolissa. Teemat näkyvät messukotien tilasuunnittelussa, niin että kotien tilat ovat helposti muokattavissa eri elämänvaiheisiin ilman suurempia remontteja, sekä ympäristöystävällisissä rakennusmateriaaleissa ja merelle suuntautuneissa suurissa lasipinnoissa.

Vain parasta Kuningattarenrannan messukoteihin

Tiivi tarjoaa vain parasta koteihin ylivertaisilla tuotteilla, kattavimmilla palveluilla ja osaavimmilla asiantuntijoilla. Tiivin innovatiiviset ja tyylikkäät tuotteet pienentävät lämmityskustannuksia ja lisäävät asumismukavuutta, sekä kestävät hyvällä huolenpidolla sukupolvelta toiselle. Suunnitteluapu auttaa rakentajia ja remontoijia löytämään juuri parhaimmat tuotteet omaan kohteeseen ja osaavimmat asiantuntijat varmistavat, että tuotteet kehittyvät ja tuotteiden laatu pysyy korkealla tasolla. Tiivin tuotteet tukevat Loviisan Asuntomessujen ympäristöystävällisyyden ja pitkäikäisen tilasuunnittelun teemoja  pitkällä elinkaarellaan ja energiatehokkuudellaan. Tiivi on aina automaattisesti ympäristöystävällinen valinta.

Loviisan Asuntomessujen teemana on mahdollistaa Kuningattarenrannan kohteiden asukkaille sujuva arki muuttuvissakin elämätilanteissa ja myös Tiivi pyrkii palveluillaan ja asiantuntijuudellaan tekemään rakentamisesta, remontoinnista ja asumisesta mukavampaa, helpompaa ja turvallisempaa. Kohteiden suunnittelun perustana on ollut asuntoaluetta ympäröivän merimaiseman tuominen mahdollisimman moneen tilaan suurten ikkunapintojen avulla. Tiivin XL-kokoiset kiinteät, jopa 10 m2 kokoiset, Maisema-ikkunat ovatkin tässä tarkoituksessa vailla vertaansa.

Tiivin monipuolisella ikkuna- ja ovivalikoimalla voidaan luoda näyttäviä ja suuria lasipintoja, tinkimättä kodin energiatehokkuudesta, turvallisuudesta tai mukavista asuinolosuhteista. Ikkunoilla ja ovilla on suuri rooli kotien suunnittelussa, sillä ne luovat puitteet tilojen toiminnoille, kalusteiden valinnalle ja muulle sisustukselle. Ikkunoiden sisätiloihin tuoma luonnonvalo on vain yksi osa tilojen suunnittelua, mutta myös niiden materiaali, väri ja muotoilu sekä ominaisuudet määrittävät tilojen tunnelmaa ja toiminnallisuutta.

Muuta käsityksesi ikkunoista ja ovista Loviisassa

Kiinteiden ikkunoiden kasvaneen suosion myötä myös Tiivi on kehittänyt kiinteää Maisema -ikkunaansa jatkuvasti. Maisema -ikkunaa on nyt saatavilla jättimäisenä jopa 10 m2 kokoisena. Energiatehokkuudesta tai mukavista asumisolosuhteista ei tarvitse tinkiä, vaikka valitsisi XL-kokoisen Maisema-ikkunan kotinsa kruunuksi. Messukohteessa Villa Sten olohuoneen lähes 10 m2 kokoiseen Maisema XL-ikkunaan on esimerkiksi valittu Auringonsuojalasi, joka ehkäisee auringon säteilyn aiheuttamaa sisätilojen liikalämpenemistä ja mahdollistaa mukavan oleskelun ikkunan edessä.

Nykyisin ilmanvaihtolaitteet huolehtivat kotien riittävästä ilmanvaihdosta, mutta toisinaan tehokkaalle tuuletukselle on kuitenkin tarvetta. Kiinteään Maisema-ikkunaamme on lisäksi saatavilla avautuva osa samaan karmikehykseen kiinteän osan rinnalle. Avattava osa tuo toivotun tuuletusmahdollisuuden ja sen näkymätön piilosaranointi yhdistyy kiinteän ikkunan minimalistiseen tyyliin. Tuuletusmahdollisuus on saatavilla sivusaranoituna tai kippitoimintoisena, jolloin tuuletusosa on sivu- ja alasaranoitu. Kippitoiminnossa painiketta toiseen suuntaan kääntämällä ikkuna aukeaa sivulle päin, toiseen suuntaan koko ikkuna kallistuu yläreunasta tuuletusasentoon. Kippitoiminnolla tuulettaminen on erityisen turvallista ja helppoa.Tiivin Maisema yhdistelmäikkunalla voidaan suunnitella näyttäviä ikkunakokonaisuuksia yhdistämällä kiinteän ikkunan esteetön näkymä ja tuuletusmahdollisuus.

Tiivin edistyksellinen ja markkinoiden kaunein avattava Kristalli-ikkuna loistaa Asuntomessuilla Kannustalon paritaloissa minimalistisella tyylikkyydellään sekä ainutlaatuisilla ominaisuuksillaan. Elegantin ja viimeistellyn tyylin kruunaa piilossa olevat piilosaranat, sekä käyttömukavuutta ja turvallisuutta lisää sisään kelautuvat kaihdinnarut. Paritalon Kristalli-ikkunat ovat työ- ja makuuhuoneissa varustettu Connect Antennilasilla, joka varmistaa sujuvat mobiiliyhteydet ja puheluiden laadukkaan kuuluvuuden. Makuuhuoneiden suurikokoisiin Kristalli-ikkunoihin on myös valittu Auringonsuojalasi, kuten myös olohuoneisiin. Makuuhuoneiden ja olohuoneiden suuret Kristalli-ikkunat ovat lisäksi varusteltu Huurtumattomalla lasilla, joka ehkäisee erityisesti syksyisin ja keväisin tapahtuvan tavallisen ikkunan ulkopinnan huurtumisilmiön loitolla.

Tiivin messuosastolla pääsee lisäksi tutustumaan uuteen, entistä ekologisempaan, energiatehokkaampaan ja ääntä eristävämpään ECO puuovirakenteeseen. Puuoven rakenteessa on uutuutena ekologinen puukuitueriste, joka tekee ovesta entistäkin ympäristöystävällisemmän valinnan kodin sisäänkäynnille. Puuovi ECO ulko-ovessa on lisäksi alumiinivahvisteinen massiivitammikynnys, joka kestää hyvin askellusta. Tule messuosastolle näkemään ja kokemaan ajaton, tyylikäs ja ympäristöystävällinen puuovi, joka on loistava valinta kodin julkisivun kruunuksi.

Tiivin Premium -tasoinen ikkuna- ja ovimallisto on syntynyt pitkän kokemuksen ja tuotekehityksen tuloksena, ja ikkunat ja ovemme ovatkin olleet osa suomalaisia koteja jo 40 vuoden ajan. Tiivin kotimaisissa ikkunoissa ja ovissa yhdistyvät energiatehokkuus, korkea laatu ja innovatiiviset ominaisuudet. Kaikkien tuotteidemme korkea laatu kumpuaa Pohjois-Pohjanmaan perinteikkäästä ja arvostetusta käsityöläisyydestä, ja kotimaiset tuotteemme valmistetaan tänäkin päivänä tehtaallamme Haapajärvellä.

Tiivin messuosasto löytyy kohteen 3. ja 4. Kannustalo paritalon yhteydestä.

Tutustu Tiivin ikkunoihin ja oviin seuraavissa messukodeissa Loviisassa:

Kohde 3: Kannustalo paritalo

Kohde 4: Kannustalo paritalo

Kohde 11: Jämerä Villa Sten

Loviisan Asuntomessut 2023: Havainnekuva Kannustalo paritalo. Kuva: Kannustalo

Lisätietoja ja kuvapyynnöt:

Meri Oikarinen, markkinointipäällikkö, Pihla Group Oy

meri.oikarinen@pihla.fi / 040 185 4946

tiivi.fi/asuntomessut

Naantalin Asuntomessut 2022: Kannustalo Auma

Tiivi on Suomen halutuin ikkuna- ja ovimerkki, joka kehittää, valmistaa ja myy ikkunoita ja ovia sekä näihin liittyviä palveluita ja tarvikkeita kuluttajille, taloyhtiöille, rakennusyrityksille ja talotehtaille. Ikkuna- ja ovimallistomme on syntynyt pitkän kokemuksen ja tuotekehityksen tuloksena ja Tiivin ikkunat ja ovet ovatkin olleet osa suomalaisia koteja jo yli 40 vuoden ajan. Kaikkien tuotteidemme korkea laatu kumpuaa Pohjois-Pohjanmaan perinteikkäästä ja arvostetusta käsityöläisyydestä. Kotimaiset Tiivi-ikkunat ja -ovet valmistetaan tänäkin päivänä tehtaallamme Haapajärvellä. Kaikilla tuotteillamme on kotimaisuudesta kertova Avainlippumerkki.

Tiivin omistaa Pihla Group Oy, joka on Suomen ikkunamarkkinoiden suurin toimija.

www.tiivi.fi | 0800 184 484

Pihla ja Tiivi laajasti esillä asuntomessuilla: Ikkuna- ja ovivalinnoissa korostuvat energiatehokkuus ja kestävyys6.7.2023 10:00:00 EEST | Tiedote

Kyselytutkimus: Energian hinta ahdistaa valtaosaa suomalaisista – moni tarkistaa hintaa pakkomielteisesti15.3.2023 11:35:23 EET | Tiedote

Peräti 73 prosenttia suomalaisista on erittäin ahdistuneita energian hinnannoususta, selviää kansainvälisestä kyselystä. Pihla Groupin teettämään kyselytutkimukseen vastasi lähes 3 400 ihmistä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Englannissa. Moni vastaajista on sitä mieltä, että oma kiinnostus energian hintaa kohtaa on kehittynyt jo pakkomielteeksi. Psykoterapeutti kehottaa asettamaan itselle rajoja hintojen tarkistamiseen.