Tuttu kauppa laajeni ja pisti muutenkin paremmaksi: Lahden S-market Ahtiala palvelee nyt täysin uudistuneena

S-market Ahtialan keväällä aloitettu remontti on valmis. Myymälää laajennettiin 300 neliömetrin verran, ja myymälämiljöö meni täysin uusiksi. Uudistuneessa myymälässä on uusia palveluita, ja keskeltä kauppaa löytyy Hämeenmaan myymäläverkostossa ainutlaatuinen moderni ruokatori.

Niin kutsuttu uuden ajan ruokatori pitää sisällään palvelukalatiskin, grillin ja paistopisteen. Tuorekalan, grilliherkkujen ja tuoreiden lämpimäisten lisäksi ruokatorilta voi napata mukaansa valmiiksi pakattuja sushi- ja salaattiannoksia sekä vastapaistettuja sämpylöitä ja patonkeja.

– Vastaavanlaista, modernia palvelutiskiä edustavaa ruokatoria ei ole vielä missään muussa Hämeenmaan myymälässä, ryhmäpäällikkö Ville Kivinen kertoo.

Erikoisjuustojen ystäville Ahtialan S-marketissa on tarjolla kattava Herkku-juustovalikoima.

Myymälälaajennuksen myötä Ahtialan S-marketin valikoimat kasvoivat kautta linjan. Lisätilan ja muiden myymälässä tehtyjen muutosten ansiosta tuotteet ovat entistä selkeämmin esillä ja sesongin näkyvät myymälässä yhä paremmin.

– Esimerkiksi hedelmä- ja vihannesosasto on aiempaa paljon isompi ja monipuolisempi. Tuotteet tulevat ihan uudella tavalla esille, sanoo marketpäällikkö Ella Nurmi.

Sesongeista, tuotteista ja ajankohtaisista tarjouksista saa kätevästi tietoa myymälän uusista diginäytöistä.

S-market-ketjun Mehustamo-konsepti löysi sekin uudistuksen myötä tiensä Lahden Ahtialaan. Tuorepuristetun mehun lisäksi myymälästä löytyy ananaskone, joka viipaloi ja pakkaa tuoreet ananasviipaleet asiakkaan matkaan.

Paikallisuus näkyy vahvasti niin myymälän valikoimissa kuin miljöössäkin.

Liukuhihnalliset pikakassat ilahduttavat kärryasiakkaita

Uudet pikakassat varmistavat Ahtialan S-marketin asiakkaille entistä sujuvamman asioinnin.

– Myymälässä on kaksi liukuhihnallista pikakassaa ja kaksi perinteisempää, S-market-maailmasta tuttua pikakassaa, Ville mainitsee.

Liukuhihnalliset pikakassat mahdollistavat myös kärryasiakkaille pikakassojen käytön, sillä niillä onnistuu isompienkin ostosmäärien skannaaminen.

Kassa-alueella on myös Smartpost-automaatti, johon asiakkaat voivat tilata ja jonka kautta he voivat lähettää paketteja.

– Myymäläuudistuksemme on saanut paljon kehuja, hymyilee Ella.

– Tykkään itsekin todella paljon nykyisestä ilmeestä ja tunnelmasta! Myymälä on kuin uusi ja ihanan fresh.

Laajennettu ja uudistettu S-market Ahtiala on huomattavasti energiatehokkaampi kuin vanha myymälä. Kaikki kylmäkalusteet uusittiin remontin yhteydessä, minkä ansiosta energiaa voidaan säästää jopa 40 prosenttia. Lisäksi tavoitteena on, että marketin katolle asennetaan ensi vuonna aurinkovoimala, jolloin merkittävä osa myymälän omasta sähkönkulutuksesta voidaan kattaa uusiutuvalla energialla.

Uudistuneen S-market Ahtialan avajaisia vietetään torstaina 15. lokakuuta.

Osuuskauppa Hämeenmaa, marketpäällikkö Ella Nurmi, 044 431 4411
Osuuskauppa Hämeenmaa, ryhmäpäällikkö Ville Kivinen, 050 373 9887

Hämeenmaa – 165 000 asiakasomistajan omistama paikallinen yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 21 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka työllistää noin 2 950 kanta- ja päijäthämäläistä. Osuuskaupan omistavat sen asiakasomistajat, ja Hämeenmaalla omistajia on jo yli 165 000. Edullisten ja luotettavien kauppapalvelujen lisäksi omistajuus palkitsee muun muassa kuukausittaisena Bonuksena. Tuloksensa Hämeenmaa käyttää jäsentensä palveluiden ja verkostonsa kehittämiseen.

”Kuin uusi kauppa” – Metsäpellon Salen uudistus raikasti koko myymälämiljöön26.8.2020 09:30:00 EESTTiedote

Sale Metsäpellon uudistunut ilme on nykyaikaisempi ja samalla raikkaampi. Miljöön lisäksi remontissa uudistettiin palveluja: myymälässä on nyt asiakkaiden toivoma paistopiste, minkä lisäksi asiointia helpottamaan ja sujuvoittamaan saatiin kaksi pikakassaa. Remonttiavajaisia vietetään torstaina 27. elokuuta eli samana päivänä, kun Sale Metsäpelto täyttää 10 vuotta.