Tutustu erikoisiin, kummallisiin ja outoihin tyyppeihin!

Yksi on lihakoukuissa riippuja. Toisella on sarvet päässä ja mustat silmät. Kolmas näyttää tissejä muuttaakseen maailmaa. Neljäs on meikkaava kirkkoherra.

Jarno Alastalo, Oudot tyypit. Kansikuva: Timo Numminen.

Juuri ilmestyneessä Jarno Alastalon kirjassa Oudot tyypit esitellään yllä mainitut ja 20 muuta erikoista tyyppiä. He ovat oudoista oudoimmat joita tuijotetaan, ihmetellään ja osoitellaan. Nämä katujen kummajaiset, netin friikit, oudot naapurustossasi, uskaltavat kuitenkin olla omia itsejään ja inspiroivat samalla myös muita. Tämä kirja kertoo näiden outojen tarinat. Outous on voimavara!

Jarno Alastalo on tarinankertoja, sosiaalinen introvertti, kissavideoasiantuntija ja some-palveluiden rakentaja. Jarno on sosiaalisen median pioneereja, sillä hän on ollut perustamassa Suomi24-yhteisöä ja on nykyisin myös IRCGallerian hallituksen jäsen. Hän on aikaisemmin kirjoittanut tositarinakokoelmat Sometarinoita Suomesta ja Pimeä netti.

Teos: Oudot tyypit
Kirjoittaja: Jarno Alastalo
Kansikuva: Timo Numminen
Julkaisupäivä: 13.10.2020

puh. 040 755 3319, vilja.perttola@avain.net

Jarno Alastalo, Oudot tyypit. Kansikuva: Timo Numminen.