Tuomas Vaalto Adapteo Finland Oy:n toimitusjohtajaksi

Adapteo Finland Oy:n uudeksi toimitusjohtajaksi on nimitetty KTM Tuomas Vaalto.
Tuomas Vaalto. Kuva: Adapteo Finland.

Kauppatieteiden maisteri Tuomas Vaalto on aloittanut Adapteo Finlandin toimitusjohtajana huhtikuussa. Hän vastaa muunneltavia tiloja toteuttavan Adapteon Suomen toiminnoista.

Vaalto tuo mukanaan runsaasti kokemusta eri toimialojen johtotehtävistä. Ennen siirtymistään Adapteoon hän työskenteli yksikönjohtajana Mehiläinen Oy:ssä. Sitä ennen hän on toiminut liiketoiminnan ja myynnin johtotehtävissä kiinteistöpalveluratkaisuja tarjoavassa Coor Service Management Oy:ssä sekä liikkeenjohdon konsulttina August Associates Oy:ssä.

“Suomi on Adapteolle tärkeä markkina, ja tunnistamme alueen kasvu- ja laajentumismahdollisuudet. Tuomaksella on erinomainen kaupallinen ajattelutapa ja todistettu kyky johtaa ja kehittää menestyviä tiimejä. Luotamme hänen kykyynsä luotsata suomalainen organisaatio seuraavan kehitysvaiheen läpi”, kommentoi Adapteo Groupin operatiivinen johtaja Teemu Saarela.

Vaalto johtaa Adapteon kasvua Suomessa ja vahvistaa yhtiön asemaa joustavamman ja kestävämmän yhteiskunnan suunnannäyttäjänä.

“Sekä yksityisillä että julkisilla toimijoilla on kasvava tarve muuntojoustaville tiloille, jotka vastaavat rakennusten ja kiinteistöjen muuttuviin vaatimuksiin. Adapteossa yhdistämme ainutlaatuiset innovatiiviset ratkaisut kiertotalouteen perustuvaan liiketoimintamalliin, mikä antaa meille hyvät edellytykset kasvattaa markkinaosuuttamme Suomessa”, toteaa Tuomas Vaalto.

Tuomas Vaalto
tuomas.vaalto@adapteo.com

Haastattelupyynnöt:
Jukka Holopainen
Ahjo Communications
jukka.holopainen@ahjocomms.fi

Tuomas Vaalto. Kuva: Adapteo Finland.

Äyritie 12 A
01510 Vantaa