Tradenomien valtuustoon 15 uutta edustajaa

Kolmen vuoden välein Tradenomien valtuustoon valitaan yhteensä 30 edustajaa jäsenäänestyksen kautta. Äänestysaika päättyi tänään ja vaalilautakunta vahvisti äänestyksen tulokset. Tulevalle kolmivuotiskaudelle valtuustoon nousee 15 uutta edustajaa.

Vaaleihin ehdokkaita asetti yhdeksän valitsijayhdistystä ja ehdokkaita oli yhteensä 86. Lisäksi Tradenomiopiskelijat nimesivät viisi opiskelijaedustajaa valtuustoon erillisen hakumenettelyn kautta.

Valtuuston jäsenet 2020-2023:

Aaltonen Niko (Turun Seudun Tradenomit)
Ahola Juha (Pohjois-Suomen Tradenomit, uusi)
Ahonen Reetta (Edistykselliset)
Alhonen Jenny (Edistykselliset, uusi)
Aro Pipsa (Etelä-Suomen Tradenomit)
Carlenius Jaana (Etelä-Suomen Tradenomit)
Heinonen Liisa (Turun Seudun Tradenomit)
Hokkanen Erno (Etelä-Suomen Tradenomit, uusi)
Huhtala Kati (IT-tradenomit, uusi)
Hyvönen Jaakko (Turun Seudun Tradenomit)
Karvanen Ville (Turun Seudun Tradenomit)